- Ikä
- 40
Laitoin ohjelmani jo tuonne mimmien treeniohjemat threadiin mut enpä saanut sinne kommentteja juurikaan, niin yritetään uudelleen..
Elikkäs hieman taustaa... Olen käynyt puntilla epäsäännöllisen säännöllisesti sellasen vajaan vuoden ajan, mutta lähinnä ilman tavoitteita tms ja lähinnä ollut näitä reidenlähentäjä/loitontaja tyyppejä kun en asioista silloin oikein tiennyt mitään. Nyt olis tarkoituksena aloittaa reenaaminen oikein tavoitteellsesti... Aikaisemmin olen tehnyt koko kroppa kerralla tai sitten joskus pelkät jalat ja seuraavalla kerralla yläkroppaa...
Tän näköisen ohjelman oon väsänny kaikkien ohjelmien sekamelskasta
Kaikki ois niinku 3x9-12
I Jalat
-Kyykky
-Prässi
-Reisikoukistus
-Pohkeet
-Askelkyykky
II Rinta, ojentajat, olkapäät
-Penkki
-Pystypunnerrus
-Ojentajat taljassa
-Pystysoutu
-Vipunostot sivulle
III Selkä, hauis
-Maastaveto
-Ylätalja
-Kulmasoutu
-Hauiskääntö käsipainot
-Hauiskääntö tanko
Lisäks joka toinen kerta salilla vatsat, eri liikkeitä... Jalat on mulle sillain tärkeimmät lähinnä harrastuksen takia, jossa tarvitsen jonkin verran pomppua...
Eli mitäs mieltä te "gurut" tästä olette??
Elikkäs hieman taustaa... Olen käynyt puntilla epäsäännöllisen säännöllisesti sellasen vajaan vuoden ajan, mutta lähinnä ilman tavoitteita tms ja lähinnä ollut näitä reidenlähentäjä/loitontaja tyyppejä kun en asioista silloin oikein tiennyt mitään. Nyt olis tarkoituksena aloittaa reenaaminen oikein tavoitteellsesti... Aikaisemmin olen tehnyt koko kroppa kerralla tai sitten joskus pelkät jalat ja seuraavalla kerralla yläkroppaa...
Tän näköisen ohjelman oon väsänny kaikkien ohjelmien sekamelskasta
Kaikki ois niinku 3x9-12
I Jalat
-Kyykky
-Prässi
-Reisikoukistus
-Pohkeet
-Askelkyykky
II Rinta, ojentajat, olkapäät
-Penkki
-Pystypunnerrus
-Ojentajat taljassa
-Pystysoutu
-Vipunostot sivulle
III Selkä, hauis
-Maastaveto
-Ylätalja
-Kulmasoutu
-Hauiskääntö käsipainot
-Hauiskääntö tanko
Lisäks joka toinen kerta salilla vatsat, eri liikkeitä... Jalat on mulle sillain tärkeimmät lähinnä harrastuksen takia, jossa tarvitsen jonkin verran pomppua...
Eli mitäs mieltä te "gurut" tästä olette??