Selkäkipu.

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aina kun treenaan käsipainoilla, tunnen suht. ärsyttävää kipua selässä, heti jo kolmesta nostosta ylöspäin. Voiko tämä vähentyä jos alkaa tekemään niitä "selkä-lihas-liikkeitä" ?

Kiitoksia vastanneille. Sori jos on jotaki typoja, vähän jo väsyttää tähän aikaan.

Onko kipu lihaksessa vai nikamissa?

Ite kärsin aika paljon siitä,että mulla menee selkälihakset helposti jumiin.Sitten ne oireilee juuri kipuna eri liikkeitä tehtäessä:(
Olen huomannut että paljon on ollut apua siitä,että ennen ja jälkeen treenien olen nykyään tehnyt kepillä ylävartalon kiertoja.Ja tottakai venyttelystä on myös ollut apua.Hierotus ois ihan ykkösjuttu,mutta jotenkin ei raaski sijoittaa siihen...

Saattaa olla että teet liian isoilla painoilla ja joudut käyttämään selkää apuna nostoon, joka on huonoksi selälle. Koita vaikka pienemmillä painoilla. :)

Omasta kokemuksesta suosittelen treeniä selälle. Teen myös joskus kivoja "rusautuksia" selällä (istun penkillä, jalat paikoillaan vaikka takertuneina tuolin jalkoihin. Sitten vain käsi-selkävoimin kroppa käännetään ympäri niin paljon kuin jaksaa, ja siinä vasta nikamat paukkuu. Tulee selälle raukea olo sen jälkeen.) Onko muuten kannattavaa?:D

Nuo kun aloitin, niin eip ole alaselkä vihoitellut. Yläselälle taas mennyt aina pienempiin kipuihin mobilati.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom