SUPERCARB 1kg -40%

Shoppaa mun kuva.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roa
  • Aloitettu Aloitettu
^

Miten ihmeessä teette noita kuvasta poistoja?

Varsinkin toi missä koira puuttuu kokonaan, mutta hihna on paikalla. ei mee mun jakeluun.

Miten noi koiran takana olleet asiat olette saaneet noin hyvin tehtyä?

En ikä uskoisi, että on muokattu tosta kuvasta. Ennemmin luulisin, että kuvassa ei ole koiraa ja hihna on lisätty jälkeen päin.

Hyvin tehty.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Toi suortin kuva on jotenkin aavemainen varsinkin kun tietää että siin pitäs olla se koira mut eipä oo ja kuvasta ei äkkiseltään nää mitään vinkkiä et sitä olis käsitelty. Ei tajua miten tehty :)

^

Miten ihmeessä teette noita kuvasta poistoja?

Varsinkin toi missä koira puuttuu kokonaan, mutta hihna on paikalla. ei mee mun jakeluun.

Miten noi koiran takana olleet asiat olette saaneet noin hyvin tehtyä?

En ikä uskoisi, että on muokattu tosta kuvasta. Ennemmin luulisin, että kuvassa ei ole koiraa ja hihna on lisätty jälkeen päin.

Hyvin tehty.
Aika paljon pitää kopioida ja liittää tarkasti. Lisäksi säätää kontrastia ja blurrata sopivasti.
Suorttin kuva on kyllä hienosti tehty. Pitää oikein hakemalla hakea virheitä. Mulla meni omassa editissä 25minsaa huolimattomasti tehtynä. Menisi joku 5-6 tuntia, että saisin Suortin tasoista jälkeä photoshopattua, jos silloinkaan olisi yhtä hyvä.

Hmm.. Saisko tästä jotain fiksua aikaan. Jotain perus parannuksia.

http://i289.photobucket.com/albums/ll237/ropant/Mondioring/IMG_4247.jpg
Perusshaibaa:
shaiba.jpg

Toi suortin suoritus on kyllä erittäin komea!!

Toi suortin kuva on jotenkin aavemainen varsinkin kun tietää että siin pitäs olla se koira mut eipä oo ja kuvasta ei äkkiseltään nää mitään vinkkiä et sitä olis käsitelty. Ei tajua miten tehty :)

Ei äkkiseltään, mutta selvästi näkyy useasti toistuvia puita ja ruohot on peilikuvana missä koira ollut. Samat kuviot toistuu säännöllisesti mikä usein tulee stampilla työstettäessä jos ei ole tarkkana.;)

ootte te kyllä aika guruja shoppaamaan. Oiekestaan aika pelottavaa. Myöntäkää kuka teistä teki konsulttityönä Iranille sen ohjuskuvan?....Tai no jos joku teistä olis ollu se (esim suortti) niin eipä olis käyny kylmät

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom