Selkään ei saa tuntumaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dorada
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kannattee se ohjelmakin laittaa..
Tehet maastavedon jalkapäivänä ?

Itse aloin tekee ronskisti huijattua, yhden käden/penkillä toinen tukee, kulmasoutua käsipainoilla kun aina meni paukut kädestä aikasemmin kuin selästä.. toiminu hyvin itselle.

Kyllä mä sitä maveeki joskus teen, mut en haluu mitään ohjelmaa menee vaan ilo treenaamisesta jos joka kerta joutuu tekee samat jutut.

Viime aikoina oon tehnyt pääasiassa kahta erilaista selkätreeniä; kummallakin tietää tehneensä, mutta etenkin jälkimmäisellä yläselkä on senpäiväisessä pumpissa treenin loputtua ettei meinaa saada paitaa pois päältä :D

Treeni 1:
- mave
- leuat myötäotteella liikeparina penkin kanssa
- kulmasoutu mutkatangolla / hammerleuat supersarjana vinopenkin (kp.) kanssa

Treeni 2:
- Leuat vastaotteella, raskaita sarjoja lisäpainoilla, toistot 3-5
- Ylätalja lapiokahvalla supersarjana alataljan kanssa (V-kahva, apinaote)

Useasti teen vielä tuossa jälkimmäisessä treenissä taljoilla niin, että lähden painosta x ja vähennän 5kg jokaisen kierroksen jälkeen. Teen 3 (max 4) kierrosta lyhyillä tauoilla. Aivan mielisairas on ainakin tuntuma tuon jälkeen ja selkä onkin viime aikoina kehittynyt lihasryhmistä parhaiten sekä voiman että lihan suhteen :)

Jonkun mielestä voi olla ihmeen vähän liikkeitä ja sarjoja noissa treeneissä, mutta nämä ovat osana 1-jakoista ohjelmaa ja treenejä tulee ~3 krt/viikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom