Selluliitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli asia joka on aiheuttanut viimeaikoina melkoista ahdistusta. Varmaan joku saattaa luulla että aihe ollaan vahingossa aloitettu punttimimmien palstan sijaan tänne. Mut ei, olen siis nuori kloppi joka kärsii tälläsestä.

Onko selluliitti merkki paskasta teston tuotannosta? Mulla sitä on tullut reisiin/perseeseen jonkun verran. Oon aihetta kuukkelittanut, ja aina selluliitista puhuttaessa viitataan vain naisiin. Sanotaanpa eräässä lähteessä myös sellaista että miehen selluliitti olisi merkki jostain vääristyneestä testo/estro tuotosta. Ja kun ulkonäkö ei muuten vastaa mitään ryhävalasta, vaikka rasvaa kyllä onkin. Pituutta siis 183 ja painoa 85.

Olisin tosi kiitollinen jos joku voisi auttaa.

No mistä voi johtua että jo mun ikäisellä kaverilla sitä on? Tuntuu että elämä tarjoaa kyllä koko skaalan kaikkea kestettävää.

Kiitos, tuo voi pitää paikkaansa. Yritän päästä terveydenhoitajalleni puhumaan asiasta. Toivoisin että syy olisi tuossa jälkimmäisessä, mutta niin selvästi mä erotan itselläni appelsiini-ihoa että pelkkää illuusiota ei voi olla. Ja puristamalla ihoa näkyy lisää.

Kyllä minäkin saan puristelemalla itselleni selluliitin näköistä matskua jostain pakarasta. Mutta sellu näkyy kyllä puristamatta selvinä patteina naisilla.

Kyllä mulle on tosta tosiaan huomautellut mutsikin jo, että ei ole tarvinnut erityisesti kaivella esille... Pistän maltillisen dieetin käyntiin ja lisään aerobisen määrää ensihätään, jos ne mut terkkarilla tutkis ja hutkis ettei jäisi tääkään mysteeriksi. Vaikken olekkaan erityisen narsisti, en voi väittää etteikö tämä itsetunnolle kävis.

Suositut

Back
Ylös Bottom