SF-Protein?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä on SF:n vitamax, l-glutamiinia, maltoa, dekstroosia ja hydroa. Kaikkia yhdistää ainakin karmaiseva makunautinto. Tai no eihän nuo hiilarit maistu millekään. Niin ja löytyy jotain sf:n perusheraa mikä on ihan neutraalin makuista.

On tullut syötyä useitakin eri tuotteita, perusheraa + isolaattia + kreatiinia. Lähinnä siksi kun paikkakunnalta on kätevästi saanut, mutta täytyy sanoa että kunnolla maustetun jenkkiprotskun jälkeen en ostaisi enää kuin hätätilassa. Suurin ongelma näissä ainakin omalla kohdalla on juuri maustamattomuus.

En ole SF:ltä muuta kun yöproteiinia syönyt pari pussia ja mun mielestä se suklaa (taitaa olla ainoa maku) on aivan helvetin hyvän makuista:kuola: Ja kohtuu hintaista ainakin jokin aika sitten.
Toimivuudesta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta hyvin se ainakin alas meni.
Ainoa miinus tuotteelle tulee siitä kun sen sheikkerissä pyöräyttää nauttimiskuntoon ja jos hetken sitä seisottaaa niin eihän sieltä mitään ulos tule kun siihen juoman pintaan muodostuu joku ihme kalvo:lol2:
Pikku ranne liikkeellä ongelma on korjattu

No, jatkokysymyksenä heittäisin: Makutottumukset ovat erilaisia, ja mausta voi tapella vaikka kuinka kauan. Makua lukuunottamatta, kuinka hyviä SF:n proteiinit teidän muiden mielestä ovat? Minulla ovat toimineet hyvin, eroa esim. Fastin tuotteisiin en ole toimivuuden kannalta huomannut, joten olen ihan tyytyväinen tuotteisiin. Minulla ei myöskään ole ollut sekoittumisongelmia tms. joista tuossa yhdessä linkissä mainittiin.

Tbm sanoi:
No, jatkokysymyksenä heittäisin: Makutottumukset ovat erilaisia, ja mausta voi tapella vaikka kuinka kauan. Makua lukuunottamatta, kuinka hyviä SF:n proteiinit teidän muiden mielestä ovat? Minulla ovat toimineet hyvin, eroa esim. Fastin tuotteisiin en ole toimivuuden kannalta huomannut, joten olen ihan tyytyväinen tuotteisiin. Minulla ei myöskään ole ollut sekoittumisongelmia tms. joista tuossa yhdessä linkissä mainittiin.

Ihan toimivaa peruskamaa ne on, ei siinä mitään.

Itte en oo l-glutamiinin lisäksi muita SF-proteinin tuotteita maistanu.Toi l-glutamiini maistuu kyllä aika törkeeltä ja maku pistää vilä palkkarissakin läpi ( heraprotskuna palkkarilla on fastin whey3 suklaa), mutta sekoittuvuus on hyvä. En ole kyllä muita glutamiineja testannu että en osaa noita oikeen bertaillu, mutta hinta/laatusuhteeltaan aivan kelpo tavaraa.

Suositut

Back
Ylös Bottom