Seuraava matkakohteenne?

Sunnuntaina lähtö Mexicoon, heinäkuussa Lontooseen ja :D turkuun :D

Tänä vuonna matkailemme Pohjoismaissa, akselilla Oslo-Göteborg-Tukholma (Uppsala). Hyviä vinkkejä otetaan vastaan. Erityisesti kaikki viikinkeihin liittyvä. :D

Ihanko kaupungeissa on tarkotus pysytellä? Mä asustelin joskus puoli vuotta Oslossa, jos jotenkin voin olla avuksi :D

Ihanko kaupungeissa on tarkotus pysytellä? Mä asustelin joskus puoli vuotta Oslossa, jos jotenkin voin olla avuksi :D

Joo, aikataulu on tiukahko (Oslossa kolme päivää), joten ei seikkailla kovin laajalla säteellä. Mä oon aatellut, että Oslossa pitäis käydä Kansallismuseossa, Bygdoyssä (viikinkimuseo ja varmaan muutenkin?) ja Holmenkollenilla. Tuleeko sulle mieleen jotain, mitä erityisesti (vielä) kannattais tsekata? Hyviä ruokapaikkoja yms? Hotelli on ihan ydinkeskustassa.

Ja junalla jatketaan Göteborgiin, vai onko bussi varteenotettava vaihtoehto? Onko busseista jossain netissä tietoa?

Pattaya. Eipä tuota enää muita paikkoja viitsi edes harkita; ainakaan vakavasti.
Sama täällä 6 kertaa olen jo ollut, mutta ei kyllästytä. :thumbs:

Meno vaan paranee kun on tuttuja paikanpäällä. On kuin kotiin palaisi kun pääsee Pattikselle. Kesä-elokuussa on tarkoitus tehdä seuraava reissu.

Perjantaina Maastrichtiin Alankomaihin, Bier Festival ja Sensation White :dance2: olivat tarpeeksi hyvät syyt lähtee moikkaamaan kaveria ja Pariisin kautta tapaamaan entistä kämppistä...

Toukokuussa mahd. 6kk:ksi Genéveen.... :dance:

Sama täällä 6 kertaa olen jo ollut, mutta ei kyllästytä. :thumbs:

Meno vaan paranee kun on tuttuja paikanpäällä. On kuin kotiin palaisi kun pääsee Pattikselle. Kesä-elokuussa on tarkoitus tehdä seuraava reissu.

6 x Pattaya! Se on kieltämättä jo kova sana :D

Toinen kerta lähtee meikäläisellä nyt tulevana kesänä. Luultavasti loppukesästä tai alkusyksystä.

Tiistaina Italiaan, oleskelen siellä viikon ja sit maaliskuussa lähen Japaniin kolme viikkoa kestävälle reissulle. Ei ole pahemmin tullut reissuttua aiemmin, mitä nyt porukoitten kanssa vuosia sitten kävi Ruotsissa ja pari Tallinnan reissua tullut heitettyä. Nyt käytännössä ensimmäistä kertaa vähän kauemmas reissuun ja vieläpä yksin, joten mielenkiinnolla odottelen ensi viikkoa. Armeijan jälkeen vaan tekee mieli vähän nähdä maailmaa :)

Kyllä se aika vaan rientää! Huomenna sitten lähtis lento kohti Nagoyaa :rock:

1.-4.5. Lissabon, Portugali!:rock:

Ja sitten 14.6. Fuengirolaan, Costa Del Solille kahdeksi viikoksi!:dance:

varasin pari reissua. Ensi kesäksi 2 vkoa portugali ja talveksi 2 vkoa meksikossa.
Kesän reissut on pyörinyt jos jonkinlaisissa vaihtoehdoissa mutta pakko oli viimein päättää.

Ja laskurit käyntiin. Sen tiedän että syksystä tulee pirun pitkä :(

Back
Ylös Bottom