Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilun parin viikon päästä olisi reissu jenkkeihin. Indiana- chicago - las vegas - los angeles. 2vko reissu, vietän 30v synttärit vegasissa.

Kymmenen päivää enää odotusta, seitsemän työvuoroa ja sitten lähtee! Suomesta Kiinaan junalla Venäjän ja Mongolian halki, lokakuussa Filippiineille, marraskuussa Indonesiaan, lopulta pariksi viikoksi Thaikkuihin ja jouluksi kotiin, jes! Kyllä se elämä välillä hymyileekin :D

Kymmenen päivää enää odotusta, seitsemän työvuoroa ja sitten lähtee! Suomesta Kiinaan junalla Venäjän ja Mongolian halki, lokakuussa Filippiineille, marraskuussa Indonesiaan, lopulta pariksi viikoksi Thaikkuihin ja jouluksi kotiin, jes! Kyllä se elämä välillä hymyileekin :D

Vittu. Oon. Kade!

Ibiza huomenna. 7 yötä, toivottavasti kestää vielä tällä iällä. Muutama vuosi sitten viikon putki meni kavereiden kanssa reissuilla helposti, mutta meneeköhän enään :-D

Voisin lähtee ens kesänä/syksynä tai talvella espanjaan jos on rahaa.

Japani ois sellanen unelma matkakohde, mutta sinne on ihan älyttömän kallista mennä ja jos sielä haluu jotain tehdä ostella, syödä tms. niin siihenki menee rahaa.

Amsterdam tossa vajaan kuukauden päästä

Voisin lähtee ens kesänä/syksynä tai talvella espanjaan jos on rahaa.

Japani ois sellanen unelma matkakohde, mutta sinne on ihan älyttömän kallista mennä ja jos sielä haluu jotain tehdä ostella, syödä tms. niin siihenki menee rahaa.

Nuo molemmat väitteesi Japanista ovat virheellisiä. Japaniin saa huomattavasti halvempia lentoja, kuin todennäköisesti minnekään muualle yhtä kauaksi. Vaikka Japani onkin teoriassa maailman kallein maa, niin käytännössä siellä pääsee todella paljon halvemmalla, kuin vaikka matkustaessa rakkaassa Suomessamme.

Minä olen muuten kanssa menossa Kaakkois-Aasiaan viettämään talveani! Melko makoisat tunnelmat, kun pitkäaikaisten suunnitelmien jälkeen vihdoin on tiketit "taskussa" :)

Risteily Atlantin yli!

Mä lähden marraskuussa eka yheksi yöksi Lontooseen ... ihan keskustasta varasin huoneen ja seuraavana päivänä Stonehengen kautta Southamptoniin, jossa Royal Caribbean risteilyalus Indepence of The Seas odottaa ja sitten matkataan pari viikkoa kohteeseen Fort Lauderdale Florida ... muutama Karibian kohde tulee katsastettua ... osa entuudestaan tuttuja paikkoja ... St. Maartenille menen mielelläni uudelleen :D Tää on mun kymmenes pitempi risteily mitä oon tehnyt ... ja mukavan helppoa on :dance: Tuskin maltan odottaa ... toivottavasti Atlantilla ei myrskyä kaaheena ... ja upea kuntosali on merilläkin käytössä ... salin kautta saunaan sit :puntti:

Jotain pitäisi marraskuulle kehitellä. Tel-Avivin lentoja katselin, kun en ole koskaan Israelissa käynyt. Tarkoitus olisi olla 3-4pv jossain ilman lapsia. Katsoin, että Tel-Avivissa olisi rantaa ja kaupunkia. Eikä lennot ainakaan kalliita ole.

Kuukausi vielä töitä ja sitten Australiaan neljäksi viikoksi. Tarkempia suunnitelmia ei ole vielä tehtynä, mutta lento saapuu Brisbaneen ja sieltä sitten lähdetään muualle ihmettelemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom