Seuraava dvd-hankinta?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli kysytäänpäs minkälaisia leffoja foorumin väellä on tarkoitus seuraavaksi hankkia? Itse ostelen ainoastaan keräilyn vuoksi(klassikkoja vain). Näitä on tarkotus hommata dvd-versioina , kunhan rahatilanne sen sallii:

Fight Club/2dvd Special edition(oon muuten katsonut videolta 8kertaa)

Bullet in the Head(honkkari-versio tottakai)

Terminator 2/Special edition

Leon

+joitakin muita , mitä ei nyt muista , mutta tuossa suunnilleen järjestyksessä niitä nyt ostellaan.

edit. Eikös se tuo T2:Ultimate edition , ollut se kaikkein paras versio?

- hyvät, pahat ja rumat: en ole vielä missään törmännyt, mutta heti kun näen niin lähtee.

- Stephen Kingin Tommyknockers

Yleensä tulee ostettua tarjouksista erikois/keräilyversioita kun sattuu joku helmi kohdalle.

T2:sta tulee R1 aluella Extreme edition, missä on kuva ja ääni rukattu vielä parempaan kuntoon, kuin tuossa Ultimate editionissa. Eli jos omaat soittimen mikä toistaa myös R1 levyjä, niin kannattaa odottaa siihen. Se julkaistaan Jenkkilässä muistaakseni kesäkuussa.

Seuraava hankinta Mulholland Drive straight from London.
Toivon mukaan...

Jaa-a, seuraava...

Saattaa olla Kummisetä BOXI... huh. On vain niin suolainen hinta ettei vielä arvaa ostaa.

Viime aikoina on mennyt DVD-leffoihin turhan paljon rahaa, mutta vielä tekisi mieli ostaa Paluu tulevaisuuteen-trilogian kokoelmaboksi sekä Reinikainen- ja Tankki täyteen-sarjat DVD:llä.

En paljoa ostele dvd-leffoja, lainailen enemmän. Seuraavaksi ostan varmaan LOTR2, kunhan se ensin ilmestyy, ellei sitten jostain ale-korista löydy jotain kivaa. Pepperssien What Hits dvd:n ajattelin toivoo synttärilahjaksi.

Jaa että tulee Extreme editio... Voi perse kun syö miestä nämä aina vaan paranevat versiot! Aina lupaillaan, että nyt tulee se paras mahdollinen versio ja kohta tulee vielä parempi! Tietenkin tekee mieli sitä parasta ja vanhaakaan ei sitten saa mihinkään kaupaksi... Dammet! Kaipa sitä tulee kohta Tuosta Lotr:in ensimmäisestä ostasta joku extremesuperturboextended collectors edition... ..ttu!:curs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Seuraavaksi on varmaankin kuopion anttilan alelaarista tarkoitus hommata memento ja blade molemmat 13:lla eurolla. Sitten kun jaksais jotain ihan netistä tilata niin ehdottomasti boondock saints kympillä filmifriikistä.

Braveheart julkastaan täällä Suomessa kesäkuussa uudestaan. Ja se on sama kuin tuon britti 2 levyn versio. Eikä hinta tuu varmaan olemaan 40 euroa. www.fs-film.fi saa lisätietoa tuosta julkasusta ja päivästä.

Meinasin vasta aamupäivällä optimistisesti, että seuraava hankinta on sitten LOTR : Kaksi tornia specu-versio, mutta Anttilan alekorista irtos taas 'laatua'

- Steven Seagelin Ticker

Ei mitään A-laatua, mutta 7€ ja 16:9WS DTS-äänillä.

Mulla on tuosta Braveheartista Aussi-versio, mukana myös Suomitekstit.
Edit: Sokka ehti ensin.

Onko muuten tuosta Bullet in the headista tullut uutta julkaisua? Kelvollista DVD-versiota odotellen

Uhrilampaat tuli juuri tuossa tilattua, joskus olen sen katsonut ja kyllähän se taisi olla loistava. Seuraava ostos voisi olla tuo T2.
Braveheart löytyy myös www.leffat.com sivustolta. hintaa 29.95€, tais vaan olla varastossa olevassa versiossa ruotsinkieliset kannet..

Clint Eastwoodin Kourallinen dollareita - A Fistfull of Dollars (1964), ja Vain muutaman dollarin tähden - For a Few Dollars More (1965) ovat molemmat hankintalistalla.

Tässä on muutama mun hankittava:

- Halloween II
- Way Of The Dragon
- Ninja In The Dragon's Den
- Drunken Master
- Pulp Fiction
- True Romance
- Star Wars II
- Band Of Brothers
- Army Of Darkness
- Back To The Future
- Reservoir Dogs