shooto & thainyrkkeilykisat Turussa 29.9!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jerryk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Plussia illasta:

+ Pyry Lehtosen esitys
+ Jerryltä aika nopea ja vahva näyttö
+ Vaikkakin alkoi myöhässä, ilta ei venynyt turhan pitkäksi

Miinuksia:

- Kuuluttaja/juontaja. :david:
- Näköjään joka vapaaottelutapahtumaan pakollisena osana kuuluvat liivi-idiootit ja "Tapa se"-huutelu

Yllättävän nopeasti kukistui Jerryn vastus, vaikka näytti aikas kovalta ja sähäkältä jätkältä. Tuo Lehtonen tuli ainakin mulle aivan puskista. Vakuuttava esitys :thumbs:

Hyvin kiteytetty illan plussat ja miinukset!

:offtopic: Mites minä odotinkin juuri WM:ltä kommenttia liivimiehistä :)
Taisivat olla CBallseja. :offtopic:

Mutta se noista. Olisi kyllä voinu olla ehkä yks vaparimatsi till, vaikkapa Karlssonin jiu-jitsua olis ollu kiva seurata.
Mäkelä oli jotenkin aika vaisu, ennen on ollut paljon enemmän meininkiä. Tosin pari hienoa guardin ohitusta hyppäämällä. Koivumäen kunto taisi hiukan loppua, aika vaisu esitys.
Onkos Jerryn seuraava matsi/vastus selvillä? Lopussahan itse puhui FinnFightista?

Plussia illasta:

Miinuksia:

- Kuuluttaja/juontaja. :david:
- Näköjään joka vapaaottelutapahtumaan pakollisena osana kuuluvat liivi-idiootit ja "Tapa se"-huutelu

Yllättävän nopeasti kukistui Jerryn vastus, vaikka näytti aikas kovalta ja sähäkältä jätkältä. Tuo Lehtonen tuli ainakin mulle aivan puskista. Vakuuttava esitys :thumbs:

Allekirjoitan. Se jatkuva juontajan ryyppäämisen ihannoiminen ja perisuomalaisen äijän esittäminen kävi hermoille. Ja paskaa piti jauhaa vielä kesken otteluitakin.

Jerryn voitto tuli lujalla painitaustalla ja enemmällä voimalla. Myös energiataso on pojulla kohdillaan, mikä on tärkeää noinkin skarppia vastustajaa vastaan.

Mauri oli todella laihan näköisessä kunnossa(mitä hän ei ole treeneissä), eikä mikään ihme ettei uskaltanut lähteä lyhyemmän yläkehomassaisen Pyryn heijareita mittailemaan.
Alasvienti oli kuitenkin hieno, mutta se tuli suunnitelmiin mukaan liian myöhään.

Koivumäen alku näytti todella lupaavalta ja liikkeet räjähtäviltä, jotain(loukkaantuminen) tapahtui kuitenkin välissä ja ruotsalainen korjasi pelisuunnitelmansa uusiksi ja otti ansaitun voiton.

Hyviä MMA-matseja, täinyrkkeilyn aikana meinasin nukahtaa vallan.

Plussia illasta:

+ Pyry Lehtosen esitys

Tuo Lehtonen tuli ainakin mulle aivan puskista. Vakuuttava esitys :thumbs:

Luulen että Pyrystä tullaan kuulemaan vielä paljon, sen verran lahjakas ja taitava on kaveri. Muistaakseni ei ole yhtään matsiaan hävinnyt vaikka niitä ei vielä paljon ole kertynytkään. Kerran tosin diskattiin kun kävi vielä viimeistelemässä vastustajansa matossa.

Tsemppiä Pyrylle!!!!

Nyt Jerry kyllä vakuutti viimeisetkin epäilijät (mukaanlukien meikän). Koivumäki-Mäkelä oli lievä pettymys. Odotin paljon agresiivsempaa matsia. Mauria ja Pyryä lisää, illan paras matsi.

Pari kehitys ideaa:
-Juontaja ei ollu iha tikissä
-kehä tytöt puuttu
-jerry cotton takas (olin ihan varma et nyt tulee tappio ku ei ollu tuttua tunnaria )

Ekat lyömmingit mitä näin livenä tänä vuona ni oli kyllä iha piristävää.

:offtopic: Mites minä odotinkin juuri WM:ltä kommenttia liivimiehistä :)
Taisivat olla CBallseja. :offtopic:

Mutta se noista. Olisi kyllä voinu olla ehkä yks vaparimatsi till, vaikkapa Karlssonin jiu-jitsua olis ollu kiva seurata.
Mäkelä oli jotenkin aika vaisu, ennen on ollut paljon enemmän meininkiä. Tosin pari hienoa guardin ohitusta hyppäämällä. Koivumäen kunto taisi hiukan loppua, aika vaisu esitys.
Onkos Jerryn seuraava matsi/vastus selvillä? Lopussahan itse puhui FinnFightista?

:offtopic:No etpä yllättäny itsekään...:thumbs::offtopic: Jerrykin ois pikkuhiljaa syytä saada ulkomaille kokeilemaan mihin rahkeet riittää, kuitenkin ikää jo sen verran mittarissa...

Pyryn iskuissa oli kyllä ruutia hirvittävästi. Toivottavasti hän on seuraavissakin kisoissa mukana. Yleisöön menevä ottelija joka suhteessa. Naisetkin varmasti pitivät.

Koivumäen ja Mäkelän matsi oli kyllä aika tasaista. Mikko kaasuuntui toisessa erässä, joka käänsi ottelua Mäkelälle. Eka erä mielestäni Mikolle.

Luukkasen ja Tsekin thainyrkkeilyottelu oli hienoa taitavien ottelijoiden näytöstä. Teki kyllä vaikutuksen meikäläiseen. Itse olisin sen tasoista thainyrkkeilyä katsonut enemmänkin.

Jerry hoiti homman taktisesti hienosti. Kuntopohja, joka sairastelujen vuoksi ei mikään ihmeellinen tällä hetkellä ole olisi matsin jatkuessa voinut kääntää ottelun. Vaikka Latoel hävisikin niin kyllä näki heti ensiotteista, että ei mikään turha mies ole.

Cannonballsit olivat katsomossa ja kannustivat suosikkejaan siinä missä muutkin. Hienoa! Varsinkin kun Jerry yksi suosikeista. Tervetuloa seuraavaankin tapahtumaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onneksi saa valita itse missä istuu ja missä porukassa :D
Ihmettelen aina vain, miksi niitä täytyy oikein tonne framille pyytää keekoilemaan?
No joo, annetaan olla. :kippis1:

-Illan komein asuste oli Nivan päällä ollut Titan Fist-paita.
-Ja olen samaa mieltä että Jerry Cotton takaisin. Toi paad tuu the böyn ö ei ole läheskään yhtä hyvä kehääntulobiisi.
-Juontaja tuomiokirkon eteen häpeäpaaluun ensi sunnuntaiksi tai 20 paria raippoja

Lisää tätä :thumbs:

Onneksi saa valita itse missä istuu ja missä porukassa :D
Ihmettelen aina vain, miksi niitä täytyy oikein tonne framille pyytää keekoilemaan?
No joo, annetaan olla. :kippis1:

-Illan komein asuste oli Nivan päällä ollut Titan Fist-paita.
-Ja olen samaa mieltä että Jerry Cotton takaisin. Toi paad tuu the böyn ö ei ole läheskään yhtä hyvä kehääntulobiisi.
-Juontaja tuomiokirkon eteen häpeäpaaluun ensi sunnuntaiksi tai 20 paria raippoja

Lisää tätä :thumbs:

Pistätkö sähköpostia niin laitetaan sullekkin sellainen tyylikäs paita veloituksetta :)
privateseckty @ hotmail.com

Ei saatana, meitsistä tuli yhdessä illassa kamppailumuodin edelläkävijä... :D

Hienot kisat.

Hatunnosto Jerrylle, en olis KOSKAAN uskonut Latoelin tipahtavan alle kahteen minuuttiin.

Ja on vielä pakko sanoa, että se paita puki kyllä sua aika hyvin. Turun tyylikkäimmät miehet löytyvät näköjään Ffg:ltä :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom