Selkään leveyttä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Powerhousu
Oon varma. Mä en oikeesti enää tajuu itteeni ku porukka väittää et se käy etuolkapäille yhtä paljon tai enemmänki ku sivuolkapäille. Mulla ei käy. Ja teen sen vapaalla tangolla "leikkikehässä" penkillä istuen selkänoja niin vähän vinossa ku voi olla, et pystyy vielä nostaan.

Ehkä sun olkapäät on luonnostaan kääntyneet 45 astetta eteenpäin.
;)

Oikeasti, kumma juttu.

Originally posted by Sam225
Ehkä sun olkapäät on luonnostaan kääntyneet 45 astetta eteenpäin.
;)

Oikeasti, kumma juttu.

Tossa mietin et voihan olla et se käy etuolkapäihin mut jostain syystä en huomaa/tunne sitä mitenkä. Nimittäin pystypunnerruksen jälkeen sivuolkapäät on ihan vetelät ja voimista puolet pois, mut etuolkapäillä nostais vielä vaikka norsun.

Tai sit mun etuolkapäät on oikeesti niin törkeen vahvat et ne ei oo pytypunnerruksesta moksiskaan ku sivuolkapäät jo halvaantuu täysin.

powerhouse, ei mullakaan tunnu yhtään rinnassa kun penkkiä teen. se ei silti tarkoita sitä etteikö ne lihakset töitä tekisi :rolleyes:

Jep, ei penkki rintaan poltetta tuo mutta silti on seuraavana päivänä rinta jumissa.

Pystypunnerrus käsipainoilla ilman selkänojia penkillä selkä suorassa istuen kuten mä sen teen, väsyttää mulla sivuolkapäät kyllä huomattavasti, mutta kyllä etuolkapäät mukana on. On paljon nostokulmasta ja tyylistä kiinni, saahan sillä vaikka takaolkapäitä kiusattua jos on taipuisa. :) Koko hartiaseudulle se ottaa ja huomaahan sen että on hartiat vetelää kun pystypunnerrusta on tehnyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom