Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:jenkeissä ruiskuttavat maaliruiskulla sitä, tietääkö kukaan saisiko ruiskukäyttöön tarkoitettua litkua mistään?
nevahood sanoi:jenkeissä ruiskuttavat maaliruiskulla sitä, tietääkö kukaan saisiko ruiskukäyttöön tarkoitettua litkua mistään?
ps. Search on jo koluttu.
Missukka sanoi:Vastahan sitä mainostettiin telekkarissa sitä ruiskutettavaa? Semmonen nätti timmi ruikku mimmi siinä suhautteli kätevästi takareisiin sitä. En muista mikä se oli se merkki.
Quadzilla sanoi:Parhaimpaan tulokseen päästään kuulemma siten, että ensin kuoritaan iho kuorintavoiteella...
nevahood sanoi:mitä selftania käytätte, vai käyttääkö kukaan? saako sillä kuin tasasen rusketuksen?
jenkeissä ruiskuttavat maaliruiskulla sitä, tietääkö kukaan saisiko ruiskukäyttöön tarkoitettua litkua mistään?
ps. Search on jo koluttu.
Tarviiko sitä siis enää kädellä levittää, vai ainoastaan suihkuttaa? Aattelin vaan että pystyykö sen ite laittaan selkään?Nightkin sanoi:Mä olen ainakin saanut hyviä tuloksia kun olen ensin saunonut oikein kovassa lämpötilassa ja hangannut sienellä. Sitten huuhtelut ja sen jälkeen iholle suihkutettavaa Garnierin Ambre Solairea. Kosteusvoide ei mielestäni ole välttämätön, mutta ei siitä haittaakaan ole. Sitten uusi kerros suihketta seuraavana päivänä.
Quadzilla sanoi:Tarviiko sitä siis enää kädellä levittää, vai ainoastaan suihkuttaa? Aattelin vaan että pystyykö sen ite laittaan selkään?