Sero- dopa- lisäravinteet

terve.
Kyselisin onko poukalla kokemusta kyseisistä aminohapoista mielialaan ja lievään ahdistukseen?

Ilmeisesti 5-HTP:tä ei enään suomesta saa mutta lähinnä L-tryptofaani kiinnostaisi kokeilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
terve.
Kyselisin onko poukalla kokemusta kyseisistä aminohapoista mielialaan ja lievään ahdistukseen?

Ilmeisesti 5-HTP:tä ei enään suomesta saa mutta lähinnä L-tryptofaani kiinnostaisi kokeilla.

Mulla tuli joskus 5-htp semi voimakasta ahdistusta ja melkosta night terroria muutaman viikon syönnin jälkeen. Toisen kerran jälkeen en jaksanu noita enää popsia.

Mulla tuli joskus 5-htp semi voimakasta ahdistusta ja melkosta night terroria muutaman viikon syönnin jälkeen. Toisen kerran jälkeen en jaksanu noita enää popsia.
5-HTP:tä ei kannata käyttää pitkään yhtäjaksoisesti. Ennemminkin tarvittaessa satunnaisesti ja ei yhdessä mtt-lääkitysten kanssa.

Mites toi 5-htp jos ottais vaikka aina 2 viikkoa on off tyylisesti?
Aika hintavaa tosin tuntuu olevan. Mistäs ootte tota hommannu?
Toi L-teaniini kiinnostais kyllä kans kokeilla. Onko joku huomannu sillä mielialaan vaikutust vai onko enemmänkin nukahtamiseen?

Mulla on mahdollisesti parhaiten auttanut mielen rauhoittumiseen kalaöljy epa/e-epa 2000mg joidenkin viikkojen ajan. (n 4 vko). Toisaalta kun joka kerta positiivista vaikutusta ei tulekaan, niin miettii että onko vain lumevaikutus:) Toinen, jolla itselle ollut ns. selkeä vaikutus on l-tyrosiini. Joka on vaikuttanut vierystilaan ja jaksamiseen. L-theaniinista, L-tryptofanista, 5-HTP, vahvoista B-vitamiineista, melatoniista ei ole mulle ollut ainakaan merkittävää hyötyä, jos ollenkaan. Nyt ajattelin pitkän tauon jälkeen kokeilla kalaöljyä ja tyroosinia, Ehkä tyhjennän tässä odotellessa vanhan magnesiumsuihkeen iholle. Siitäkin joskus saattanut olla hieman apua(levottomat jalat/levottomus), mutta kamala koostumus ja kirvely iholla pisti lopettamaan.

5-HTP:tä ei kannata käyttää pitkään yhtäjaksoisesti. Ennemminkin tarvittaessa satunnaisesti ja ei yhdessä mtt-lääkitysten kanssa.

ihan hyvä tietää, vaikkakin noin jälkikäteen. En tosin löytänyt pikasella googlauksella tuosta käyttötavasta sen ihmeempiä tietoja. Mitään lääkitystä ei ollut päällä samaan aikaan, ja siitä muistan olleen varoituksetkin.

ANS RAVE:

Nootropic Focal Complex 1650mg
Tauriini 1000mg
Asetyyli-L-karnitiini 250mg
N-asetyyli-l-tyrosiini 200mg
Koliinibitartraatti 150mg
MagicLion Hericium erinaceus hedelmäuute 50mg

Mental Energy System 300mg
Kofeiini (vedetön) 200mg
L-Teaniini 50mg
QiForce Astragalus juuriuute 37.5mg
Nelumbo nucifera-kukkauute 12.5mg