Selkä, hartiat + hauis saman päivänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tappara
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tääl on liian vähän ;) näitä "ohjelma" spekulointei eli laitetaan lisää, eli mitä mieltä olette tämmöisestä, tätä oon nyt vetäny kolmisen viikkoa, toistot 3x8-10:

Ma: rinta+ojentajat + suorat vatsat:
- penkki
- dippi leveänä
- vinopenkki (leveä) kp
- ransk. pun
- ojentajat taljassa
- jalkojen nostot
- istumaan nousut

Ke: selkä + hartiat + hauis
- maastaveto
- ylätalja eteen
- kulmasoutu kp
- pystypunnerrus
- vipunostot sivuille
- hauis kp vuorotellen
- scott

Pe: jalat + vinot vatsat/kyljet
- kyykky
- hack vaakasuoras
- etureiden ojennukset
- takareiden ojennukset
- pohkeet seisten
- kyljet
- vinot vatsat

Aiemmin tein olkapäitä rinnan kanssa samana päivänä, mutta jotenkin musta tuntuu että noin saan kovemman potkun olkapäätreeniin. Ja kun teen ton dipinkin leveellä otteella niin ei se musta liikaa ota olkapäihin.

Mitään ideaa?

Omakohtaisen kokemuksen perusteella olkapäät menee aika nopeasti tukkoon tolla ohjelmalla.Koitin samaa (siis olkapäät ja rinta eripäivinä) kesällä ja n. kuukauden päästä oli olkapäät niin tukossa ettei tullut kummastakaan treenistä mitään.Nyt treenaan taas rinnan ja olkapäät samana päivänä vaikka se raskasta onkin.

heh mulle taasen ei sovi ollenkaan rinta-olkapää samana päivänä! Kokeilin pari viikkoa ja siihen jäi.. kovan rintatreenin jälkeen huomasin ihan selvästi ettei pystypunnerrusta jaksanu samalla tavalla. Tässä taas nähdään miten eri ihmisille sopii niin erilaiset systeemit..
Mutta se on totta että olkapäillä on taipumusta turvota aika mukavasti.. joskus oon tehnyt niinkin että huilannu olkapäitä pari viikkoa.

Mäkään en tykkää tehdä rintaa ja olkapäitä samana päivänä. Tuota selkä+olkapäät samana päivänä en ole edes kokeillut. Olen viimesen vuoden vedelly jaolla:

1. Rinta ja hauis
2. Jalat ja vatsa
3. Ojentajat ja olkapäät
4. Selkä

Treenejä olen tehnyt kolme viikossa (ma/ke/pe) eli ei ole vakiopäiviä. Hyvin on toiminut kaikin puolin. Voisihan tuota selkä+olkapäät kokeilla, mutta mitä sitä turhaa muuttamaan kun nyt jo toimii todella hyvin.

Itsekkään en tykkää tehdä rintaa/ojentajia ja selkää/hauista samana päivänä, jotenkin tuntuu et ne syö toisiaan.

Nykyisin teen:

1. rinta, hauis (ma)
2. selkä (ti)
3. ojentajat, olkapäät (to)
4. jalat (la)

Jos viikonloppuna on menoja sit teen jalat tiistaina.

Jos tämän päiväisen selkätreenin perään ois pitänyt jotain vielä tehdä oisin taatusti ollut terveyskeskuksella tiputuksessa! :) elikkä mulla selkäpäivä on selkäpäivä, eikä mikään muu. Tämä ohjelma kun ei ole palstalla esiintynyt kuin monta kertaa, niin laitan sen tähän:
1. selkä
2. rinta+olkapää
3. jalat
4. kädet
Tämä on siis 4-jakoinen ohjelma, joka toinen päivä treeniä. Olkapäät teen rinnan kanssa, koska en pysty vielä ottamaan kovaa pystypunnerrusta.

Originally posted by jpm
Tämä ohjelma kun ei ole palstalla esiintynyt kuin monta kertaa, niin laitan sen tähän:
1. selkä
2. rinta+olkapää
3. jalat
4. kädet
Tämä on siis 4-jakoinen ohjelma, joka toinen päivä treeniä. Olkapäät teen rinnan kanssa, koska en pysty vielä ottamaan kovaa pystypunnerrusta.

Jee, täsmälleen samanlainen jako ku mulla :p Itellä on vaa kolme treeni päivää viikossa (ma, ke, pe) eli yks ryhmä huilailee aina viikon...

Originally posted by metalman
heh mulle taasen ei sovi ollenkaan rinta-olkapää samana päivänä! Kokeilin pari viikkoa ja siihen jäi.. kovan rintatreenin jälkeen huomasin ihan selvästi ettei pystypunnerrusta jaksanu samalla tavalla. Tässä taas nähdään miten eri ihmisille sopii niin erilaiset systeemit..
Mutta se on totta että olkapäillä on taipumusta turvota aika mukavasti.. joskus oon tehnyt niinkin että huilannu olkapäitä pari viikkoa.

Kiloillako todensit sen toimimattomuuden vai millä?

Onhan se selvä, ettet pysty käyttämään rintatreeniin jälkeen olkapäätreenissä samanlaisia rautoja, mutta ei se mielestäni mikään merkki toimimattomuudesta ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom