Sunnuntaina lähtö Mexicoon, heinäkuussa Lontooseen ja :D turkuun :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänä vuonna matkailemme Pohjoismaissa, akselilla Oslo-Göteborg-Tukholma (Uppsala). Hyviä vinkkejä otetaan vastaan. Erityisesti kaikki viikinkeihin liittyvä. :D
Kerrohan sitten millasta oli....turussaSunnuntaina lähtö Mexicoon, heinäkuussa Lontooseen ja :D turkuun :D
Ihanko kaupungeissa on tarkotus pysytellä? Mä asustelin joskus puoli vuotta Oslossa, jos jotenkin voin olla avuksi :D
Kerrohan sitten millasta oli....turussa
Sama täällä 6 kertaa olen jo ollut, mutta ei kyllästytä. :thumbs:Pattaya. Eipä tuota enää muita paikkoja viitsi edes harkita; ainakaan vakavasti.
Millaista oli Turkusessa?Ite kans menossa turkuun perjantaina. Oon kuullu kyllä kauhukertomuksia ko paikasta mutta kerranhan täällä vaan eletään. Sunnuntaina sitte vähän turvallisempaan dubaihin.
Sama täällä 6 kertaa olen jo ollut, mutta ei kyllästytä. :thumbs:
Meno vaan paranee kun on tuttuja paikanpäällä. On kuin kotiin palaisi kun pääsee Pattikselle. Kesä-elokuussa on tarkoitus tehdä seuraava reissu.
On kuin kotiin palaisi kun pääsee Pattikselle
Tiistaina Italiaan, oleskelen siellä viikon ja sit maaliskuussa lähen Japaniin kolme viikkoa kestävälle reissulle. Ei ole pahemmin tullut reissuttua aiemmin, mitä nyt porukoitten kanssa vuosia sitten kävi Ruotsissa ja pari Tallinnan reissua tullut heitettyä. Nyt käytännössä ensimmäistä kertaa vähän kauemmas reissuun ja vieläpä yksin, joten mielenkiinnolla odottelen ensi viikkoa. Armeijan jälkeen vaan tekee mieli vähän nähdä maailmaa![]()

Kentällä nähdään![]()