Selviääkö kotikonstein?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja klkliok
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itellä sama ongelma. 2½ omalla painolla vaan vetäny kotona treeniä ky näitä pakkilaistenki juttuja mopopojista ja kynäniskoista repimässä pienehköillä painoilla salilla lueskelee

Tää nyt alkaa oleen sellaista bullshittia jos ei salille voi mennä sen takia mitä jollain foorumilla kirjoitellaan. Vähän kun osaa käyttäytyä siellä niin kukaan ei pistä pahakseen, repii siellä minkälaisilla painoilla tahansa. Asennetta nyt siihen touhuun ja salille! :thumbs:

Joo vähän asennetta pojat. Mä menisin ilman housuja salille jos ei muuten pääsis. Eli ihan sama mitä ne siel ajattelee, kunhan ei häiriköi muita (housuttomuus saattaa häiritä joitakin, mutta bokserit kun pitää jalassa niin ei pitäis olla ongelma). Harvempia nyt ees jaksaa kiinnostaa kanssatreenaajat kauheesti.

Tavallaan vähä offtopic, mut mun mielestä itsetunto ei sais pyörii vaa ulkosen olemuksen ympärillä. Voi tulla yli 50 vuotiaana vähä orpo olo, kun alkaa rapistumaan ;)
Ei tietenkään, mutta se osuus huonosta itsetunnosta mihin ketjun avaaja viittaa ettei voi käydä salilla, täytyy olla juuri sitä ulkonäöllistä osuutta, mikä taas paranee salilla käymällä... minä ainakin aion olla elämäni kunnossa tuossa 50-vuotiaana, jos siitä eteenpäin rapistunkin, niin ainahan se itsetunto voi osittain syntyä ulkonäöstäkin, silloin vain pitää peilata muihin samanikäisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom