Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fastia on ollu Prismojen hyllyssä jo varmaans siitä lähtien ku olin 15v. Luultavasti vielä aikasemminki.
Mahtaako olla niin että ei saa muuta stevialla makeutettuja 4 kilon pönttöjä kuin tuo suklaa ja suklaa/kookos? Kilon pönttöjä löysin kyllä muitakin makuja mitkä stevialla..
Tuo vanilja stevia on yks parhaimman makuisista prodeistaJust on ainakin Ruotsissa tullu markkinoille 2 uutta makua 4kg pöntöiss.. äkkiä katsottuna niin löytyy yhdestä verkkokaupasta jo suomessakin..
Ainakin itse tykkään tuosta vaniljasta joka on stevialla, mukavan mieto maku.
Parasta mitä oon maistanu.Onks porukka ollu mitä mieltä tosta banaani-suklaasta ?
Korkein odotuksin nappasin Micro Wheytä kookos-suklaana... No hyh, on kyllä kauheimman makuista proteiinia mitä oon koskaan juonut. :jahas: :D
"50/50" palkkari on kuitenkin niiiiin maistuva suklaana, että oletin tän olevan edes vähän jotain sen suuntaista. Onko kenelläkään kokemusta, että onko tuo banaani-suklaa samanlaista kuin tää vai parempaa?
Mistäs mausta porukka on tykännyt eniten micro whey protskussa? Nyt risuja ja ruusuja tulemaan rohkeasti, niin lähtee uus tilaus stevia-suklaan tilalle