Self Tan

mitä selftania käytätte, vai käyttääkö kukaan? saako sillä kuin tasasen rusketuksen?

jenkeissä ruiskuttavat maaliruiskulla sitä, tietääkö kukaan saisiko ruiskukäyttöön tarkoitettua litkua mistään?

ps. Search on jo koluttu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
höpö höpö. itekin tuollaista joskus käyttänyt vuonna yksi ja kaksi. syynä tuohon on se ettei rusketu ollenkaan auringossa. silloin se oli sellasta voidetta, itse en ole ainakaan ruiskutettavaa litkua missään nähnyt lukuunottamatta niitä mitkä ovat sellaisessa pienessä pullossa,

Parhaimpaan tulokseen päästään kuulemma siten, että ensin kuoritaan iho kuorintavoiteella, sitten laitetaan normaali kosteusvoide, jonka päälle sitten se itseruskettava. Näin saadaan sitä kuollutta ihoa pois ja väristä tulee tasaisempi. Menee vähän naisten hommiksi, ja on aikaa vievä prosessi, mutta näin tehden paras lopputulos. Selkään sitten tarvii jonkun joka laittaa sen sinne, koska sinne ei millään ylety.

Jotkut (naiset) tekevät niin, että sekoittaavat kosteusvoidetta ja itseruskettavaa sekaisin, jolloin normaalin rasvauksen yhteydessä tulee myös rusketus. Näin tehtäessä tulee varmaan aika tasainen, mutta aika mieto väri.

Itse kun kokeilin, piti laittaa kaksi kerrosta, että tuli riittävän tumma sävy, vaikka sävy oli tumma. Näin mulla siis ilman mitään sekoitusta.

Vastahan sitä mainostettiin telekkarissa sitä ruiskutettavaa? Semmonen nätti timmi ruikku mimmi siinä suhautteli kätevästi takareisiin sitä. En muista mikä se oli se merkki. Ite en käytä ku Ihan tarpeeksi tumma olen muutenkin...

Ihan oikeessa oot sen kuorimisen kanssa, kosteusvoidetta ei sen jälkeen mielestäni laiteta ku esim. polviin käsiin ja kyynärpäihin. Niihin tulee muuten läikkiä. Ja self tania jos käyttää pidempään voi ihosta tulla inhottavan kellertävä! (Tilasin joskus Cosmoa, nämä tiedot siis siitä, ei omasta kokemuksesta tai vastaavasta.)

nevahood sanoi:
jenkeissä ruiskuttavat maaliruiskulla sitä, tietääkö kukaan saisiko ruiskukäyttöön tarkoitettua litkua mistään?

Et tainnut koluta searchia tarpeeksi, sillä kirjoitin tästä muutama kuukausi takaperin palstalle eräässä treadissä. ;)

Tarina on seuraava:

Olin siis muutama kuukausi Mayorsilla tapani mukaan treenaamassa, kun minua pyydettiin koekaniiniksi suihkutettavalle, itseruskettavalle värille. Ainakaan silloin ko. hoitoja ei saanut Suomesta. Tämän hetken tilanteesta en tiedä mitään. Kannattaa varmaan kysellä Mayorsilta, josko tietäisivät voivatko tavalliset pulliaiset ostaa väriä. Aki puheli hinnoistakin jotain (olivat melko kallliita), joten voi olla, että itse värikin on tyyristä.

Missukka sanoi:
Vastahan sitä mainostettiin telekkarissa sitä ruiskutettavaa? Semmonen nätti timmi ruikku mimmi siinä suhautteli kätevästi takareisiin sitä. En muista mikä se oli se merkki.

Nevahood ei ilmeisesti tarkoita näitä kaupasta saatavia pullossa olevia ruiskutettavia itseruskettavia. Vai ymmärsinkö väärin...?

eipä oikein tämmöset kiinnosta, mutta näistä itsestäänruskettavista voiteista oli iso vertaus ja testaus viime viikonlopun iltasanomissa tai sitten 2-viikkoa vanhassa lehessä, en ole ihan varma. IS:n kotisivuilta vois se löytyä

Onkohan tuo Nevahoodin tarkoittama ruiskutettava rusketus se sama, jonka Frendien Ross kävi ottamassa tässä muutama jakso takaperin?
Eli siinä tosiaan rusketus suihkutettiin iholle. Kyseisessä tapauksessa Ross tosin onnistui sähläämään niin, että tuloksena oli jotain ihan muuta, kun "kaunis, kevyt päivetys" :hyper:

Quadzilla sanoi:
Parhaimpaan tulokseen päästään kuulemma siten, että ensin kuoritaan iho kuorintavoiteella...

hmm.. pitääkin koittaa kunhan rouva jynssää selän pesusienellä saunassa. =D

ja ei, en tarkoittanut noita spraypurkkeja vaan litkua jonka voisi itse laittaa maaliruiskuun. tommonen sopivan kokoinen ruiskutin olisi.

nevahood sanoi:
mitä selftania käytätte, vai käyttääkö kukaan? saako sillä kuin tasasen rusketuksen?

Itse käytän Soleil Flash Broncher - turhamaisuudesta ei kysymys pätkääkään, ainoastaan tiurvallisuudesta eli sama värisävy kuin aiemmin (aurinkoa ottaen) nyt ilman UV etc säteilyä ja kaikkea siihen liittyvää riskiä

Iholle ruiskutettavaa maalia on saatavana, jos kiinnostusta riittää. Se on kallista, alkaa haista pahalle oltuaan pitempään iholla varsinkin koko vartalo värjäyksessä, eikä sillä saa sellaista väriä jollaisen saa iholle levitettävillä tuotteilla.

Ainoa käyttö on mielestäni esim. naisilla kasvoihin väri illanviettoa varten. Jos joku alkaa kasvojen värjäystä tarjoamaan asettuu hinta suunnilleen 15-20€ välille per värjäys.

Nuo varit sopii valiaikaiseen kayttoon (Esim. kisavari), mutta eipa noita oikein jaksa kayttaa pitemman paalle. Ensinnakin niissa kaikissa on sellainen arsyttava haju, joka jaa iholle vaikka sita kuinka pesisi, ja lisaksi vari saattaa lahtea pois laikuittain, eika tasaisesti kuten oikea rusketus. Jos nyt kuitenkin kaytat sita ja levitat kasin, pese kammenet TODELLA tarkkaan sen jalkeen, tai seuraava paivana kadet nayttaa niinkuin olisit.. no joo

VAROITUS!!!

Jos ihosi on herkkä, älä käytä samaan aikaan itseruskettavia voiteita kun käyt solariumissa. Älä käytä edes päivää ennen. PRkl. Tulee ikävää jälkeä ja nahka palaa kivasti.

Tervetuloa melanooma...

Mä olen ainakin saanut hyviä tuloksia kun olen ensin saunonut oikein kovassa lämpötilassa ja hangannut sienellä. Sitten huuhtelut ja sen jälkeen iholle suihkutettavaa Garnierin Ambre Solairea. Kosteusvoide ei mielestäni ole välttämätön, mutta ei siitä haittaakaan ole. Sitten uusi kerros suihketta seuraavana päivänä.

Nightkin sanoi:
Mä olen ainakin saanut hyviä tuloksia kun olen ensin saunonut oikein kovassa lämpötilassa ja hangannut sienellä. Sitten huuhtelut ja sen jälkeen iholle suihkutettavaa Garnierin Ambre Solairea. Kosteusvoide ei mielestäni ole välttämätön, mutta ei siitä haittaakaan ole. Sitten uusi kerros suihketta seuraavana päivänä.
Tarviiko sitä siis enää kädellä levittää, vai ainoastaan suihkuttaa? Aattelin vaan että pystyykö sen ite laittaan selkään?

Quadzilla sanoi:
Tarviiko sitä siis enää kädellä levittää, vai ainoastaan suihkuttaa? Aattelin vaan että pystyykö sen ite laittaan selkään?

Kyllä se vaatii käsin hieronnan, muuten tulee taatusti laikukasta jälkeä. Markkinointikikka tuo 'voit suihkuttaa helposti hankaliinkin paikkoihin'. Hyvää siinä on toki se, että pulloa voi vapaasti kallistella tai pitää vaikka väärinpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom