Selviytyjät / Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äsken pamahti ruutuun maikkarilla mainos Selviytyjien Suomi-kaudesta, joka ilmeisesti kuvataan touko-heinäkuussa, ulos vissiin joskus syksyllä?

Vituttaa ihan suunnattomasti, kun elämäntilanne ei anna myöten hakea tonne. Olen aina nauranut noiden tehtäville ja olis kyllä varmasti hieno kokemus:D

Meinaako joku hakea?

Tässä vielä linkki:

http://www.mtv3.fi/selviytyjatsuomi/

En ole ohjelmaa joka kausi (ehkä yhden kauden) seurannut aktiivisesti, mutta tiedän mistä on kyse. Vuosi sitten en olisi koskaan hakenut, ja nytkin ensimmäinen reaktio oli "ei ikinä". Mutta...

tajusin, että tästähän elämässä on kyse! Ei se että pääsee hömppä TV-sarjaan hinnalla millä hyvänsä, vaan rohkeus! Mitä se ottaa multa pois jos haen ja pääsen? Kokemuksia, elämyksiä... ei mitään tapahdu tässä elämässä, jossei sen eteen tee mitään, ihan sama mistä elämän osa-alueesta on kyse. Prkl! Avauduin!

Eli haen. :)

Aivan liikaa kysymyksiä että jaksaisi vastata.

e: sitäpaitsi keskellä kesää, sillon mulla on parempaakin tekemistä. Talvella olisi voinnutkin lähteä...

Mihin noita kysymyksiä tarvitaan? Siinähän pyydetään kuvat.

Enkä suostuisi osallistumaan vaikka maksettaisiin 50k€ sijoitukseen katsomatta.

Mua periaatteessa kiinnostaa kaikki tällaiset, mutta toisaalta en haluaisi olla mikään Selviytyjät-Kaira. Mutta toki tuo kiinnostaisi, jos vaan joku maksaisi mun laskut tolta ajalta :D

Survivors-sarjaa seuraavana toivon että suomi-version budjetti sekä filminleikkaus ovat kunnossa. Robinson-seikkailu oli kauheaa skeidaa...

Mitä osallistumiseen tulee niin kiinnostaisi lähteä haastamaan itseni ja muut keskelle pusikkoa :dance: , mutta en raaskisi jättää pieniä mukuloita (4½v sekä 4kk) ja vaimoa kotiin viideksi viikoksi mikäli kutsu kävisi.

Mutta toki tuo kiinnostaisi, jos vaan joku maksaisi mun laskut tolta ajalta :D

Tietääkseni kaikki osallistujat saavat ihan hyvän korvauksen esiintymisestä riippumatta sijoituksesta. Eli ei kai kukaan luule, että esim. BB:ssä jengi vetää ilmaiseksi telkkarissa ja vain voittaja saa jotain?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No siis mä haluan ajatella myös sen puolen ettei raha-asiat kuse siksi että mä pönötän jossai saarella :D eniten haluaisin tonne siksi että haluaisin haastaa itseni.

Eiköhän niitä haasteita saa muuallakin kuin jossain typerässä tosi-tv -ohjelmassa?

Olis kyllä komee lähtee tonne, jos duunit antais periks. Varsinkin kun oon niin helvetin kova jätkä matelijoiden kanssa, että jos jalkoihin tulee edes joku viljakäärme, niin paskannan housuuni ja etsin haulikon jostain, että se varmasti kuolee

Kyllähän niitä kilpailuja ois ihan helvetin kiva päästä koittamaan. Samaten kun noita pelkokertoimen eri tehtäviä. Mutta liian iso kynnys itelle lähteä hakemaan mihinkään tv ohjelmaan. Suomi on niin pieni maa että jengi aika pitkään tunnistaa sut kadulta vaikka oisit vaan joku selviytyjät kilpailija.

Kyllähän niitä kilpailuja ois ihan helvetin kiva päästä koittamaan. Samaten kun noita pelkokertoimen eri tehtäviä. Mutta liian iso kynnys itelle lähteä hakemaan mihinkään tv ohjelmaan. Suomi on niin pieni maa että jengi aika pitkään tunnistaa sut kadulta vaikka oisit vaan joku selviytyjät kilpailija.

Voittaja voi jäädä mieleen ehkä vuodeksi, muut vähemmäksi aikaa elleivät jää omasta halusta julkisuuteen.

En osaa mainita/tunnistaisi kovinkaan montaa BB-kilpailijaa vaikka olen sarjaa joskus syrjäsilmällä seurannut.

Voittaja voi jäädä mieleen ehkä vuodeksi, muut vähemmäksi aikaa elleivät jää omasta halusta julkisuuteen.

En osaa mainita/tunnistaisi kovinkaan montaa BB-kilpailijaa vaikka olen sarjaa joskus syrjäsilmällä seurannut.

Aina on mahdollisuus tositelkkari sankarina alkaa homoksi/lesboksi ja iskeä joku ameriikan kuuluisuus ja viettää loppu elämä leppoisasti hollywoodissa.

Mä en osaa ainottakaan mutta sisko osais varmaan joka ikisen mitä noita on tässä vuosien varrella ollut. Julkisuus, edes pieni sellainen, ois ihan kauheeta. Jos mun naama näkyy joskus seiskapäivää lehdessä niin hyppään suosiolla sillalta.

No siis mä haluan ajatella myös sen puolen ettei raha-asiat kuse siksi että mä pönötän jossai saarella :D eniten haluaisin tonne siksi että haluaisin haastaa itseni.
Lähinnä tarkoitin, että sinne pitäisi tulla myös valituksi;)
Eli ei sinne niin vaan mennä:D
Niin minäkin olen joka vuosi aikonut mennä Idolssin finaaliin, mutta en ole sitten viittinyt, kun tuota ikääkin on jo sen verran ja pitäisi oppia myös laulamaan:D
Käsittääkseni tuotantoyhtiö maksaa jonkinlaista päivärahaa kun tuolla saarella tsillailee:jahas:
Ei muuta kuin hakemaan ja katsoa kuinka pitkälle pääsee.
Viimeistään peruu saarelle menon, kun aletaan allekirjoitusta pyytämään ;)

Lähinnä tarkoitin, että sinne pitäisi tulla myös valituksi;)
Eli ei sinne niin vaan mennä:D
Niin minäkin olen joka vuosi aikonut mennä Idolssin finaaliin, mutta en ole sitten viittinyt, kun tuota ikääkin on jo sen verran ja pitäisi oppia myös laulamaan:D
Käsittääkseni tuotantoyhtiö maksaa jonkinlaista päivärahaa kun tuolla saarella tsillailee:jahas:
Ei muuta kuin hakemaan ja katsoa kuinka pitkälle pääsee.
Viimeistään peruu saarelle menon, kun aletaan allekirjoitusta pyytämään ;)

Jaajaa, no joo. Ihan validi pointti enkä tainnut ihan kirjaimellisesti olla "vaan menossa", sen verran ehkä munkin höyhenaivot tajuaa ;) pointti oli kuitenkin se, että jos pääsisin niin olisi hemmetin mielenkiintoista mennä. En usko että selviytyisin lähellekään finaalia, koska mussa on liuta hemmetin ärsyttäviä piirteitä joten porukka varmaan söis mut nälkäänsä ensimmäisen kahden viikon aikana :D Jäin miettimään tätä myös tulevan ammattini kantilta, että kun menee tuollaiseen julkiseen höttöön mukaan, niin kaivaako joku jostain jotain paskaa mun elämästä mitä ei olis tarvinnu kenenkään tietää jne.

Back
Ylös Bottom