Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keväällä Keniaan :D Mombasan lähelle oltais menossa. Saa nähä mitä siitäkin tulee. Vähän hankala kun ei oo suoria lentoja sinne (paitsi Finnmatkoilla mutta se on kallis). Yks ja puoliviikkoa tosiaan ollaan siellä. Voi olla melko järkytys kun täältä pakkasesta lähtee sinne kun siellä on sillon about 30 astetta varjossa. Jos joku on käyny jossain tuollapäin nii ois ihan kiva kuulla jotain juttua. Ainakin hiekkarannat pitäis olla hyvät, mennään Diani Beachille missä piti olla 20km pitkä hiekkaranta. Tarkotus olis myös Safarilla käydä eläimiä kattelemassa ja kalastamassakin pitäis kävästä.

Japani ois sellanen unelma matkakohde, mutta sinne on ihan älyttömän kallista mennä ja jos sielä haluu jotain tehdä ostella, syödä tms. niin siihenki menee rahaa.
Mä lähden Tokioon alkuviikosta ja lennot 599 ees taas, suora Finnairilla. Ruoka on edullista, samoin joukkoliikenne. Japani on kallis jos sinne muuttaa asumaan, ei niinkään turistille, ellei nyt sitten aio shoppailla vain Ginzassa.

Mä lähden Tokioon alkuviikosta ja lennot 599 ees taas, suora Finnairilla. Ruoka on edullista, samoin joukkoliikenne. Japani on kallis jos sinne muuttaa asumaan, ei niinkään turistille, ellei nyt sitten aio shoppailla vain Ginzassa.

Onko nämä ihan normaalit tarjoushinnat Finnairilla vai jotain Stockmannin hullujen päivien hintoja ?

Ilmeisesti Kroatiaan menossa perheen kanssa ens kesänä (ukko ollut siellä joskus YK:n leivissä), vähän erilainen matkakohde ja siellä on vähän vitun hienoja nähtävyyksiä mm. plitvicen kansallispuisto kuin paratiisi :D
plitvice_002.jpg

plitvice-lakes6.jpg

Jollekin kaverille kun mianitsin mahdollisesta reissusta niin se tokas että mitä vittua siellä aavikolla on :D Nähdään taas suomalaisten maantieteen taso..

dubrovnik-croatia-1.jpg

New York ja Karibia: Puerto Rico :) En malta odottaa!

Kroatia on maa minne on vielä päästävä. Ei vielä seuraava matkakohde, mutta lähivuosina ehdottomasti Kroatiaan. Meri, vuoret, metsät ja nuo putoavat järvet, sitten tietysti hyvää ruokaa ja aurinkoa. Kroatia on todellakin ruokaherkkutelijoiden paikka :) Eikä ole mikään kaukomaa, suht edullinen ulkomaan loma tuonne.

Heh, jengi täpinöissään jostain Kroatiasta. Thaimaassa tollasta on potenssiin kymmenen joka nurkalla ja hintatasokin taitaa olla edullisempi. Lisäksi Thaimaassa mahdollisuuksia harrastaa melkein mitä tahansa ja lämmintä on aina takuuvarmasti.

Eli seuraava matkakohde: Thaimaa.

Heh, jengi täpinöissään jostain Kroatiasta. Thaimaassa tollasta on potenssiin kymmenen joka nurkalla ja hintatasokin taitaa olla edullisempi. Lisäksi Thaimaassa mahdollisuuksia harrastaa melkein mitä tahansa ja lämmintä on aina takuuvarmasti.

Thaimaa oli aika perseestä, turistipaskaa vaikka olin Hua Hinissä jonka ei pitäis niin turistipaskaa olla. Kroatia vähän erilainen matkailukohde ja siks siitä ollaan täpinöissä. Thaimaassa ei oikeestaan ollut muuta hienoa kuin lämpö ja hinnat (tosin sinne matkaaminen maksaa vitusti). Ei thaimaata voi verrata millään tasolla kroatiaan.

Kroatia on kyllä erittäin mukava matkakohde. Olen ollut sekä Thaimaassa, että Kroatiassa, molemmat oikein mukavia, toki eri tyylisiä.
Thaimaa nyt on enemmänkin talvikohde kun taas Kroatiaan kannattaa mennä kesällä.

Kroatian maisemista sen verran, että vesi todellakin yhtä kirkasta tai jopa melkeempä kirkkaampaa kun Thaimaassa.
Alla linkkiä Kroatian matkakertomukseeni Kroatiafaneille:

http://www.pakkotoisto.com/matkailu/101433-matkakertomus-kroatiassa/

Samaa mieltä Kroatiasta, hieno paikka. Tuli pari vuotta sitten oltua joku yö Zagreb:issa ja Rijeka:ssa.

Kahden viikon päästä alkaa kesäloma --> kuukaudeksi Thaimaahan.

Phuket seuraava ellei tässä ennemmi jotain. Keväällä kahdenkesken vaimon kanssa johonki. Ensi talven kohde ei oo tiedossa. Kesällä ei voi jos tulee mentyä kisoihin.

Alkaa loppua into matkailuun, oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa

Phuket seuraava ellei tässä ennemmi jotain. Keväällä kahdenkesken vaimon kanssa johonki. Ensi talven kohde ei oo tiedossa. Kesällä ei voi jos tulee mentyä kisoihin.

Alkaa loppua into matkailuun, oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa

"Oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa" joko oot reissannu helvetisti tai sitten sun ei vaan tarvii nähdä kovinkaan paljoa

"Oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa" joko oot reissannu helvetisti tai sitten sun ei vaan tarvii nähdä kovinkaan paljoa

Oon reissannu helvetisti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom