Sidan tilaaminen ulkomailta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maree
  • Aloitettu Aloitettu
Morjesta, olen tässä aloittanut diettailun ja ajattelin hommata vähän jotain boosteria ( jos ei muuta niin henkinen vaikutus :D) Kyseinen tuotehan on suomessa käsittääkseni laillista, koska löytyy myynnistä ? Eli ei pitäisi olla varmaan mitään ongelmia tullin tms. kanssa, jos sitä lähtee ulkomailta tilaamaan, kun näyttää olevan puolet halvempaa kuin suomessa ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kysymys oli..? :D

Pahoittelen, jos kirjotin epäselvästi, eli oli tarkotuksena lähinnä kysyä, että jos lähtee ulkomailta tilaamaan sida cordfoliaa sisältävää tuotetta niin eikai siitä tule tullin tms. kanssa mitään ongelmia.

siinä oli muistaakseni jotenki merkitystä minkä hintanen se paketti on. että jos on yli jonkun tietyn hinnan niin se tarkastetaan ja joudut maksamaan tullimaksun. saatan puhua shaisseakin :jahas:

Pahoittelen, jos kirjotin epäselvästi, eli oli tarkotuksena lähinnä kysyä, että jos lähtee ulkomailta tilaamaan sida cordfoliaa sisältävää tuotetta niin eikai siitä tule tullin tms. kanssa mitään ongelmia.

Itse olen pari kertaa tilannut UKsta. En tiedä onko sen tilaaminen mitenkään lain vastaista, muistaakseni ihan hiljattain törmäsin Suomessakin jossain nettipuljussa sida cordifoliaa sisältävään tuotteeseen.

Mutta ennen kuin rahojasi sidaan sijoitat niit mainittakoon että jälkimmäisellä kerralla söin parin kuukauden ajan ko tuotetta 3-4 kertaisella annostuksella ohjeisiin nähden ja en huomannut mitään vaikutusta :)

Yleensä pitoisuudet ovat noissa aika pieniä. Lisäksihän tarvitsee aina sen kahvikupin. Päävaikutus noissa mitä brittikaupoissaki myydään on selkeästi näläntunteen vieminen.

Yleensä pitoisuudet ovat noissa aika pieniä. Lisäksihän tarvitsee aina sen kahvikupin. Päävaikutus noissa mitä brittikaupoissaki myydään on selkeästi näläntunteen vieminen.

Joo näin olen käsittänyt, että näläntunnetta veis hyvin pois. Kyllä tossa sanotaan että 300mg tuotetta olis standarsoitu 8%. Tota saman valmistajan sais siis suomestakin, mutta hinta on tosiaan yli kaksinkertainen verrattuna britteihin.

Eipä tunnu tulevan tietoa ton laillisuudesta, niin taidan hampaita kiristellen maksaa tosta suomen kauppaan kalliin hinnan niin ei tarvi jälkeenpäin itkeä, että oho kun kävikin näin, ku yritti muutaman hassun kympin säästää :< Mutta en ennen huomista tai ylihuomista laita varmaan tilaukseen, jos joltain sattuis tietoa tai kokemusta asiasta löytymään.

Sida Cordifolia

Olen miettinyt tota 400MG (1600mg sida) yksilön hankkimista UK, sitä mitä markkoinoidaan vahvimpana..

Haluaisin toki kuulla mikäli jollain on kokemuksia tästä Health Sparkin tuotteesta, vaikka kohtuu edullisesti saa 60 kapselia ni ei sitä silti viiti rahojaan haaskata kumminkaan / tulla internet kusetetuksi.

Eli, onkos kukaan testannut että onko tässä oikeasti tehoja tai ei?

Ja laillistahan tämä on tietääkseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom