Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Crazy sanoi:
Sä ET VOI olla tosissas sanoessas että sarja on edes "aika realistinen" :wall: . Tää sarja on yhtä realistinen ku joku star wars yms...
Harva meistä on nähnyt livenä LAPD:n toimintaa joujou-alueilla niin läheltä, että pystyisi kommentoimaan juuta tai jaata sarjan realismiin. Eiköhän siihen LA:n poliisimaailmaan kuitenkin muutama korruptoitunut poliisikin kuulu.

edit: voin toki kysyä mielipiteen sarjasta yhdeltä frendiltä, joka on ollut muutaman vuoden LAPD:ssä. Kerron sitten.

lumbago sanoi:
Mullapa on btw. toi "Keep the city clean, put the trash in jail" paita ;)
heh,kelläpä ei... :rock:

Jos nyt ajatellaan realistisuutta ihan rehellisesti, onhan tuossa toki vähän epäloogisuuksia. Jos vaikka noin korruptoituneita kyttiä olisi olemassa, epäilen, että ne saattaisivat joskus käyttää sanaa "fuck". Eihän toki amerikkalaisissa sarjoissa saa sellaista tehdä - ainakaan useimmiten. Se kyllä vie vähän sitä potentiaalista realistisuutta.

No mulle on ihan sama että onko sarja realistinen vai ei. En koskaan jää miettimään sitä realismia vaan otan nuo sarjat kuin elokuvatkin ihan sellaisenaan että olen poissa arjesta hetken ja ei tarvii ajatella mitään muuta. Jos rupeaisin kyttäämään jokaista sarjaa jossa esim aseita käsitellään niin stressi minulle vaan tulisi kun huomaisin niin paljon epäkohtia jne.

Shield on kyllä ihan huippu sarja! Tuossa välillä oli sellainen tyhjiö että mitään kunnon sarjaa ei tullut töllöstä joka olisi pitänyt seurata tarkasti kun Oz loppui.

Muuten toinen sarja joka on mielestäni ihan katsottava on torstaisin kakkoselta Hädän hetkellä. Poliisi/pelastushenkilökuntaan perustuva sarja, ei niin toiminnallinen kuin Shield mutta katsottava kuitenkin.

SniffDaddy sanoi:
Jos nyt ajatellaan realistisuutta ihan rehellisesti, onhan tuossa toki vähän epäloogisuuksia. Jos vaikka noin korruptoituneita kyttiä olisi olemassa, epäilen, että ne saattaisivat joskus käyttää sanaa "fuck".
Ai Shieldissä ei kiroilla? :jahas:

Tomi sanoi:
Ai Shieldissä ei kiroilla? :jahas:

Ei kiroilla pahoilla sanoilla "fuck" tai "shit". "Asshole" on pahin kirosana. Liekö FCC vähän höllentänyt otetta, kun ennen "ass" oli pahin sallittu sana tommosissa sarjoissa. Nykyään tuota "assholea" saa käyttää. South Parkissa on omistettu kokonainen jakso tälle teemalle.

Kaapelillahan nyt saa Amerikassa kiroilla ja vetää melkein lammasta hanuriin parhaaseen katseluaikaan.

Tulin viikonloppuna New Yorkista ja katsoin siellä sarjaa (en tiedä monesko vuosi ja monesko jakso) muutaman minuutin. Ei olisi pitänyt. Meni pohjaa Suomen jaksoilta ja olen ihan sekaisin siitä, mitä muutamille henkilöille tapahtuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sporteme sanoi:
Tulin viikonloppuna New Yorkista ja katsoin siellä sarjaa (en tiedä monesko vuosi ja monesko jakso) muutaman minuutin. Ei olisi pitänyt. Meni pohjaa Suomen jaksoilta ja olen ihan sekaisin siitä, mitä muutamille henkilöille tapahtuu.
Jenkeissä vissiin pyörii 4. kausi ja ollaan kai jaksossa 6 menossa.

Iltis sanoi:
21.00 Shield - Lain varjolla (K15)
Meksikon keikka. Vicin ryhmä käy omin päin Meksikon puolella noutamassa huumekauppiaan. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Amer. rikosdraamasarja.

Aika hyvältä kuulostaa lähdöt tämän illan Vicin kahinoihin.

SniffDaddy sanoi:
Aika hyvältä kuulostaa lähdöt tämän illan Vicin kahinoihin.
woowoo.gif
Vittu mä oon hulluna tohon sarjaan! Ihme kyllä, olen onnistunut malttaa mieleni ja olla katsomatta noita koneella olevia tuotantokausia. Katson Shieldin koneelta ainoastaan silloin, jos jakso jää esim työjuttujen takia välistä.

Tomi sanoi:
woowoo.gif
Vittu mä oon hulluna tohon sarjaan! Ihme kyllä, olen onnistunut malttaa mieleni ja olla katsomatta noita koneella olevia tuotantokausia. Katson Shieldin koneelta ainoastaan silloin, jos jakso jää esim työjuttujen takia välistä.

Olen kyllä itsekin tohon sarjaan koukussa. Olin kyllä aika helvetin skeptinen ennen sarjan alkua, mutta Vicin karisma on lumonnut mut. :D Vic on tohon rooliin aivan äijävalinta. Hjuva meininki. :vic:

Mun mielestä helvetin hyvä sarja, Vicissä on omanalaista karismaa joka vetää mukaansa. Samasta syystä varmaan katsoin junnuna Kuumaa Piiriä, vaikka olikin hieman eri lähtökohdista tehty. Meinasin alkaa latamaan tota koneelle, mutta päätin että tätä sarjaa täytyy katsoa töllöstä.

Korruptoituneisuudesta: NYPD oli käsittääkseni -90 luvulla kaikkein korruptoitunein (tutkimusten perusteella, eli totuudesta ei tiedä kukaan...), eli tuskin LAPD paljoa tulee perässä, jos muistetaan esim. Wattsin mellakoiden syntyyn johtaneet syyt jne.

Mutta offtopic seis, Shield rokkaa. :rock:

Kyöpeli sanoi:
Mitä sille tytön poskelle lopussa oli tapahtunut, kun en oikein kerennyt katsomaan?
Siinä oli Armadillon puumerkki :curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom