Selkäkone

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt tuntuu siltä, että selkäkone on tehokkaampi mulle kun alatalja.
En vissiin osaa alataljaa oikeen vetää, vaikka oon täältä kyllä ohjeet lukenu.
En mä siinä huijaa, mutta käsille enmmän menee.

neutraali sanoi:
voi, mutta ei millään niin paljoa kuin vapaalla tangolla koska jalkoja ei voi hyödyntää eikä yläkropan "luonnollista" liikettä...

Mutta eikö se ole jo vähän liikaa, jos jaloillakin pitää nykäistä? Siinä on jo alaselkä vaarassa kun laitetaan hirmuiset huijausmalmit tankoon. :(

Ratu sanoi:
Mutta eikö se ole jo vähän liikaa, jos jaloillakin pitää nykäistä? Siinä on jo alaselkä vaarassa kun laitetaan hirmuiset huijausmalmit tankoon. :(

Kävi sama mielessä, että jos joutuu tekemään kulmasoutua SJMV:nä, niin sitten on jo liikaa rautaa tangossa. Se kyllä on totta, että tuossa soutukoneessa(istuen) saa hyvin selkään liikkeen kun keho pysyy paikallaan. Tietysti voihan tuossakin huijata alaselällä ja vetää takaraivoa kohti lattiaa kuten alataljassa. Yhdellä kädellä puhtaasti tehtynä tuolla saa todella infernaalisen pumpin siipiin.

Virpuvarsilaitteet on ainakin hiton tehokkaita, harmi kun ei käyttämilläni saleilla sellaisia ole. Käyttäisi niitä paljon enemmän kuin muita laitteita.

Ratu sanoi:
no 99% niin tekee normaali treenaajista(osalla tyyli on aivan kauhea) ja myös pro ukoista(katso heidän videoita). hyvä siinä on koko kroppaa käyttää apuna jos paikat vaan kestää, en tarkoita että kaikissa sarjoissa vaan esimerkiksi yks semmonen uber kova sarja, saa makiasti selän turraksi kun joutuu repimään. toki jos on sokerista tehty niinku meikäläinen eli joka paikka rikki, niin se ei onnistu..
Kride sanoi:
Kävi sama mielessä, että jos joutuu tekemään kulmasoutua SJMV:nä, niin sitten on jo liikaa rautaa tangossa.
voi voi. tyypillistä ja ärsyttävää liioittelua, niin tuttua pakkiksella tämmönen, mutta minkäs teet kun kaikissa asioissa pitää ruveta liioitteleen .

Noi kaks soutulaitetta on mun lempparit, varsinkin alasoutu kone on, siinä tuntuu siellä missä pitää.

Suositut

Back
Ylös Bottom