Selviytyjät / Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo ja muutenki Janne piti koko pelin jännänä. Aattelin aluksi että aivan täys mulkku, mut aloin pitää kun Janne osasi niin hyvin taktikoida. Sama Nora olis myös saanut pysyä loppuun asti.

Selviytyjissä on alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään se, että pudotusjaksossa hoetaan esim. Pian nimeä, että "nyt äänestetään sitä joo se putoaa on niin rasittava" yms. ja sitten kuitenkin ihan eri henkilö pudotetaan?! Tuota on nyt toistunut ihan liian monta kertaa! Siitä jo arvaa että putoava ei varmasti ole se henkilö kenestä puhutaan.

Harri oli mun lemppari noista hahmoista ja noi loput äijät on tylsiä. Kundeista Aki sais voittaa, tai likoista se pappi.

En tajua et miks ne sitä Piiaa siel haluaa pitää. Tässä vaiheessa se ois pitänyt pudottaa, ja sit kattoa voimasuhteita uudestaa. Nyt menee liikaa sillee et Harimau syö Rawan, eli tylsää peliä, Aki seuraavaks jne. Mut Jyryssähän se sit näkyy. :)

Toivottavasti Heini tai pappi ei voita, ovat menneet niin siivellä siellä. Tuomaristossa istuvat varmaankin kaikki rawalaiset, niin mielenkiintoista kyllä nähdä ketä äänestävät! Onko siinä finaalissa siis lopulta kaksi vai kolme tyyppiä?

Jakson loppupuolella alko olemaan jo aika selvä kuka putoaa, kiitos jakson nimen.

Ärsytti kyllä sekin, miten nähtävästi kaikki keskustelut Harrin pudottamisesta jätettiin pois. Jaksoin jo uskoa että josko se Pia lähtis menee, mutta kaippa sitä pahin kilpailija dropattiin ja etenkin kun Pia ilmeisesti hajoaa jo liitoksistaan niin olkoot siellä.

Selviytyjissä on alkanut yhä enemmän ja enemmän ärsyttämään se, että pudotusjaksossa hoetaan esim. Pian nimeä, että "nyt äänestetään sitä joo se putoaa on niin rasittava" yms. ja sitten kuitenkin ihan eri henkilö pudotetaan?! Tuota on nyt toistunut ihan liian monta kertaa! Siitä jo arvaa että putoava ei varmasti ole se henkilö kenestä puhutaan.

Samaa kirosin eilen. Toivottavasti kaikkia loppuja jaksoja ei ole tehty näin.

Jakson loppupuolella alko olemaan jo aika selvä kuka putoaa, kiitos jakson nimen.

Ärsytti kyllä sekin, miten nähtävästi kaikki keskustelut Harrin pudottamisesta jätettiin pois. Jaksoin jo uskoa että josko se Pia lähtis menee, mutta kaippa sitä pahin kilpailija dropattiin ja etenkin kun Pia ilmeisesti hajoaa jo liitoksistaan niin olkoot siellä.

Oon ite huomannut aika monesta jaksosta, että sitä, jota veikataan tiputettavan, ei oikeasti tipahdakkaan. Tuotantoyhtiö on tehnyt leikkaukset niin, että siitä josta tuo heimolaiset puhuu, ei tipahda, vaa aina tulee joku "yllätys". Joonas taisi olla sellainen, jonka pudottamisen suunnittelu kuvattiin ja suunnitelma toteutettiin.

Yllätyksestä tuli mieleen, että nyt oli kyllä valittu vitun hyvä nimi tuolle jaksolle. Itse kun katson netistä vähän viiveellä nuo jaksot, niin pitää vältellä Maikkarin etusivua aina, ettei näkisi, että kuka on pudonnut. Sitten kun siinä onnistun, niin tuotantoyhtiö on laittaa jakson nimeksi "mies jonka hiukset ei rasvoitu". Vitun iso spoileri. Ei tullut missään vaiheessa yllätyksenä tuo putoaminen, kiitos Maikkarin.

Yllätyksestä tuli mieleen, että nyt oli kyllä valittu vitun hyvä nimi tuolle jaksolle. Itse kun katson netistä vähän viiveellä nuo jaksot, niin pitää vältellä Maikkarin etusivua aina, ettei näkisi, että kuka on pudonnut. Sitten kun siinä onnistun, niin tuotantoyhtiö on laittaa jakson nimeksi "mies jonka hiukset ei rasvoitu". Vitun iso spoileri. Ei tullut missään vaiheessa yllätyksenä tuo putoaminen, kiitos Maikkarin.
Joo, siinä vaiheessa kun näki ettei jaksossa mitään muuta tapahtunut Harriin liittyen, niin aika selvä oli jakson nimen tarkoitus.

Sen verran sentäs ovat tehneet, että pudonneiden haastikset Katsomossa ei kerro nimeä. Ei taida olla edes previkkakuvaa niissä? Aiemmin en oo katsonut sinne Katsomon listoihin (äkkiä painanut filtteriä "Jaksot"), että ovatko muuttaneet sitä. Ja nyt tätä kirjottaessa katsoinkin mtv3.fi puolella ja siinähän pärstä on heti. :D Katsomossa ei sentäs ole...

Viime jakson lopussa Heikki sanoi, että heimoneuvostossa äänestetään kaksi kilpailijaa pois. Eli Piia ja Aki lähtee. Oon tässä nyt pitkän aikaa pohtinut tuon Piian lähdön puolesta, mutta aina oon ollut väärässä. En kuitenkaan jaksa uskoa, että viimeisessä nelikossa (kuten tuo makke_11:n kuva antaa ymmärtää) olisi Piia mukana.

En kyllä tajua, miksei Jania ja Jarkkoa ole äänestetty pois. Täysin idioottimainen taktiikka. Viimeistään nyt pitäisi pikku hiljaa ymmärtää äänestää ne vahvimmat pois sieltä. Ja jos nyt seuraavaksi lähtee Aki, niin aika erikoista. Aki tietysti on fyysisesti ehkä toiseksi tai kolmanneksi vahvin kilpailija, että periaatteessa siinä on järkeä, mutta kuten viime jaksossa tuli ilmi, niin tytöillä olisi silloin ylivoima. Silloin lähtisivät seuraavina Jarkko ja Jani, jos eivät ymmärtäisi käyttää kolikkoa.

Minä tykkäisin jos tosiaan lähtis kaks ja aki voittas koskemattomuuden. Olis jännää... Paitsi että niitä kolikoita on tosiaan liikenteessä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime jakson lopussa Heikki sanoi, että heimoneuvostossa äänestetään kaksi kilpailijaa pois. Eli Piia ja Aki lähtee. Oon tässä nyt pitkän aikaa pohtinut tuon Piian lähdön puolesta, mutta aina oon ollut väärässä. En kuitenkaan jaksa uskoa, että viimeisessä nelikossa (kuten tuo makke_11:n kuva antaa ymmärtää) olisi Piia mukana.

En kyllä tajua, miksei Jania ja Jarkkoa ole äänestetty pois. Täysin idioottimainen taktiikka. Viimeistään nyt pitäisi pikku hiljaa ymmärtää äänestää ne vahvimmat pois sieltä. Ja jos nyt seuraavaksi lähtee Aki, niin aika erikoista. Aki tietysti on fyysisesti ehkä toiseksi tai kolmanneksi vahvin kilpailija, että periaatteessa siinä on järkeä, mutta kuten viime jaksossa tuli ilmi, niin tytöillä olisi silloin ylivoima. Silloin lähtisivät seuraavina Jarkko ja Jani, jos eivät ymmärtäisi käyttää kolikkoa.

Ei tämä varmaan ole spoilaus, koska kuva oli tuossa edellisellä sivulla. Aki ja jompikumpi pikkutytöistä lähtee, koska Pia on loppu nelikossa. Ainoa tapa millä tämä on mahdollista, on että Pia voittaa koskemattomuuden IMO.

Aika huikeeta sähläystä jos oikeasti vilahtaa neljä viimeistä jannua tuossa videossa... mutta kyllähän tuo järkeenkäypä nelikko on................

Ei tämä varmaan ole spoilaus, koska kuva oli tuossa edellisellä sivulla. Aki ja jompikumpi pikkutytöistä lähtee, koska Pia on loppu nelikossa. Ainoa tapa millä tämä on mahdollista, on että Pia voittaa koskemattomuuden IMO.

Mulla on edelleen toivoa, että MTV3 ei ole laittanut kuvaa loppunelikosta tuohon introonsa. Tosin MTV3 on onnistunut nyt muutamia jaksoja spoilaamaan ihan huolella muutenkin. Vihjeet tulevasta ovat toki jännittäviä, mutta jos loppunelikko paljastetaan tuolla tavalla, niin huhhuh... todellakin ihme sähellystä.

Noh, niinhän siinä sitten kävi. Aika taktinen veto Janilta ottaa Piia vielä mukaan. Jännäksi menee.

Intron kuva piti siis paikkaansa. Aikamoista.

Olihan se nyt selvää että pitää. Mistä meinasit että ne sen kuvan olivat ottaneet? Toiselta kaudelta jota ei ole edes kuvattu (onko edes varmistettu) vielä? Leikkaajalta kyllä ihan huikeaa ajattelemattomuutta.

Olihan se nyt selvää että pitää. Mistä meinasit että ne sen kuvan olivat ottaneet? Toiselta kaudelta jota ei ole edes kuvattu (onko edes varmistettu) vielä? Leikkaajalta kyllä ihan huikeaa ajattelemattomuutta.
No en minä tiedä, vaikka joku missä olis ollut vaan osa poppoota mistä vaikka vaan pari uupunut tjsp. Se olisi voinut pitää paikkaansa eiliseen asti vielä.

Hölmöä anyway. Ehkä ajatteli ettei tuosta tunnista, toki sukupuolijaon nyt vähintään näkee. Plus Piian, perkele.

Back
Ylös Bottom