Sheikkerin paha haju katoamaan?

Hei.

Sheikkerissä muhinut pohjalla vähän proteiinilitkua n. 2kk. Tiskasin huolellisesti fairilla, mutta edelleen haisee aika vahvasti. Onko kenelläkään vinkkejä hajun poistoon ? :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi helkkari :D En kyllä ite käyttäis enää. Jos yheksiki päiväksi unohtuu reenikassiin ni haju on jo sellanen että voin vaan kuvitella mitä sen on kahen kuukauden jälkeen...

Mulla lojuis nurkissa pari purkkia, jotka ovat olleet pesemättä ja kiinni yli vuoden, ehkä parikin. Unohtuivat joskus tyyliin viikoksi, enkä sen jälkeen oo uskaltanu koskea.
Noihin vois harjoitella jotain kikkoja. Loppujenlopuks ne bakteerit ja niiden erittämät myrkyt on aika helppo saada pois, joten se haju on ainoo haitta. Etikka varmaan tekee aika hyvää sille.

Etikkaa ilmeisen paljon käytetään.. olen kuullut että kahvillakin saa hajuja poistettua. sit radikaalimpaa tököttiä vois olla joku kissan pissan hajunpoistaja :D (maksaa tosin purkkillinen tuota tököttiä jo saman verran ko uus shakeri).. tietysti nuotio on varma valinta ;)

Kiitos kaikille hyvistä vastauksista:worship:. Luulenpa, että kokeilen etikkaa ja pakastinta. Mikäli ei onnistu, niin sitten vaan uuden ostoon! :curs:

Itse olen kaatanut kiehuvaa (siis ei mitään kuumaa hanasta, vaan kattilassa vesi ensin ihan kiehuvaksi asti) vettä sheikkerin täyteen ja antanut seistä kunnes vesi on jäähtynyt. Sitten vedet pois ja vielä perusteellinen jynssäys fairylla ja huuhtelu. Aina on haju lähtenyt.

Itse olen kaatanut kiehuvaa (siis ei mitään kuumaa hanasta, vaan kattilassa vesi ensin ihan kiehuvaksi asti) vettä sheikkerin täyteen ja antanut seistä kunnes vesi on jäähtynyt. Sitten vedet pois ja vielä perusteellinen jynssäys fairylla ja huuhtelu. Aina on haju lähtenyt.

Ellei toi pakastin/etikka/pesu kombo toimi niin lähtee tuo kokeiluun. Kiitos vinkistä.

Itellä juurkin näiden takia tapana tilata lisäravinnetilausten yhteydessä aina shakeri tai pari. Voi sit vahingon sattuessa nakata surutta menemään.. :D

Ihme epeleitä te :D vaikka sanoin että pakastimeen niin oon tasan 1 kerran lykänny.. En ees oo ikinä pessy noita.. käytön jälkee huuhtelu hanakuuman veden alla ja valmista!

yök- äijä oli jättäny pöydälle sheikkerin 3 päiväksi, ja nyt se döfää ihan oksennukselta! Kuulemma pitäs pestä, uittaa etikassa jne, mut mä oon sitä mieltä et tarttis roskikseen nakata :urjo:

yök- äijä oli jättäny pöydälle sheikkerin 3 päiväksi, ja nyt se döfää ihan oksennukselta! Kuulemma pitäs pestä, uittaa etikassa jne, mut mä oon sitä mieltä et tarttis roskikseen nakata :urjo:

Ihme hienostelua. Tiskaa sen ja sit täyttää sen saippuavedel ja jättää semmoselleen pariks päivää niin se haju lähtee jo sillä. Ja vaik ei lähtis ni jos ei parin päivän liottamisella haju muka lähe ni ei siitä kyl sit irtoo siihen palkkariinkaan mitään, ei muuta ku käyttöön vaan.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom