sieg heil vaan kaikille

Kauheeta haipakkaa tuli muuten toi file. Siinä aamupuuroa pistellessä vähän sitä silmäilin ja aika legendaarisen näköistä matskua.

Aika on joo jättäny (suuren?) miehen mutta muisto elää näköjään vahvasti.:)

Mike sanoi:
Jossain julkaisussa Peksi rohenteli olleensa enemmän kuin muutaman naikkosen selässä, eli panomies kaupan päälle! White power - White pale punisher!

Suora lainaus herran sivuilta kohdasta
"Other Information"
-Engaged ca 50 times
-800 different womens involved.

"Hobbies"
- Chasing 'girls'
- Vodka
- Skeet
- Guns

Että näin... ihme ettei aate oo oikeen nostanut päätään ku johtajalla on pitäny niin kiireitä muissa puuhissa.

Siitoin oli sentään kessu ennen sotilasarvon viemistä, että hakkaa Aatun silläkin saralla.

reino sanoi:
Ei jumalauta tätä onnen päivää!!!!

Siitoin is back!!!

Fridrik is back!!!!

Homma on leikillisen kevyestikin sanottuna aivan infernaalisessa nousussa!

Musta tuntuu että tää koko tredi oli vaan salajuoni jolla saatiin kaivettua Friedrich pois piilostaan?

amf sanoi:
Suora lainaus herran sivuilta kohdasta
"Other Information"
-Engaged ca 50 times
-800 different womens involved.

"Hobbies"
- Chasing 'girls'

Mä vähän luulen, että on Pekka-pojalla menneet hieman laskelmat sekaisin. Pilkkuvirheitä, sano.

^ No ei KOKO Suomen häpäisyyn nyt 1 kpl. hihhuli-Siitoimia riitä.

Siihen tarvitaan lisäksi jo Nykänen ja ties ketä kaikkia muita.:jahas:

Eiköhän sitä joka paikasta omat hörhönsä löydy, Siitointen ym. kestäminen on vapaan demokratian hinta. Ymmärtävä yhteiskunta ja silleen...

tokkopaisto sanoi:
^ No ei KOKO Suomen häpäisyyn nyt 1 kpl. hihhuli-Siitoimia riitä.

Onneksi. :D

'Tänne tuodaan ******* syömään meidän ruuat, enhän mäkään mee afrikkaan syömään niitten panaaneita.' Joo, pitää paikkasa, ne panaanit kun rahdataan tänne syötäväksi. Aika legendaarisia heittoja noilla pökiöillä. Onneksi ovat sen verta vatipäitä että kukaan ei ota noita tosissaan.

MP-Lite sanoi:
Tosi huonolaatusena näkyi ja kuului ainakin mulla..

Taitaa tuo pätkä olla ripattu joltain loppuun kulutetulta vhs:ltä, siltä se ainakin näytti.

Loistavaa komediaa kuvanlaadusta huolimatta. Tuli ihan mieleen että tämä on jonkinlainen suomiversio the officesta, oli meinaan niin paljon samoja piirteitä :D

Jumalauta sen sissitakkiäijän aivot on kyllä syöpyneet. En mä sitä, että ne muutkaan niin fiksuja olisivat.

Toisaalta täytyy myös kunnoittaa sitä, minkälaisella antaumuksella nuo ovat Hitlerin maaneereita ja puheen painotuksia opetelleet. Tosin, jos nuo olisivat käyttäneet senkin ajan koulunkäyntiin niin ehkä heilläkin olisi työpaikka.

Mun suosikki kohta:
"Suojeluskuntamies" silmät kosteina: Mä en millään pidä siitä että tänne tuodaan neekereitä jotka normaalisti mun käsittääkseni kuuluu olla afrikassa.
Mikael Aalto: HYVÄ!
Pekka Siitoin: Hyvä.
"Suojeluskuntamies": Enhän minäkään lähde sinne syömään heidän banaanejaan.
Mikael Aalto: NÄIN ON!
Pekka Siitoin: Joo. Se on hienosti sanottu.
Väinö Kuisma: Erinomaisesti sanottu.
Juu, hienosti sanottu! :lol2:

Säälittävää touhua. Tuo oli kyllä kieltämättä aika huvittava, kannattaa ladata jos vielä on jaossa. Onnistuneet vielä värväämään nuoria mukaan, mahtoivat vanhemmat olla ylpeitä kun pojat olivat päässeet televisioon.

Säälittävän mielestä varmaan kaikki on säälittävää.
Tyhmyys ihmisen tyhmentää.

Mä ainakin oon tyytyväinen että tuollaista toimintaa on.
Laiskat älykkökommarit nyt saa sössöttää kunhan ei tule
mun tielle kun käyn kaupasta ostamassa maitoa.

Back
Ylös Bottom