SELF Omninutrition

Kyllä nämä lisäravinteet on täysin marginaalitavaraa jossain helvetin ison kaupan katteissa. Nuo suositelvat annokset on ihan yhtä tyhjän kans, eikä niitä kannata turhaa tuijotella, ellei kyseessä oo jotku vitamiinit jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii no ei sen luulis siihen kaatuvan, mutta toisaalta Fastin hinnoissa on varmasti se pari kertaa enemmän ilmaa hinnoissa, et on se ainakin kotiin päin jos sitä vaan ottaa hyllyyn.

Jos noita ois ton Selffin kohalla noudatettu, nii kyllä sitä oltas varmaan jossain reehabissa... Kuhan vaan ihmeteltiin ku yleensä valmistajat kehottaa sen annoksen vetään about kolme kertaa, reenistä ja reenaajan koosta riippuen.

No nyt tuli vastaus Prismalta:

"Self omninutrition -urheiluravinteet eivät valitettavsati tällä hetkellä kuulu ketjujemme valikoimiin.

Urheiluravinteissa valikoimat vaihtuvat tasaisin väliajoin, ja mahdollisesti tulevaisuudessa tuotteet tulevat ketjujemme valikoimiin."

Semi ympäripyöreetä, mut ei kait siinä. En tullu taas yhtään viisaammaks.

Mahtaako olla niin että ei saa muuta stevialla makeutettuja 4 kilon pönttöjä kuin tuo suklaa ja suklaa/kookos? Kilon pönttöjä löysin kyllä muitakin makuja mitkä stevialla..

Just on ainakin Ruotsissa tullu markkinoille 2 uutta makua 4kg pöntöiss.. äkkiä katsottuna niin löytyy yhdestä verkkokaupasta jo suomessakin..
Ainakin itse tykkään tuosta vaniljasta joka on stevialla, mukavan mieto maku.

Hiljattain hain Konalasta (tunnettu liike Autokeskusta vastapäätä) Amino Argininea ja maustamatonta Micro Active heraa muun tavaran lisäksi. Ensin mainittua ottanut varovasti, puolet suositellusta vuorokausittaisesta maksimiannoksesta, l. 1- 1,5 g muutaman päivän ja olen tyytyväinen. Meinaan, oloa kohentavia vaikutuksia huomaan itsessäni jo silläkin annostuksella. Eikä maistu pahalta. Haju aavistuksen pesuainemainen, mutta veteen sekoitettuna mautonta.

Vuosia sitten, taisi olla vuosituhannen vaihteessa harkitsin kreatiinia (Steel Bodyn! :) ) äijien kehuttua sitä, mutta sittemmin jätin sen vaihtoehdoista. Ton arginiinin lisäksi sitä en tarvitse ainakaan. Sitä en sitten tiedä, käykö kuten vanhalle juopolle tai narkille, että annostusta pitää lisätä ajan mittaan mahdottomiin, jotta tuntisi aineen vaikutusta. Toivottavasti sellaista toleranssia ei tule vastaan. En nytkään ota sitä joka ainut päivä.

Rakastan maustamatonta Fastin heraa kera homogenoimattoman maidon ja toivon Selfin vastaavan (natural) vastaavan sitä tai jopa petrata siitä.

Juuri katsoin valmistajan sivuja, joissa sanottiin mainitun arginiinin auttavan kehon puhdistumista kuona-aineista, maitohapoista ja bakteereista. Itse, nimittäin huomasin, että toisena päivänä ainetta otettuani kuseni haisi kuin ns. kansankapakan kusiränni.

Just on ainakin Ruotsissa tullu markkinoille 2 uutta makua 4kg pöntöiss.. äkkiä katsottuna niin löytyy yhdestä verkkokaupasta jo suomessakin..
Ainakin itse tykkään tuosta vaniljasta joka on stevialla, mukavan mieto maku.
Tuo vanilja stevia on yks parhaimman makuisista prodeista

selfin 3phase banaani-suklaa on kyllä nannaa :kuola:

micro whey kookos-suklaana on toinen loistava :kuola:

sen lisäksi kaapista löytyy 3phase mansikkana (emäntä tykkää) ja eaa metsämarjana (ihan ok)...

Tota 3phase banaani-suklaata tulen pitämään aina hyllyssä sekä tosta kookos-suklaasta tuli kyllä toinen aina hyllyssä maku :)

toi banaani suklaa on kyllä parasta mitä oon juonu ! =) sitä pitää tilata reilusti lisää.
Mansikka stevia.. ei ole kyllä mitää herkkua. ei maistu mansikka ei.... aika paskaa. eilen vedin viimeisen drinkin leaderin mansikkaa se on hiton hyvää. tää selffin stevia mansikka ei kyllä oikein kolahda

Korkein odotuksin nappasin Micro Wheytä kookos-suklaana... No hyh, on kyllä kauheimman makuista proteiinia mitä oon koskaan juonut. :jahas: :D
"50/50" palkkari on kuitenkin niiiiin maistuva suklaana, että oletin tän olevan edes vähän jotain sen suuntaista. Onko kenelläkään kokemusta, että onko tuo banaani-suklaa samanlaista kuin tää vai parempaa?

Korkein odotuksin nappasin Micro Wheytä kookos-suklaana... No hyh, on kyllä kauheimman makuista proteiinia mitä oon koskaan juonut. :jahas: :D
"50/50" palkkari on kuitenkin niiiiin maistuva suklaana, että oletin tän olevan edes vähän jotain sen suuntaista. Onko kenelläkään kokemusta, että onko tuo banaani-suklaa samanlaista kuin tää vai parempaa?

Ennen oli hyvää tavaraa mutta makua nähtävästi muutettiin n.4-6kk sitten ja sen jälkeen ollut ihan skeidaa. Myös stevia suklaa mennyt ihan kuraksi! Meni merkki vaihtoon kun kyllästyin stevialla maustettujen jatkuviin laatuongelmiin. On muuten aivan helvetin ärsyttävää, että joka kerta tuotetta ostaessa se maistuu erilaiselle ja tässä tapauksessa vielä joka kerta pahemmalle.

Mistäs mausta porukka on tykännyt eniten micro whey protskussa? Nyt risuja ja ruusuja tulemaan rohkeasti, niin lähtee uus tilaus stevia-suklaan tilalle

Persikkaa ja Wild berryä ollu ittellä, ihan mukavan makusia molemmat ja mukavaa vaihtelua ainaiseen suklaa-vanilja-mansikka -tarjontaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom