Klaaraamisella tarkoitan mustaa vyötä(itse en vaatisi, mestaruus riittää, mutta pakkohan se on olla että pääsee sarjaan?) ja mestaruutta. Viittasin juurikin BJ Penniin.
Amin otin siksi että oli helpompi ajatella telkkarista tuttua staraa kuin no, sanottaan vaikka kauniisti että sellasia juttuja tuolta mistä Tatli tulee tiedän etten edes aio kertoa niitä missää netissä(vaikuttavat negatiivisesti mun näkemykseen).[+Asikaisen hommia tuli seurattua, Tatlin tarina on ollut huipussaan aikana jona en ole kattonut kuin pari raskaansarjan mestaruusmatsia jälkilähetyksinä].
Joo kauas on tultu ajoista kun lajimestarit mätki toisiaan oudoilla säännöillä, huvikseen kun kattoo alkuaikojen ufc:tä niin pystypainikin näyttää tutummalta kuin nykyinen reppukiipeäminen
Ihan eri piruja toki varsinkin junnusta asti mma:ssa kasvaneet kuin mitkään lajien sekoittelijat.
Ite vaan oon aina pitänyt eritehoisista paloista kokonaisuuden rakentamisesta ja tällaisten ottelijoiden otteluista kuin sellasista allaround tasapaksuudesta.
Esim Dizeista pidän valtavasti ihan vaan siksi että: Pystyyn nyrkkeily, Painipuolustukseksi hyökkäysjujutsu, cardioksi triathlon