Jos toi oli huumorilla kirjoitettu niin se pitäisi tuoda paremmin esiin.Hullu inkkari sanoi:Säälittävän mielestä varmaan kaikki on säälittävää.
Tyhmyys ihmisen tyhmentää.
Mä ainakin oon tyytyväinen että tuollaista toimintaa on.
Laiskat älykkökommarit nyt saa sössöttää kunhan ei tule
mun tielle kun käyn kaupasta ostamassa maitoa.
Toi toiminta on niin amatöörimäistä, että sille ei voi kuin nauraa. Jos joku tuohon lähtee mukaan tai pitää sitä edes järkevänä ja sellaisena, että sillä voidaan jotain saavuttaa niin on kyllä todella pahasti aivovammainen.
Itse pääjohtaja on lihava natsikamaa keräilevä idiootti, joka vastaa puhelimeen Heil Hitler. Sitten mukana on mm. jokin hiljainen kulmien alta kurkkiva honkkeli, sissitakkiin pukeutuva täysi einari, jonka puheissa ei ole mitään tolkkua. Lisäksi pieni joukko rumia idiootteja, joiden harrastuksena on ne tutut tyhmyys, työttömyys ja kaljanjuonti. Ja tietysti se Suojeluskunta-mies. Noi pallinaamat eivät olisi Natsi-Saksassakaan kelvanneet muuta kuin SA:n alimmiksi jäseniksi, jotka voisi tarvittaessa uhrata.
Jos kuvitellaan, että olisi jyrkkä maahanmuuton ja ulkomaalaisten vastustaja ja mielestäni myös yhteiskunnan hallintorakenne ja arvot olisivat vääriä, niin tuo tuo on täysin vastaista touhua miten lähtisin etenemään, jos haluaisin saada jotain aikaiseksi. Noiden äijien touhu ei johtanut mihinkään muuhun kuin heille neuramiseen ja varmisti sen, että vähänkin fiksummat siirtyivät vieläkin kauemmaksi koko touhusta. Aino, jolla oli edes joku tolkku oli se Kuisma. Ainoa, joka tajusi, että natsi-symbolit ja natseihin viittaavat puheet on typerä keino edetä. Oli sekin tosin niin tyhmä, että oli jakamssa niitä lentolehtisiä, ja mukana koko touhussa.