Selkäreeni

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli jos tälläinen Threadi on jo nii poistalaa tämä.

Olisikiva kiva kasata tänne sellasia liikkeitä joita te teette selänkasvattamiseksi ei mitään maasta vetoä tai rinnallenostoa

KIITOS

Tuettu kulmasoutu
Ylätalja rinnalle/niskan taakse
Yhdenkäden kulmasoutu
Trapseille olankohautukset tangolla/kässäreillä

Eli jos tälläinen Threadi on jo nii poistalaa tämä.

Olisikiva kiva kasata tänne sellasia liikkeitä joita te teette selänkasvattamiseksi ei mitään maasta vetoä tai rinnallenostoa

KIITOS

Miksi ei maastavetoja ? Maastaveto on yksi parhaista selkäliikkeistä.
-Kulmasoutu
-Ylätalja
-Alatalja

Häh? Eikö väki treenaa lainkaan alaselkää? Mulla on ainakin aina ohjelmassa mukana nousut selkäpenkissä painot niskan takana.

Häh? Eikö väki treenaa lainkaan alaselkää? Mulla on ainakin aina ohjelmassa mukana nousut selkäpenkissä painot niskan takana.

Maastaveto kurittaa alaselkää koko rahan edestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

SJMV kinttupäivänä hoitelee kyllä alaselänkin. Ja jos selkäpäivänä on mave, niin ei enää erillistä alaselkäliikettä kaipaa.

leuat ja kulmasoutu on kyllä simppelit ykköset kun kasvua miettii itellä. alataljaa ja ylätaljaa on sit kiva välillä pään takia vemputella ( hyviä nekin on )

Kulmis ja Mave

ei tohon Dynamite88:n luetteloon ole enää lisättävää: ite väännän sjmv:n ja maven vuoroviikoin, muuten vetää selän aika juntturaan.

Kysyin tässä samassa Threadissä ku turhaa tehä mitään uutta ja kiitokset teille vastanneille.

Elikkä miten saisi niskat kasvuun/hartiat?

Ja miten se liike tehään minkä annatte neuvoks kiitos :D

Kysyin tässä samassa Threadissä ku turhaa tehä mitään uutta ja kiitokset teille vastanneille.

Elikkä miten saisi niskat kasvuun/hartiat?

Ja miten se liike tehään minkä annatte neuvoks kiitos :D

Jos teet maastavetoa, kasvattaa se epäkkäitäkin joita varmasti tässä tarkoitit. Ja kohautukset tangolla tai käsipainoin on sitten se täsmäliike kyseisille lihaksille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom