Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
http://www.nelonen.fi/shield/

Vaikuttaa tosi asialliselta sarjalta, voisi olla pitkään aikaan sarja jota alkaisi seuraamaan. Edellinen oli X-Files.

Ja muistakaa spoiler tagit, tätä sarjaa ei pilata kertomalla mitä tapahtuu!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon katsonut Canal+:lta kolme tuotantokautta ja voi vi**u, että on hyvä sarja! Vic Mackey ON cool jäbä. Kuten muissakin TV-sarjoissa, niin toi eka tuotantokausi ei ole ihan parhaasta päästä, eli sarja hakee vielä ilmettään..

Ehdottomasti seuraamisen arvoinen sarja. Ottakaa vaikka nauhalle, ku toi 24 tulee samaan aikaan :D

tomppa82 sanoi:
Tulee vaan saakeli 24:nen samaanaikaan...

No ei muuta kuin videot nauhoittamaan vaan :) . 24:sta ei kyllä voi jättää katsomatta.

Vaikuttaa tosiaan kiinnostavalta sarjalta. Ainoa mikä mua saattaa aluksi hämätä on pääosan esittäjä Michael Chiklis, joka on tullut tutuksi poliisisarjasta "Kuuma piiri", jossa esittää symppistä poliisipäällikköä. Nyt kun sen rooli on niin päinvastainen, mutta eiköhän ton nopeasti "sulata".

Mä olin ihan huumassa kuuma piiriin sillo joskus ja olen erittäin iloinen et tää uus sarja alkaa...PAKKO kattoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
n00kie sanoi:
Mä olin ihan huumassa kuuma piiriin sillo joskus ja olen erittäin iloinen et tää uus sarja alkaa...PAKKO kattoa.

Njuu, Kuumassa Piirissä ja Shieldissä ei oo muuta samaa, ku että Chiklis esittää kyttää ja perheen isää. On toi M.Chiklis tehnyt aikamoisen muodonmuutoksen Shieldiin. Eikä tosiaankaan oo mikään kiva, leppoisan ylipainoinen iskä ;)
Myöskin Vicin aisapari Shane Vendrell on aika tapaus.. :rolleyes:

Piti vielä oikein tarkistaa että kyseessä on se sama Kuuman piirin plösö. On se...

3.jpg

shield.jpg

Jep, kiinnostavan oloinen sarja. Pitänee muutama jakso ainakin tsekata.

Onkohan jossain ton Michael Chiklisin reeni- ja ruokaohjelmaa, kun on "hieman" ukko kiristynyt sitten edellisen poliisisarjansa. :D

Canal Plussalta on sivusilmällä seurannu. En ole oikein innostunut. Voi olla, että pitää katsoa ihan kunnolla, että koukuttaa.

iivili sanoi:
Jep, kiinnostavan oloinen sarja. Pitänee muutama jakso ainakin tsekata.

Onkohan jossain ton Michael Chiklisin reeni- ja ruokaohjelmaa, kun on "hieman" ukko kiristynyt sitten edellisen poliisisarjansa. :D

Jossain oli, mutta en nyt saa millään päähän missä. Maybe googletus auttaa...

Ei jaksanu oottaa sarjan alkuun, piti etsiä pilottijakso käsiin ja hyvältähän se vaikutti :hyper: Ihan oikeaoppisesti Vic käsitteli rikollisia :D

Mexicon keikka oli katottava jakso.
Sekä kaikki konfliktit LA:n latinoja vastaan.

Toivottavasti Nelonen esittää myös tulevia tuotantokausia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom