Signature EI ole mainostamista varten.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Jos vielä ilmenee että joku mainostaa sääntöjen vastaisesti signaturessaan jotain firmaa etc. lähtee sigut pois rekisteröityneiltä. On aika säälittävää ja osalta raukkamaista kun Pakkotoiston näkyvyyttä käytetään hyväksi mukamas noinkin ovelalla tavalla.

Vain sopimuksesta ja maksua vastaan onnistuu mainostaminen sigussa, kuten myös headerissa.

kaikenlaista sanoi:
Mulla on tuo oman bändin treenimusalinkki ollut tuossa iät ja ajat, otanko pois? :nolo:

Minähän en asiasta mitään tiedä mutta voisin olettaa että tuota nyt ei välttämättä lasketa kovinkaan kaupalliseksi

Fat Rat sanoi:
Minähän en asiasta mitään tiedä mutta voisin olettaa että tuota nyt ei välttämättä lasketa kovinkaan kaupalliseksi

Joo eipä taida Oman bändin Ilmainen musiikki olla kovinkaan suuren kaupallisen hyödyn tavoittelua..

Vissiin tuo meikäläisenkin sigu saa jatkossakin olla... Kun eihän tässä kukaan ole bisnestä tekemässä. Ilmaista ajanvietettä, eli kaikille avoimia maksuttomia turnauksia vaan järjestetään...

Mutta onko tosiaan hyvän maun mukaista lisätä signatureensa forumin toisen käyttäjän postaus tai osia siitä tarkoituksenaan ilmiselvä ivailu/nälviminen.

Itseasiassa täällä näkee hämmästyttävän paljon viittauksia muiden postauksiin signatureissa, en ole törmännyt moiseen ilmiöön missään muussa foorumissa. Mutta sellainen signature jonka sisältönä on jonkun ehkäpä nuoremman foorumilaisen selvästi harhaluuloinen mielipide nickeineen, ei vaan tunnu kivalta IMHO.

Tylerd sanoi:
Tarviikin ottaa Fabion ihanat rakkauden viestit pois sigusta:(

Eikö tässä nyt puhuta solvaavista lainauksista, nuo Fabienin rakkauden viestit on enemmän filosofiaa. :D

Mullakin on pikkusen nälvimisen tunnusmerkkeihin vihjaileva sigu... Täytyy keksiä joku muu tai jos Hulkki haluaa ehdottomasti että pidän tämän niin sitten pidän ;)

Kun olen jonkun kommentin laittanut siguksi, niin yleensä se tarkoittaa, että kyseessä on mielestäni harvinaisen hyvä lausahdus. Niin myös tämän viimeisimmän Kummosen kommentin kohdalla. Toki vaihdan sen, jos Kummonen esim. on sitä mieltä, että ei saa kommenttiaan siguksi laittaa.

Poikkeuksena oli joskus joku joku teiniX, jonka pari kommenttia pistin vähäksi aikaa siguksi ihan ilkkuakseni, mikä lie ollut mielenhärö mulla silloin. :nolo: Ei passaa toistua moinen.

Jos kyseessä ei ole vittuilu eikä mainostus, niin mitä vikaa on lainata toisen kommenttia siguksi? Tosin olisi tietysti paikallaan sigun alkup. kirjoittajalta lupa kysyä.

Olen ratkaissut ongelman melko vaivattomasti. Laitoin asetuksista signaturet pois päältä :)

Helpottaa tekstin lukuakin, kun ei joka väliin tule niitä tuherruksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom