Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lähden Tokioon alkuviikosta ja lennot 599 ees taas, suora Finnairilla. Ruoka on edullista, samoin joukkoliikenne. Japani on kallis jos sinne muuttaa asumaan, ei niinkään turistille, ellei nyt sitten aio shoppailla vain Ginzassa.Japani ois sellanen unelma matkakohde, mutta sinne on ihan älyttömän kallista mennä ja jos sielä haluu jotain tehdä ostella, syödä tms. niin siihenki menee rahaa.
Mä lähden Tokioon alkuviikosta ja lennot 599 ees taas, suora Finnairilla. Ruoka on edullista, samoin joukkoliikenne. Japani on kallis jos sinne muuttaa asumaan, ei niinkään turistille, ellei nyt sitten aio shoppailla vain Ginzassa.
Thaimaa oli aika perseestä, turistipaskaa vaikka olin Hua Hinissä jonka ei pitäis niin turistipaskaa olla. Kroatia vähän erilainen matkailukohde ja siks siitä ollaan täpinöissä. Thaimaassa ei oikeestaan ollut muuta hienoa kuin lämpö ja hinnat (tosin sinne matkaaminen maksaa vitusti). Ei thaimaata voi verrata millään tasolla kroatiaan.Heh, jengi täpinöissään jostain Kroatiasta. Thaimaassa tollasta on potenssiin kymmenen joka nurkalla ja hintatasokin taitaa olla edullisempi. Lisäksi Thaimaassa mahdollisuuksia harrastaa melkein mitä tahansa ja lämmintä on aina takuuvarmasti.
Eli seuraava matkakohde: Thaimaa.
Kroatia on kyllä erittäin mukava matkakohde. Olen ollut sekä Thaimaassa, että Kroatiassa, molemmat oikein mukavia, toki eri tyylisiä.Heh, jengi täpinöissään jostain Kroatiasta. Thaimaassa tollasta on potenssiin kymmenen joka nurkalla ja hintatasokin taitaa olla edullisempi. Lisäksi Thaimaassa mahdollisuuksia harrastaa melkein mitä tahansa ja lämmintä on aina takuuvarmasti.
Eli seuraava matkakohde: Thaimaa.
Phuket seuraava ellei tässä ennemmi jotain. Keväällä kahdenkesken vaimon kanssa johonki. Ensi talven kohde ei oo tiedossa. Kesällä ei voi jos tulee mentyä kisoihin.
Alkaa loppua into matkailuun, oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa
"Oon nähnyt aivan tarpeeksi maailmaa" joko oot reissannu helvetisti tai sitten sun ei vaan tarvii nähdä kovinkaan paljoa