shooto & thainyrkkeilykisat Turussa 29.9!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jerryk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alle kahteen minuuttiin tai ei ollenkaan...

Joo, noin tais Jerry sanoa itsekin ennen kisoja.

Olis vaan luullut, että Latoelilla olis ollut saumaa tai pattia pitää matsi pystyssä tai pidemmällä etäisyydellä jonkun aikaa. Tai edes yritystä pysyä siellä giljotiinin ulottumattomissa. No, ei se vaan pystynyt.
Kun siis toi lopetustapa ei voinut Hollannin pojallekaan olla mikään ihan täysi ylläri.

Suomi taitaa olla Latoelin lempimaa, se pyörtyi edellisessäkin matsissaan täällä...:)

Nyt kysyisin semmosta että miltä Jerryn pysty vaikutti? Onko thaikkuskillit näkyvästikin parantunu?
ei...ajattellin kerran hämätä sitä vasurilla ales mut sekin osu sitä sääreen:)anna mulle aikaa.....yritetään polttaa halukkaille illasta dvd.asia ei oo ajankohtainen vielä mut yritetään saada NK3"mestarit kehässä"myös nyrkkeilyä...

Hehe, voisko joku toinen kertoa mielipiteensä? Ku voin kuvitella että Jerry on aika itsekriittinen :P

Tuohon on vaikea vastata kun Jerry lähti matsia voittamaan painimalla ja oli sovittua, ettei "harjoittele" tuollaisen pystyukon kanssa mitään thainyrkkeilyä. Tiedä sitä sitten miten sellaisessa olisi käynyt mutta taktisesti oli järkevä otella omilla vahvuuksilla ja tällä kertaa se riitti. Triangelia se vastustaja haki niin kuin tiedettiin ja sen ohitus onnistui hienosti. Automaattisesti Latoel lähti nousemaan ja Jerryn bravuuri giljotiinihän siitä napsahti kiinni ja ei siitä sitten enää paluuta ollut.
Täytyy sanoa, että kaveri oli pystyclinssissä vahvan oloinen ja minua ainakin ihmetytti, ettei Jerry vienyt sitä mattoon vaikka sai hyvin yhden jalan kiinni. Se kertoo kaverin tasosta jotain, että tasapaino säilyi.
Jos otteluun ei olisi tullut noin nopeaa ratkaisua niin olisi varmasti mennyt tiukemmaksi. Oli lähellä, ettei Jerry joutunut perumaan koko ottelua sairastelujen vuoksi mutta ei sen luonteella peruta tai luovuteta koskaan. Pysyisi nyt terveenä ja saisi treenata kovaa niin pääsisi näkemään minne ne rahkeet riittävät.

Aaah, okok! Mä kuvittelin että kaveri on lukkopainija ku kattelin recordia :wtf: Joten kuvittelin kokoajan että Jerry pistää äijää pataan minkä kerkee pystyssä ja haluaa välttää tonttiin menemistä. Hyvä että taustajoukoilla oli hieman parmpaa taustatietoa kun meikäläisellä ;)

Oishan se hienoa jos Jerry sais KO voiton joku päivä :dance:

Aaah, okok! Mä kuvittelin että kaveri on lukkopainija ku kattelin recordia :wtf: Joten kuvittelin kokoajan että Jerry pistää äijää pataan minkä kerkee pystyssä ja haluaa välttää tonttiin menemistä. Hyvä että taustajoukoilla oli hieman parmpaa taustatietoa kun meikäläisellä ;)

Oishan se hienoa jos Jerry sais KO voiton joku päivä :dance:

Pääasia voitto. KO: a ku alkaa hakea ni voi tulla itelle uni iskujen vaihdossa. Eihän sekää tietysti huonoa Jerrylle tekis. Olis edes hiljaa sen hetken. ;)

Kyllä meidän tiedot Latoelista oli myös aika huterat. Jari Ilkka oli ollut kulmalla joskus Niinimäellä ku se oli kohdannu Latoelin ja Jari sano, että on niin kova pää Latoelilla, ettei kannata tyrmätä yrittää. Niin siltä pohjalta tehtiin tai varmistettiin strategia. Triangelia ainakin itse kehoitin varoamaan matossa ja Jerry teki hyvän miinan kun sivulle pääsi. Jerryn tilannetaju on noissa nopeissa tilanteissa hyvä kun on paininut niin paljon kilpaa ja osaa lukea kaverin liikkeet hyvin.

Uskon, että se osa-alue jossa aletaan lyömään ihan tosissaan pystyssä on vielä Jerryllä vahvuutena. Jerry kun ei ihan heti niissä myllyissä taitu. Sellainen lähiottelu, jossa painitaan ja lyödään sekaan on mielestäni paras osa-alue Jerryllä. Harmi, ettei vielä sitä ole nähty. Joku väkivahva painija vastaan niin nähtäisiin. Ai niin ei sellaista ole tuollasissa painoluokissa ;)

Sellainen lähiottelu, jossa painitaan ja lyödään sekaan on mielestäni paras osa-alue Jerryllä. Harmi, ettei vielä sitä ole nähty. Joku väkivahva painija vastaan niin nähtäisiin. Ai niin ei sellaista ole tuollasissa painoluokissa ;)

Manninen ?

Manninen ?

Pahaa pelkään, että sinne alle seiskakymppiin kuivattaen lähtee voimat Manniselta. Kyllä Manninen on parhaimmillaan 73 kilon sarjassa. Kovalla työllä hankittua voimatasoa ei kannata turhaan vetää saunassa pois. Rupposesta olen samaa mieltä, että pärjäisi raskaimmassa paremmin. Turhaan lähtevät voimat vaan laihtuessa. No ehkä olen väärässä... taas.

Jerry pystyisi ehkä vetämään sinne 65 kg sarjaan jos jonkun tittelimatsin saisi. Siinä sarjassa voisi olla maailmallakin vaikea voitettava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom