Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos se on oikein kunnolla menny,niin ei taida ihan vielä seuraavana päivänä kondikses olla...afrolicious sanoi:älä nyt tos vaiheessa vielä hanskoja tiskiin heitä.. huomen aamulla se on jo kunnossa!
Helvetin helvetti, tein tänää selän salilla ja nytten on alaselkä jotenki kipeä.. mitäs sanoisitte tähä, pidetäänkö taukoa maastavedosta ja sen sellasta?
Näillä tiedoilla en oikein osaa muuta sanoa kuin että jos selkään sattuu kun ensi kerralla teet mavea niin lopeta se ja pidä taukoa.
Pakkotoistoa parhaimmillaan. Neuvot tulevat muutaman vuoden viiveellä :D
Pakkotoistoa parhaimmillaan. Neuvot tulevat muutaman vuoden viiveellä :D
Vitsi vitsi. Olen tehnyt mavea jo hetken niin, että muutama viimeinen toisto menee epäpuhtaasti ja vähän selässä tuntuu painetta (alaselässä). En ole siitä piitannut, mutta lueskelin ajankuluksi tuota vakavimmat tapaturmat salilla ketjua ja pisti kyllä toi mave mietityttämään. Siirryinkin samalla sitten polvienalta vetoon ja tällähetkellä ihan tyytyväinen olen ollut. Tuntuu ainakin turvallisemmalta ja eipä se kehityskään varmaan vaihdoksen takia huonompaan muutu!
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan
Joo meni pikkasen ohi että tää ei ollu ihan tuore ketju.
Mulla on vähän sama homma, eli en ehkä osaa lopettaa sarjoja silloin kun toistot vielä tulee puhtaasti. Jotenkin sitä vaan haluaa vetää niin kauan kun painot irtoaa maasta
Mitään ongelmia itselle ei kyllä ole tästä ainakaan toistaiseksi aiheutunut (korkeintaan ihan törkeä pumppi selkään), mutta ei varmaan ole ihan turvallista isommilla raudoilla. Tänään maven sarjapainot oli 125kg.
Polvien altaveto? Siis jossain kyykkyhäkissä? Eikö toi näytä pikemminkin egoilulta yms? Mitenköhän, käyköhän mulle? Tuntuu että mulla on selkä hemmetin pitkä, ja hetikun lyön enemmän rautaa ihan 10kg ja alaspäin maveen, niin jaloilla ei saa työskenneltyä paskaakaan. Ja koko veto tapahtuu alaselällä.
En minäkään, mutta voin kuvitella, että muut kuvittelevat "tekis normaalisti niinku muutki eikä egoilis liian isoilla painoilla". Missäs teet noi? Ihan kyykkyhäkissä turvarautojen päältä? Vai jonkun puupalikka hässäkän kanssa, joilla painot nousee ylemmäs.Mä en ota kantaa tohon egoiluun
Eipä mulla ole väliä, mitä muut kuvittelevat. Kyllä muutama ''isopoika'' tekee kyseistä liikettä myös salillani :DEn minäkään, mutta voin kuvitella, että muut kuvittelevat "tekis normaalisti niinku muutki eikä egoilis liian isoilla painoilla". Missäs teet noi? Ihan kyykkyhäkissä turvarautojen päältä? Vai jonkun puupalikka hässäkän kanssa, joilla painot nousee ylemmäs.
Mutta sanokaa joku tyhmempi vähän faktaa tästä polvienalta vedosta?
Oon itekki muutaman kerran kokeillut kyseistä liikettä ja on kyllä hyvän tuntuman saanut selkään. Maastavetoa on tullut myös paljon tehtyä ja selkää molemmat liikkeet varmasti paksuntavat. Polvenalta vetoa voi myös tehdä maven apuliikkeenä, jos heikko kohta on juurikin loppuojennus. Tottakai liike myös antaa boostia pääkopalle, kun pystyy todennäköisesti käsittelemään isompia rautoja.
EEEdit. Pientä oftopikkia tosiaan, kun ala_selkäkiputriidissä kysellään polvienalta vedosta