Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selviytyjissä on alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään se, että pudotusjaksossa hoetaan esim. Pian nimeä, että "nyt äänestetään sitä joo se putoaa on niin rasittava" yms. ja sitten kuitenkin ihan eri henkilö pudotetaan?! Tuota on nyt toistunut ihan liian monta kertaa! Siitä jo arvaa että putoava ei varmasti ole se henkilö kenestä puhutaan.
Jakson loppupuolella alko olemaan jo aika selvä kuka putoaa, kiitos jakson nimen.
Ärsytti kyllä sekin, miten nähtävästi kaikki keskustelut Harrin pudottamisesta jätettiin pois. Jaksoin jo uskoa että josko se Pia lähtis menee, mutta kaippa sitä pahin kilpailija dropattiin ja etenkin kun Pia ilmeisesti hajoaa jo liitoksistaan niin olkoot siellä.
Joo, siinä vaiheessa kun näki ettei jaksossa mitään muuta tapahtunut Harriin liittyen, niin aika selvä oli jakson nimen tarkoitus.Yllätyksestä tuli mieleen, että nyt oli kyllä valittu vitun hyvä nimi tuolle jaksolle. Itse kun katson netistä vähän viiveellä nuo jaksot, niin pitää vältellä Maikkarin etusivua aina, ettei näkisi, että kuka on pudonnut. Sitten kun siinä onnistun, niin tuotantoyhtiö on laittaa jakson nimeksi "mies jonka hiukset ei rasvoitu". Vitun iso spoileri. Ei tullut missään vaiheessa yllätyksenä tuo putoaminen, kiitos Maikkarin.
Viime jakson lopussa Heikki sanoi, että heimoneuvostossa äänestetään kaksi kilpailijaa pois. Eli Piia ja Aki lähtee. Oon tässä nyt pitkän aikaa pohtinut tuon Piian lähdön puolesta, mutta aina oon ollut väärässä. En kuitenkaan jaksa uskoa, että viimeisessä nelikossa (kuten tuo makke_11:n kuva antaa ymmärtää) olisi Piia mukana.
En kyllä tajua, miksei Jania ja Jarkkoa ole äänestetty pois. Täysin idioottimainen taktiikka. Viimeistään nyt pitäisi pikku hiljaa ymmärtää äänestää ne vahvimmat pois sieltä. Ja jos nyt seuraavaksi lähtee Aki, niin aika erikoista. Aki tietysti on fyysisesti ehkä toiseksi tai kolmanneksi vahvin kilpailija, että periaatteessa siinä on järkeä, mutta kuten viime jaksossa tuli ilmi, niin tytöillä olisi silloin ylivoima. Silloin lähtisivät seuraavina Jarkko ja Jani, jos eivät ymmärtäisi käyttää kolikkoa.
Ei tämä varmaan ole spoilaus, koska kuva oli tuossa edellisellä sivulla. Aki ja jompikumpi pikkutytöistä lähtee, koska Pia on loppu nelikossa. Ainoa tapa millä tämä on mahdollista, on että Pia voittaa koskemattomuuden IMO.
No en minä tiedä, vaikka joku missä olis ollut vaan osa poppoota mistä vaikka vaan pari uupunut tjsp. Se olisi voinut pitää paikkaansa eiliseen asti vielä.Olihan se nyt selvää että pitää. Mistä meinasit että ne sen kuvan olivat ottaneet? Toiselta kaudelta jota ei ole edes kuvattu (onko edes varmistettu) vielä? Leikkaajalta kyllä ihan huikeaa ajattelemattomuutta.