SFU:n kyseenalainen toiminta

SFU:n kisailijoita testataan kisoissa ja täytyy olla valmis testattavaksi kisojen ulkopuolella. SKL:n kisailijoita ei testata.
Tämähän oli aikaisemminkin homman nimi jossa SKL virallisesti järjesti kehonrakennus kisat ja samalla fitnessurheiluliitto hoiti nimellisesti kaikki muut lajit .

Totuus tämänkin takana on kuitenkin se että K.p ja Isolan Ville halusivat monopoliaseman kaikkien kisojen suhteen ja samalla oikeat kehonrakentajat ajettiin ulos messualueelta. Tämä sillä tekosyyllä että IFBB:n kilpailijoista saataisiin puhtaita ja tätä kautta lajiakin puhdistettua.

Totuus on kuitenkin että sama kaksilla rattailla ratsastaminen jatkuu edelleen, kun Elite Pro kisoja mainostetaan yleisömagneettina ja pää vetonaulana kyseisillä messuilla.
Samalla Wilenius ja Sihvonen on kuohittu K.P:n sylikoiriksi jotka eivät saa huoltaa tai edustaa minkään muun liiton kisoissa jonkin rangaistuksen uhalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämähän oli aikaisemminkin homman nimi jossa SKL virallisesti järjesti kehonrakennus kisat ja samalla fitnessurheiluliitto hoiti nimellisesti kaikki muut lajit .

Totuus tämänkin takana on kuitenkin se että K.p ja Isolan Ville halusivat monopoliaseman kaikkien kisojen suhteen ja samalla oikeat kehonrakentajat ajettiin ulos messualueelta. Tämä sillä tekosyyllä että IFBB:n kilpailijoista saataisiin puhtaita ja tätä kautta lajiakin puhdistettua.

Totuus on kuitenkin että sama kaksilla rattailla ratsastaminen jatkuu edelleen, kun Elite Pro kisoja mainostetaan yleisömagneettina ja pää vetonaulana kyseisillä messuilla.
Samalla Wilenius ja Sihvonen on kuohittu K.P:n sylikoiriksi jotka eivät saa huoltaa tai edustaa minkään muun liiton kisoissa jonkin rangaistuksen uhalla.

Tämän paremmin on hankala enää asiaa kiteyttää
 
Anteeksi pari tyhmää kysymystä vaarilta joka nykyään vain enimmäkseen sivusta seuraa kehonrakennusgenreä, silti edelleen
kuitenkin itse treenaten aktiivisesti.

Onko niin, että KP.Ouraman puheenjohtama Fitnessurheilu.ry ja Skl. niminen ikiaikainen kehonrakennusliitto eroavat toisistaan
vain siinä, että toisessa douping testataan ja toisessa ei. Vai testataanko kummassakaan.

Aiheutuvatko riidat tuosta vai mistä. Onko taustalla raha tm. kiistoja. Tuntuu suurelta resulssien hukkaamiselta näin pienessä
maassa ja pienessä lajissa. Vai voivatko henkilösuhteet vaikuttaa vuosikausia. Jos henkilösuhteet niin keiden väliset.

Olen kyllä yrittänyt pysyä rattailla kaikissa käänteissä, mutta vyyhti vaikuttaa niin monisäikeiseltä, että kaikkien alan liittojen ja
järjestöjen seuraaminen tuottaa jo tuskaa. Vaatisi tietysti perusteellista perehtymistä mihin kisaan minkäkinlainen/ tasoinen kisaaja
saa osallistua. Ja milloin.

Yleensä tällaisissa riidoissa ja siiloutumisissa on kysymys enemmän tai vähemmän siitä, että puolustetaan omaa rahantekokyvykkyyttä. Alalla tulee aina näitä välirikkoja ja riitoja juuri näiden sponssi- ja mainossopimusten muuttumisen myötä, koska jonkun kassavirrat muuttuu negatiiviseen suuntaan ja toisen positiiviseen. Raha pyörittää maailmaa.

Pitäisi kuitenkin nähdä, että samalla tavalla kuin saatavilla olevien työpaikkojen määrä ei ole luonnonvakio vaan se voi kasvaa rajatta, niin markkina- ja liiketoimintamahdollisuudet tällä alalla ei ole ylhäältä rajoitettu ja jos toinen saa se ei ole välttämättä toiselta pois eli osien summa voi olla enemmän kuin näyttää
 
NFE:n kävijä en ole, mutta koska olen Pynnösen suoritusten aktiivinen kyttääjä, niin mielenkiinto nousi koko tapahtumaa kohtaan kyllä.:rolleyes:
 
Hienosti katkaiset katkeruuden kierrettä ja selkeästi viet lajia eteenpäin näillä kommenteilla Ei vaan kyllä se KP:n vika ainoastaan on.
Mun kuittailut ei ole siihen paskaan verrattuna mitään mitä vuosia sain kestää.
 
Kuittailullahan se kierre loppuu. Se että toinen on sanonut ja tehnyt pahasti ei vähennä sun vastuuta millään tavalla tai tee niistä enemmän okei. Oikeasti nämä viestit voisi vaan suoraan poistaa.
Niin, sitä se KP jaksoi vuosia, sitä vitun dissaamista, olitko silloin paikalla sanomassa samaa? Et ollut. Se on niin helppo aina sieltä huudella. Mikä vitun pyhä lehmä se sulle on? Mä vittuilen sille niin paljon kuin haluan, piste, ajattelit sä mitä huvittaa.
 
Niin, sitä se KP jaksoi vuosia, sitä vitun dissaamista, olitko silloin paikalla sanomassa samaa? Et ollut. Se on niin helppo aina sieltä huudella. Mikä vitun pyhä lehmä se sulle on? Mä vittuilen sille niin paljon kuin haluan, piste, ajattelit sä mitä huvittaa.
Ei mua KP:n mielipide kiinnosta ja sekin on todistetusti ollut hanurista. Luulin että olen tehnyt sen selväksi PCA ketjussa.

Sulla taas selkeästi tulee oma ego tielle viedä lajia eteenpäin. Kun sä yrität dissata NFE ja siellä järjestettävää ohjelmaa sä et vie lajia eteenpäin. Sä kyllä ymmärrät pakkotoiston potentiaalin ja sun vaikutuksen tähän foorumiin. Toivoisin vain, että käyttäisit sitä johonkin positiiviseen.

Mun suositus edelleen on poistaa meidän kommentit Wileniuksen ketjusta.
 
Ei mua KP:n mielipide kiinnosta ja sekin on todistetusti ollut hanurista. Luulin että olen tehnyt sen selväksi PCA ketjussa.

Sulla taas selkeästi tulee oma ego tielle viedä lajia eteenpäin. Kun sä yrität dissata NFE ja siellä järjestettävää ohjelmaa sä et vie lajia eteenpäin. Sä kyllä ymmärrät pakkotoiston potentiaalin ja sun vaikutuksen tähän foorumiin. Toivoisin vain, että käyttäisit sitä johonkin positiiviseen.

Mun suositus edelleen on poistaa meidän kommentit Wileniuksen ketjusta.
Paljonko lajia tässä on taas viety eteenpäin ja tuettu kun juuri oli SKL kisat? Kotimaisia jätkiä ja kisoja tuettu. Huomiona sen verran Peterin ketjussa, ettei hän halunnut edes puhua SKL kisoista podcastissa. Kuka tässä lajia vie eteenpäin ja kuka jarruttaa? Pakkotoisto? KP? Millä tavalla KP vie bodausta Suomessa eteenpäin? Montako suomalaista kehonrakentajaa kisaa NFE:ssä? Yli 50 oli virallisessa SM-kisassa.

Onko se lajin eteenpäin viemistä, että vuosia yritin yhteistyötä ja joka vuosi vain vaikeammaksi meni? Mitä se sellainen lajin eteenpäin vieminen on, jossa ignoorataan näinkin merkittävä media. Kyllä siellä mediayhtestyökumppaneiksi sivuilla kelpasi kaikki ulkomaalaiset forumit, mutta ei Pakkotoisto, sitä ei kelpuutettu edes nettisivuille. Onko se lajin eteenpäin viemistä?
 
Paljonko lajia tässä on taas viety eteenpäin ja tuettu kun juuri oli SKL kisat? Kotimaisia jätkiä ja kisoja tuettu. Huomiona sen verran Peterin ketjussa, ettei hän halunnut edes puhua SKL ksisoista podcastissa. Kuka tässä lajia vie eteenpäin ja kuka jarruttaa? Pakkotoisto? KP?
Missään vaiheessa ei muita ole väitetty syyttömiksi (edelleenkään). Se on sinun oma valinta kuulua siihen joukkoon jotka lyö jarrua rattaisiin ja väheksyy toisten kisoja. Parempi vaihtoehto olisi ignooraa täysin, kuin julkisesti lähteä dissaamaan. Se, että toiselta puolelta lyödään kapulaa myös rattaisiin ei tarkoita, että sinun pitäisi.
 
NFE:ssä jotain kiinnostavaa eli Jesse Pynnönen kohtaa Peterin puddingin äärellä. :hyper:
Eli kehonrakennus on muuttumassa ahmimis sairauden katseluksi? Se on kiinnostavaa kehonrakennuskisoissa ku joku ahmii jotain puddingia oksennuksen rajoille? Ja muut nauraa "mahtava mies,melkeen oksensi,älytön suoritus"

Vitun sairasta ja tyhmää touhua,käsittääkseni kyseiselle touhulle on ómat osastot mm mielisairaalassakin+
 
Eli kehonrakennus on muuttumassa ahmimis sairauden katseluksi? Se on kiinnostavaa kehonrakennuskisoissa ku joku ahmii jotain puddingia oksennuksen rajoille? Ja muut nauraa "mahtava mies,melkeen oksensi,älytön suoritus"

Vitun sairasta ja tyhmää touhua,käsittääkseni kyseiselle touhulle on ómat osastot mm mielisairaalassakin+

Anteeksi off-topicin jatkamisesta, mutta kieltämättä suorastaan kuvottavaa toimintaan. Näille terveyden edistämisen messuille tuskin menen.
 
Kehonrakennusliitto on hoitanut ton asian hienosti eikä ole missään vaiheessa puhunut pahaa NFE:stä. Sieltä suunnalta kyllä laitetaan kapuloita rattaisiin ja paljon. Hyvä kun Mike avasikin jo vähän asiaa.

Siellä kulisseissa vaan tapahtuu niin paljon juttuja sen yhden kyrvän osalta mistä te ette tiedä mitään. Kaikkea kun ei täällä pakkotoistolla lue eikä kukaan uskalla asettua sitä vastaan ja sanoa sille EI.

Se on totta että se kielsi kaikkia jolla lisenssi osallistumasta kehonrakennusliiton työtehtäviin. Ei saa ”edistää kilpailevan yrityksen liiketoimintaa”.

Ei saanut myöskään mennä oman sponsorin ständille. Toi ei lain mukaan pitäisi olla edes sallittua koska eihän ne ole kilpailevia yrityksiä!! Ne yritykset kun monesti on molemmissa tapahtumissa. Näin se puuttuu siis firmojen yritystoimintaan. Aika hienoa että yritykset sponsoroi jotain henkilöitä eikä ne sitten saa osallistua alan messuihin silloin kun niitä tarvitaan. Ihan perseestä!

Mä en ole tilivelvollinen kenellekkään joten tämän verran voin tästä Miken puolustukseksi kans avautua. Eli vaikka lain puitteissa periaatteessa sponsoroitava henkilö olisi voinut osallistua myyntitehtäviin niin ei ne uskalla. Ne pelkää Kp:ta ja omaa sijoitustaan seuraavissa kisoissa. Sitäkin kun on nähty!

Nyt kun näitä tilanteita tulee niin olisi aika ottaa se pää pois sen yhden perseestä ja laittaa sille vastaan!

Pian täällä rajoitetaan valmentamisesta ja varmaan prkl treenikavereista lähtien.

Toi on mun mielestä todella naurettavaa. Hallaa tekee omalle bisnes toiminnalleen kun ihmiset tajuaa tän kuvion ja miten se käyttäytyy.

Se vaan on hauskinta ettei kukaan tajua...
 
Ja mitä nyt tulee tähän vääntöön niin K.P. ja Isola teki ihan tietoisen valinnan hoitaessaan asiat miten hoisi. Ymmärsivät varmasti mitä tuleman pitää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom