Sensuuriako?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos niin vaatii, niin joudumme sensuroimaan viestejä ja siirtämään niitä toiselle forumille. Viestisi on lukittuna Roinaforum-osiolla.

Originally posted by Jimmy
Onko maanviljelijöiden osalta nollatoleranssi?

Kyllä, paitsi jos sattuu olemaan ns. "Lupa viljellä", kuten oli myös Pierce Brosnanilla samannimisessä Bond-elokuvassa.

Täällä on ilmeisesti sensuuri suurten natu tulosten osalta. Yksi minun tällainen viesti nimittäin on sensuroitu.

Originally posted by mtk77
Täällä on ilmeisesti sensuuri suurten natu tulosten osalta. Yksi minun tällainen viesti nimittäin on sensuroitu.

Tuskin niitä sensuroidaan suuren natutuloksen takia. Vaan enemmänkin ääliömäisen paskapuheen takia.

200kg 3. nostolla -natu maanviljelijä OLISI varmasti maailman ykkösenä kisoissa.

Originally posted by hookoo
Tuskin niitä sensuroidaan suuren natutuloksen takia. Vaan enemmänkin ääliömäisen paskapuheen takia.

200kg 3. nostolla -natu maanviljelijä OLISI varmasti maailman ykkösenä kisoissa.

Minä en tuota ylläolevaa omakseni tunne. Tarkoitin sitä missä kerroin tietäväni natun joka penkkaa 90 kiloisena 210 ilman paitaa. Se on tietenkin treenannut kauan. mutta ei lähdetä siitä keskustelemaan. Ihmettelen vain, että mitä epäasiallista siinä on jos uskoo natuna saatavan kovia tuloksia. Kaikkihan eivät usko, että tuollaiset tulokset olisivat mahdollisia. Ei kait se nyt sensuroinnin arvoista ole voihan sen threadin lyödä lukkoonkin jos rupeaa tuleen epäasiallisia vastauksia

Back
Ylös Bottom