Selkä -ja vatsalihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
~3-5 menee itellä, heikko paska. Ylätalja ei tule todnäk. ihan heti vaihtumaan leukoihin, käethän mulla (kuten varmasti kaikilla) palaa ekana leukoja tehdessä ja ne on muutenki niin saatanan olemattomat palautumiselta, että pistää vituttaa (~viikon menee penkkauksesta palautua jos tehen 3x5sia penkissä). Fluidin idea vaikuttaisi varsin viisaltaa, tikapuilla menee 3:seen saakka, mutta sitten nää mun tikut on jo melkee loppuu palanu.

leuanvetämisestä tuli mieleen, Mikä helvetin pakko on laskea kädet tikkusuoriksi ala asennossa?

Pari kaveria on vinkunut leuoistani kun lasken itseni alas niin jätän aavistuksen verran toiston vajaaksi alhaalta jottei kädet suoristu.(ylläri ylläri kumpikaan heistä ei edes tee leukoja koska ne ovat niin "raskaita" kuten kyykky)

Teen näin koska tunnen saavani sillä tavalla paremman tuntuman latseihin(leveällä myötäotteella) ja muutaman leuka sarjan jälkeen alkaa tuntumaan ikävää kipua kyynerpäässä mikäli lasken kädet täysin suoriksi.

En kumminkaan ole menossa mihinkään leuanveto kilpailuun.

Vaikka tää topic ei ollutkaan leuanvedosta niin pätee siihenkin, että vatsat täytyy jännittää vetäessa, muuten menee asento perseelleen eikä latsit jännity kunnolla.

Munakas: -Miten se käsien suoraksi laskeminen aiheuttaa turhaa rasitusta kiertäjiin? Se, että laskee kädet suoraksi alavaiheessa niinkuin leuanvedoissa kuulukin, ei aiheuta sinne kiertäjien lihaksistoon yhtään sen suurempaa rasitusta kuin käsien hieman koukkuunkaan jättäminen. Miten se edes voisi aiheuttaa, eihän ne kiertäjät sinne kyynärnivelen alapuolelle yllä?

Mutta se, ettei hartioita kannata päästää ihan rennoiksi alavaiheessa, onkin jo eri juttu. Vaikka lavat saa ja pitääkin päästää nousemaan alavaiheessa, niin kokonaan niistä ei kannata jännitystä päästää pois. Se alavaiheessa harteista jännityksen päästäminen on, mikä sinne kiertäjiin sitä turhaa rasitusta saa aikaiseksi. Erityisesti kaikenlaiset rytkäytykset ja/tai pitempään ihan rentona roikuskelut on pahasta sekä tieten kaikenlaiset kontrolloimattomat vetkuilut.

Se alavaiheessa harteista jännityksen päästäminen on, mikä sinne kiertäjiin sitä turhaa rasitusta saa aikaiseksi.

Ju, tätä itse asiassa hain takaa ja piti vielä editoida viestiä mutten ehtinyt, selventääkseni ilmaisuani.

Lapaluiden rajoittunut liikkuvuus voi myös aiheuttaa kipua olkaniveliin dead hangissa. Levator scapula on usein kireällä ja aiheuttaa lapojen alaskiertymistä, toinen on pectoralis minor. Venyttele näitä ja vahvista ylöskiertäjiä (trapezius ylä ja alaosa, serratus).

Joko tuossa ylläolevassa ei ole mitään järkeä tai sitten mun luetun ymmärtäminen on vieläkin heikompaa kuin edes luulen sen olevan.

Munakas: -Siis mun viestiä jos tarkoitat, niin sitä meinasin vain, etten ymmärrä kyllä pätkääkään mitä karsta nuilla kiertymisillään tuossa yhteydessä meinaa ja miten nuo kartsan erikseen mainistevat lihat tuollaisa kiertoja saisi aikaiseksi. Puhumattakaan siitä, että kyllä tuo velttona roikuskelu ainakin pitkässä juoksussa nyt tekee huonoa kiertäjille, olipa olkapäissä sitten hyvä taikka huono liikkuvuus. Mutta kaiketi tuossa on nyt takana niin paljon suurempaa viisautta ja erilaista näkökulmaa että tyhmä ei vaan tajua.

Ehkäpä karsta kuiten tuon tarkoittamansa meille vähä-älyisille vielä aukaisee ja jakaa viisautensa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Risumies, tarkoitin et se lapaluun korppilisäke voi jotenkin jumittaa olkapäätä sillon kun lapaluu on alaskiertyneenä ja käsi osoittaa suorana ylöspäin. Jos oot eri mieltä niin täytyy miettiä asiaa uudemman kerran. Tää menee taas niin offiksi ja toisessa ketjussa jo selostelin samoja juttuja, joten jatkakaa vaikka siellä:
http://www.pakkotoisto.com/treeni/4835-neuvoja-eteenp-kaeaentyneet-etuolkapaeaet-2/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom