SF-Protein After Training

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xtreme
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan käyttänyt kyseistä valmispalkkaria? Katselin vaan tuossa tuotteita ja pisti eräässä nettikaupassa silmään, kun maksoi vain 15,60.

Aika huokeen hintasta testattavaksi, koskaan en ole ennen valmiita palkkareita vedellyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin...

Tässä selostetta:
Energia 1454 kJ / 346 kcal

Proteiini 39 g
-Glutamiini 1 g
-Kreatiini 5,5 g
-Tauriini 0,5 g
Hiilihydraatti 46 g
-Laktoosi 0,5 g
Rasva 3 g

Tässä jauheessa on heraproteiinihydrolysaatti, jonka di- ja tri-pepsidipitoisuus on 78 %. Aminohappolisäykset L-valiini, L-leusiini ja L-isoleusiini, lisäksi L-glutamiini. Molemmat kreatiinimuodot: kreatiinimonohydraatti ja kreatiinisitraatti. Jauheessa on piristävä tauriinilisäys. Luonnollisesti antioksidanttivitamiinit ja anaboliset mineraalit: kalium, magnesium, kromi, sinkki ja kalsium kuuluvat tähän jauheeseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, hyvä ja halpa palkkari. Ittellä on käytössä ollut jo pidemmän aikaa hyvinhä tuo tuntuu toimivan, makuna mansikka-sitruuna on kaiken lisäks vielä ihan hyvän makuinenkin. Testiin vaan...

Ite huomasin tossa jokunen kuukaus sitten, että sf:n after trainingi ja massa 2 on koostumukseltaan lähes samoja. Ainoa ero, siis ainakin kuopiossa, on hinta ja paino. Afteri painaa 1000g ja hinta 20e (kuopiossa) ja massa 2 1500g hinta 20e.

Toki hiilareita on 46 ja toisessa 55, prot 39 ja toisessa 35. Eli massassa hiilareita 10g enemmän ja proteiineja 4g vähemmän, joten onko se sitten hintansa väärti tuo afteri?

Kyssä... Siinä on kyllä tota hydrolysaattia, mutta myös muistaakseni soijaa ja jopa kaseiinia. Onko niistä oikeasti haittaa imeytymisen kannalta? Nyt joku kertoo joka tietää "varmaksi", ei mutua...

Muuten olen siis SF-Proteiinin kanta-asiakas. Voisi kai taas jossain vaiheessa hankkia afteria. Nyt olen tehnyt aika monimutkaisen tee-se-itse juoman johon tulee kaikkea eri purkeista. Oishan se kätsyä kun voisi ammentaa koko palarin yhdestä pussista :) !

latakko sanoi:
Ite huomasin tossa jokunen kuukaus sitten, että sf:n after trainingi ja massa 2 on koostumukseltaan lähes samoja. Ainoa ero, siis ainakin kuopiossa, on hinta ja paino. Afteri painaa 1000g ja hinta 20e (kuopiossa) ja massa 2 1500g hinta 20e.

Toki hiilareita on 46 ja toisessa 55, prot 39 ja toisessa 35. Eli massassa hiilareita 10g enemmän ja proteiineja 4g vähemmän, joten onko se sitten hintansa väärti tuo afteri?

Massassa ei taida olla ihan kaikkea mitä afterissa on tai sitten on vaan vähemmän. Oisko ollu että glutamiinia ja joitain mineraaleja ei ainakaan yhtä paljon. Vai olenko vääräsä?

Joo. näyttäisi olevan, että massassa ei ole glutamiinia ja sitten siinä on kreatiinia 3g vähemmän kuin afterissa. Lisäksi joitain vitamiineja on muutama mg enemmän.

Mutta itse ostaisin massa 2 koska olen köyhä :)

No niin, en minäkään 20+ egen hintaan varmasti ostaisi testiinkään, vaan jatkaisin kuten ennenkin useammalla purnukalla :), mutta kuten tuossa ekassa postissani jo totesin niin oli tarjouksessa 15,60 Boosmannilla, on jo sen verran edukas että tilasin huvikseni

edit. ja nuo glutan ja krean määrät nyt ovat lähinnä huvittavia, saatu vaan pussin kylkeen lukemaan kreatiini ja glutamiini->menekki paranee.

...[mainospuheesta]Tässä jauheessa on heraproteiinihydrolysaatti, jonka di- ja tri-pepsidipitoisuus on 78 %.[/mainospuheesta]

Siis heraa kaiketi protuna.

edit2.
After Training

Katabolisen tilan pysäyttäjä
Aineosa: Heraproteiinit, maltodekstriinit, kreatiinimonohydraatti, kreatiinisitraatti, aminohappolisäykset, vitamiinit ja mineraalit

jep. Olen kyllä tyypittäny tuota afteria, silloin kun oli vielä varaa :) Minusta se sekoittui ihan hyvin eikä vaahdonnut ja ei sen makukaan ollut paskempi.

Suositut

Back
Ylös Bottom