Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa isoa juttua urheilijoiden sydänperäisistä äkkikuolemista. Ei mitenkään tavatonta lajista riippumatta. Älä lue tätä niin, etteikö steroidit vaikuttaisi negatiivisesti. Lue objektiivisesti ajatellen, että kehonrakennus maalataan ensimmäisenä unohtaen, että jengiä droppaa yhtälailla melkoisesti monissa eri jutuissa äkillisesti.
Ja toi ei vaadi steroideja, silti porukka siihen kuolee. Muuthan kuolee ilman huomiota, mutta bodari kun tossa ryhmässä on, se aiheuttaa suunnatonta riemua ja ainoa syy on aineet.
Kyse on siis isommasta ongelmasta, mutta varmaa on se, ettei steroidit ainakaan auta asiaan yhtään.
Mä olen ymmärtänyt, että Ronnien terveys sinällään on yllättävän hyvällä mallilla (sisuskalut), mutta kroppahan siltä on mennyt melkolailla paskaksi.Cutlerin terveydentilasta en tiedä, mutta Colemanista ainakin kisavuodet todella näkyy. Jäkiviisaana hänenkin kohdallaan voidaan sanoa, että ihan 8 olympiaa ei olisi tarvinnut viedä. Puolet vähemmän ja terveyskin saattaisi olla toisenlainen. Cutler on muuten 9 vuotta Colemania nuorempi eli aika paljon nuorempana tuo siis lopetti.
Ja vaikka oman tukan puute päässä tuomaripisteitä laskevana arvosteluperusteena, jolloin monella pitäisi kuureja tiputtaa dramaattisesti ettei niiden sivuvaikutuksena tule kaljuutta. Toki se kalju voi tulla natu-naisellekkin ja jollakin Arnold Schwarzeneggerillä tukka vielä päässä 74-vuotiaana vaikka on roinannut aikoinaan urakalla. Mutta sellaista se on ettei tasan mene nallekarkit.
Totta, mutta kääntäen tuo tietysti tarkoittaa myös sitä, että Ronnie on ollut 4-kymppinen jo tuodessaan sen 2003 megamassakuntonsa, ja tuli sitten yhtä massiivisena lauteille sen jälkeen vuosikausia. Sinänsä tässä keskustelussa ehkä parempi ottaa huomioon vain keskuudesta poistuneet henkilöt ja unohtaa muut terveysongelmat; melko selvää on, että jos ajatuksena olisi olla vielä elämänsä kunnossa 60+ ikäisenä vaikka, niin sellaiset henkilöt tuskin muutenkaan hakeutuvat kilpakehonrakennuksen pariin saati että voittaisivat Olympiaa.Cutlerin terveydentilasta en tiedä, mutta Colemanista ainakin kisavuodet todella näkyy. Jäkiviisaana hänenkin kohdallaan voidaan sanoa, että ihan 8 olympiaa ei olisi tarvinnut viedä. Puolet vähemmän ja terveyskin saattaisi olla toisenlainen. Cutler on muuten 9 vuotta Colemania nuorempi eli aika paljon nuorempana tuo siis lopetti.
Ketkä ollaan "me"? En tunne ketään tällä foorumilla kirjoittavaa, en ainakaan tietoisesti ole löyttäynyt kenenkään kanssa samalle puolelle, joten en nyt tiedä mihin porukkaan oletat minun kuuluvan.Moniko lähtee vetämään ammattilaisten määriä? Te katsotte uskomattoman kapeakatseisesti tätä. Teille se on joko rekkalastillinen tai ei mitään. Voiko joku vastata, miksi mä olen edelleen hengissä? Miten tämä on mahdollista? Olisko siksi, etten ole vetänyt vitullisia määriä?
Määrät ja aika tappaa, ei suoranaisesti lääkkeet. Esim 1 susta viikossa on hädintuskin korvausmäärä.
Niin sun mielestä. Toisen mielestä ei ole järkevää kiivetä Mount Everestille ja toisen mielestä ei ole järkevää pelata sulkapalloa. Edelleen, katsot kovin kapeakatseisesti, meitä on moneen junaan, mikä sinä olet sanomaan mikä on järkevää ja mikä ei. Sun mielestä ei ole järkevää, mutta ihmiset kuule tekee vaikka mitä itsellensä, joka on heidän mielestä järkevää vielä.Mutta ei se silti tee lääkkeiden käytöstä isompien lihasten hankkimiseksi yhtään sen järkevämpää
No nyt kun kysyt, niin minun mielestä huomattavasti järkevämpää on kasvattaa lihasta natuna kuin käyttää lääkkeitä. Narkkaamisen ja juopottelun jälkeen roinaaminen on omasta mielestä ehkä seuraavaksi tyhmin asia, mitä itselleen voi tehdä.Niin sun mielestä. Toisen mielestä ei ole järkevää kiivetä Mount Everestille ja toisen mielestä ei ole järkevää pelata sulkapalloa. Edelleen, katsot kovin kapeakatseisesti, meitä on moneen junaan, mikä sinä olet sanomaan mikä on järkevää ja mikä ei. Sun mielestä ei ole järkevää, mutta ihmiset kuule tekee vaikka mitä itsellensä, joka on heidän mielestä järkevää vielä.
Jos haluaa isot lihakset, niin kumpi on sun mielestä järkevää, takoa päätä rajoitteita vastaan natuna, vai vetää varmana lääkkeillä maaliin? Siis jos tavoitteena on isot lihakset. Tyhmä se on joka yrittää mahdotonta.
Et puolustele lääkkeitä, mutta tulet silti joka viestiin julistamaan, kuinka ne steroidit ei tapa ja miten muut ihmiset ei voi määritellä sitä, onko niiden käyttö järkevää vai ei? En tiedä kumpi tässä oikein kuplassa elää.Enkä puolustele lääkkeitä, vaan koitan avata sun maailmankatsomusta, se on isompi kun sun oma kupla.
Sinä tällä kertaa.No nyt kun kysyt, niin minun mielestä huomattavasti järkevämpää on kasvattaa lihasta natuna kuin käyttää lääkkeitä. Narkkaamisen ja juopottelun jälkeen roinaaminen on omasta mielestä ehkä seuraavaksi tyhmin asia, mitä itselleen voi tehdä.
Et puolustele lääkkeitä, mutta tulet silti joka viestiin julistamaan, kuinka ne steroidit ei tapa ja miten muut ihmiset ei voi määritellä sitä, onko niiden käyttö järkevää vai ei? En tiedä kumpi tässä oikein kuplassa elää.
Sun mielipiteet on sun mielipiteitä, ei mitään muuta. Mä koitin vaan selittää sulle, että avarra näkemystäsi, ihmiset järkeistävät asiat omalta kantiltaan, siksi ei kannata ihmetellä esim miksi joku päättää vaikka alkaa munkiksi ja muuttaa jonnekin perseeseen. Se on sun mielestä järjetöntä, mutta mitä sä sen toisen kaverin ajatuksista tiedät, et yhtään mitään, joten sulla on vain sun oma näkökanta ja mielipide.Et puolustele lääkkeitä, mutta tulet silti joka viestiin julistamaan, kuinka ne steroidit ei tapa ja miten muut ihmiset ei voi määritellä sitä, onko niiden käyttö järkevää vai ei?
Mulla alkoi lähteä päälaelta 25 vuotiaana. Kaljuksi oli pakko ajaa 3 kymppisenä. Eka kuuri 38 vuotiaana. Sukuvika kaljuuntuminen. Myös veljille käynyt samoin. Natuja.No tämä nyt olisi typerin sääntö ikinä. Hiusten lähtöön vaikuttaa huomattavasti enemmän geenit kuin roina tai sen määrä.
Oma tukka lähti 20 vuotiaana, 13 vuotta ennen ensimmäistä kuuria
Taman kun jengi ymmartaisi niin turha vaantaminen vahenisi taalla dramaattisesti. Mutta kun ei mene jakeluun niin ei.Steroidit ei tapa, muuten niitä ei olis edes lääkkeinä. Määrät ja aika tappaa.
Ei jaksais tällästä folioo lukea rokotesalaliitoista. Ja kyllä saa ajan myötä terveysongelmia ihan harrastajatason määrillä, jotka myös salakavalasti kasvaa. Ihan yleinen normi kuvio on, ettei kuurittelua saada poikki vaan vuodet vierii ja vuosikymmenetkin. Avosydänleikkauksiakin näistä syistä tehty, ja kuollu sellasia joille selkeesti lääkäri jo sanonut ettei passaa jatkaa, ja silti on jatkettu ja ihan Suomessa eikä ollu pro tyyppejä tai kisaajia. Niin kova on henkinen riippuvuus, ja on se ehkä fyysistäkin, kun on tottunut elimistö korkeisiin testoihin niin tuntuu että ei elimistö toimi offilla, kaikki on harmaata laahustamista.Näitä suomen ug rojuja pitäis lyödä 30grammaa viikossa, mihin ei oo kellään edes varaa täällä, että pystyisi vetämään oikean pron kuureja Tai no siis kuureja joita top 10 olympia kilpailijat vetelee ja sit vielä se et ykskään normijannu ei pystyis vetämään semmosia määriä kun tulis niin paska olo. Kyllä mä silti sanoisin että toi yks nimeltä mainitsematon piikki tappaa todennäköisemmin ja nopeampaa kuin ykskään roina tällä maapallolla. Ei oo sattumaa että jengiä tipahtelee jalkapallossa & jääkiekossakin jatkuvasti. Nuorien urheilijoiden sydämmet pysähtelee eikä käytä edes roinaa. Tommosta paskaa kun laittaa ihmisen kroppaan, jonka keho on ollut kovassa rasituksessa vuosikausia niin se on soronoo. Kyllä se päivä päivältä vaan enemmän ja enemmän näyttää jokasella osa-alueella siltä että oli ne salaliitto hihhulit sittenkin oikeassa.
Niin kova on henkinen riippuvuus, ja on se ehkä fyysistäkin, kun on tottunut elimistö korkeisiin testoihin niin tuntuu että ei elimistö toimi offilla, kaikki on harmaata laahustamista.
Mielenkiintoista. Mullakaan ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo on kyllä hyvin poikkeava väite siihen verrattuna mitä aiheesta yleisesti on annettu ymmärtää. Enemmän olen kuullut tarinoita siitä, miten kuurilla tuntee itsensä kunnon alfaksi ja touhu on psyykkisesti koukuttavaa juuri siksi, että sitä offin henkistä alakuloa ei kestetä, vaan otetaan uusi kuuri.Kyllä se vaan yleensä on niin päin että ainakin fyysisesti offilla/tauolla on paljon parempi olla/kaikki toimii paremmin kuin kuurilla.
Ei ole ihan näin yksiselitteistä. Offille jäätyä on käytävä läpi se vittumaisin testojen romahdus vaihe. Tulee kaikille kun jäädään KOKONAAN offille. Ei mitään korvaushoito ylläpitoja. Ja silloin on kaikki harmaata eikä mikään kiinnosta. Mitä kauemmin ja enemmän on roinannut sitä suurempi on alamäki. Moni ei tuota vaihetta kestä ja ryhtyy "ikuroinariksi". Helppoa on vasta sitten kun oma testo lähtee toimimaan. Jos lähtee. On nähty niin monet kerrat kun itsetunto romahtaa ja tulee psyykkisiä oireita lihasten kuihtuessa ja erektion heikentyessä. Itse olen onneksi päässyt aina lasku vaiheesta yli, mutta hyvin moni kaveri ei. Yli puolet on koukuttunut ja käyttää nyt jatkuvasti testoa. En allekirjoita sitäkään että "kaikki toimii paremmin offilla". Muna ei toimi ainakaan, nivelkivut palaavat, itsetunto huononee. Ei kaikilla, mutta usein. Mun mielestä kevyellä kuurilla on paras olo.Huomaa että sinulla ei ole oma kohtaista kokemusta aiheesta.
Kyllä se vaan yleensä on niin päin että ainakin fyysisesti offilla/tauolla on paljon parempi olla/kaikki toimii paremmin kuin kuurilla.