Voi jeesus. Pässein kommentti vähään aikaan koko Pakkiksella.protsku sanoi:Shakki on perseestä. Lisää vaan hamekangasta pojille.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi jeesus. Pässein kommentti vähään aikaan koko Pakkiksella.protsku sanoi:Shakki on perseestä. Lisää vaan hamekangasta pojille.....
protsku sanoi:Shakki on perseestä. Lisää vaan hamekangasta pojille.....
Niinpä.... kun ei vaan liian vakavasti ota :Dkahlaajalintu sanoi:Ihan mainiota ajanvietettä, kun ei vaan liian vakavasti niitä pelejä ota.
Shakki on perseestä. Lisää vaan hamekangasta pojille.....
nikste sanoi:Mikä olis hyvä paikka netissä verestää vähän taitoja? QUOTE]
www.chessclub.com
www.freechess.org
Ylempi on maksullinen mutta guestinä voi pelata ilmaiseksi. Itse pidän tuon ylemmän käyttöliittymää parempana ja siellä on yleensä ainakin toistatuhatta pelaajaa online, joten eritasoisia vastustajia löytyy.
nikste sanoi:Mikä olis hyvä paikka netissä verestää vähän taitoja?
protsku sanoi:Jos haluatte rökittää todellisen ikuisen aloittelijan niin laittakaapas privattia.
nimimerkillä jotain 500 matsia blitziä pelattu FICS-serverillä
Ozwald sanoi:Etkö vain voisi ihan julkisesti kertoa millä nikillä pelaat FICS:ssä, niin voi ottaa mittaa jos sattuu olemaan paikalla samaan aikaan?
Kyllä voin, ja kerroinkin sen jo tämän threadin ensimmäisessä viestissäni. Niin, ja minä tykkään voittaaprotsku sanoi:Voisi. Voisitko sinä ensin? Ja kuten sanoin, olen shakissa ikuinen aloittelija eli varma voitto sinulle.
littledragon67 sanoi:Ja häviäminen sattuu, raivostuttaa ja räjäyttää pään kovemmin kuin missään muussa lajissa. Shakki on aino laji joka jostain syystä tekee minusta - häviämään tottuneesta - häviämistä vihaavan tosikon :evil:
gnut sanoi:Tuli tappelu, kun kaveri siirsi siinä alussa solttuaan ja päästi jo irti. Mut se vitun homo sitten sattui katumapäälle ja perui siirtonsa. No eihän se vittu käy, kun oli jo päästänyt irti.