Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskomattoman hyvä sarja ja pirun hyvä jakso oli tänään. Toivottavasti Mackeyn pojat löylyttää sen toisen Meksikaanon ens jaksossa. Mua hymyilyttää/naurattaa välillä oikein kunnolla kun katson tota sarjaa. Shane on kanssa aika ykkönen noista tyypeistä, on sen verran uuno jätkä. Nauroin kippurassa siinä kukkotappelu-jaksossa: "Hei jätkät tsiigatkaa, mä voitin 700 dollaria." Olen kyllä todella pahasti koukussa tohon sarjaan :rock:

Heheh onhan tuo aivan pirun hyvä sarja. Hieman naurattaa tää, että kun telkusta oli tullu pari ensimmäistä jaksoa niin jotkut täällä heti alkoi heitteleen mielipiteitä kuinka huono sarja on jne jne, mutta nyt kun on juoni lähtenyt jo käyntiin niin porukka on ihan koukussa :D

Taby sanoi:
Heheh onhan tuo aivan pirun hyvä sarja. Hieman naurattaa tää, että kun telkusta oli tullu pari ensimmäistä jaksoa niin jotkut täällä heti alkoi heitteleen mielipiteitä kuinka huono sarja on jne jne, mutta nyt kun on juoni lähtenyt jo käyntiin niin porukka on ihan koukussa :D

Joo, Pilotin perusteella ei kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä välttämättä kannata vetää. Silti, heti alusta asti huomas kyllä, että tää tulee oleen erilainen ku perus good cops vs. bad drugdealers/pimps/murderers...

Muistan vieläkin NYPD-bluen pilotti-jakson (levoton tulitaistelu kaduilla), vastaavanlaista jaksoa ei tainnut tulla myöhemmin varsinaisen sarjan aikana kertaakaan.

Viimeksi muokattu:
Oli kyllä mahtava alku toiselle tuotantokaudelle! :rock:

Vaikuttaa vähän siltä, että tosta Armadillosta tulee pitempiaikainen pahis sarjaan...

CiioN sanoi:
Oli kyllä mahtava alku toiselle tuotantokaudelle! :rock:

Vaikuttaa vähän siltä, että tosta Armadillosta tulee pitempiaikainen pahis sarjaan...
kyllähän se yllättävän sitkeä tyyppi on...

Fat Rat sanoi:
kyllähän se yllättävän sitkeä tyyppi on...
:hyper:

c_chacoensis.jpg

Lisää tietoa kaverista: http://www.msu.edu/~nixonjos/armadillo/

Olin antamassa kaverille eilen kotipihassa ravinteita autoni takakontista ja siinä tuli sit mieleen,että olen Vic Mackey "jauhojeni" kanssa täällä autolla säätämässä.Kaveri repes,kun kanssa Shield-fani on ja tiesi,mitä tarkoitin.Tällainen aina vähän punoittavasilmäinen kaljupää kun itekin olen,mutta onneks lihas/läski-suhde menee mun hyväks :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
CiioN sanoi:
Niin, toivottavasti ei jää kesällä tauolle, mikä voi olla hyvinkin mahdollista.
Ei olisi mikään yllätys. Maikkari teki joskus vittumaisesti X-Filuille. Jakso oli 2-osainen. 1/2 tuli keväällä ja lopussa ilmoitettiin "sarja jatkuu syksyllä". Odoteltiin sitten muutama kuukausi kunnes tuli jakso 2/2.

Tuoreessa muistissa on myös Nelosen Sopranos-katastrofi ja päättömät OZ-uusinnat. Mutta varmasti niistä oppineina telkkarin kovin sarja Shield nähdään hyvässä järjestyksessä. Tai Vic tulee ja antaa turpakeikan ohjelmapäälliköille. :rock:

Pistipä Claudetta Vicin ja päällikön tiukoille. Hui ku tuli ihan kylmiä väreitä tuosta lopusta kun tuli niin yllättäen :) Armadillo sai kyllä nyt tuntea Vicin raivon!

Suositut

Back
Ylös Bottom