Seuraava dvd-hankinta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Guns N' Roses on vissiinkin julkaissut jonkun uuden DVD:n joka on mulle ihan pakko-ostos. Turun kauppoja on tullut kierreltyä, mutta eipä oo näkynyt. Lord of the Rings levyn ajattelin myös ostaa..

www.dvdon.com Käykää kattoo nyt kampanja DVD 3.45€ CD levyjä samalla hintaa... Ei uusia mutta jotain classikoita.. Ennakko myynnissä jo 8mile ja jotain muuta. Eikä postikulutkaan pahat 2.95 / tilaus.. pitäs vielä tulla kotiovelle. Toimitus aika 3-6 päivää..
Jos olet ostamassa levyjä kannattaa tsekata.!

Lisätäänpä muutama:

Evil Dead 1&2
Hellraiser 1,2 ja 3
Mafiaveljet

Helkutisti olisi DVD-levyjä, joita tekisi mieli tilailla. Esim. Kummisetä-boksi, Once Were Warriors, Bad Lieutenant, Taxi Driver, Dr. Strangelove, Evil Dead, Dawn of the Dead, Deer Hunter.. Ja miksei joitakin vanhoja klassikoita, joihin voisi joskus paneutua, jos aikaa olisi; Spartacus, Lawrence of Arabia etc..

btw. täältä saisi esim. tuon Braveheartin (R2, suom. tekstit) 12 punnalla eli 17 juuroa ja rapiat kotiintoimitettuna..

Kuopion Anttilasta pitäs hakee American History X (10e)

Taidankin nostaa tämän ihan listan kärkeen:

Cradle of Filth - Heavy , left Handed and Candid

Myös tuo Cradle of Fear kiinnostaisi , onko sitä joku nähnyt?

Tilasin äsken Cradle of Filthin Babalod AD so Glad dvd-singlen hintaan 5,90€ :kippis1:

Lord of the Rings: The Two Towers

Ilmestyy ylihuomenna :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by VilleO
Guns N' Roses on vissiinkin julkaissut jonkun uuden DVD:n joka on mulle ihan pakko-ostos. Turun kauppoja on tullut kierreltyä, mutta eipä oo näkynyt.

:offtopic: :offtopic:

Tiedätkös onkohan "Guns N' Roses - Civil War" kipaleesta olemassa musavideota?
On vaan niin pirun hyvä biisi, ja ois kiva nähä sen videoli joskus..

Varmaan Nightwishin uusin, jos olisi muukin DVD kuin pc:ssä.
Tarja.. :kuola:

:offtopic:

Onko kukaan kokeillut yhdistää pc:n DVD:tä televisioon ja stereoihin? Ja jos on niin kuinkas on pelittänyt, (jos ollenkaan)?

edit: typot kerpele

Originally posted by X-man
Tuli jokunen aika sitten ostettuu Metallican S&M DVD. Ihan helmi. :worship:

Toi on ihan törkeen hyvä. Pakko-ostos kaikille metallica-diggareille.

Godsmack "LIVE" on ha(r)nkinnassa. sen sais freerecordista hintaan 16 eskoa..

Led Zeppelin uusin livekokoelma ja Band Of Brothers ny ainaski

- Kaksi Tornia Extended version (tulee joskus marraskuussa)
- Terminator 2 Ultimate edition (ei ole tosin vielä tullut hankittua)
- Terminator 3 (ilmestyy 5.12!)

siinäpä ne

Ite en jaksa odottaa marraskuuhun. Leffa on mulle pääasia, ei ekstrat.

offtopic mutta osaako joku sanoa mistä sais vanhoja suomalaisia sarjoja...tai itse asiassa haluisin vaan yhden elikkä pulttiboissin.dvd:nä tuskin löytyy mutta jos edes videona sais

Originally posted by Kraftwerk n

Myös tuo Cradle of Fear kiinnostaisi , onko sitä joku nähnyt?

Joo mulla on se mulella imutettuna ja on jaossakin. Kandee eka imuttaa ennenkun hankit. Sellasta b-luokan splatteria. Jotain ihan hauskoja kohtauksia mm. the sick roomin idea on erikoinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom