SELF Omninutrition

SELF:in micro whey active suklaa steviaa voin suositella! Kohtuu hintaista isolaattia ja kai tuo stevia terveellisempää on makeutukseen kuin aspartaami. Ainut vaan ettei tuota stevialla makeutettua versiota saa ihan joka paikasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nää selfin tuotteet kuinka laadukkaita? Ei ole hinnalla pilattu isolaattia ainakaan. Pitäis päätös tehä selffin isolaten ja ufs 100% gold wheyn väliltä...

Onko nää selfin tuotteet kuinka laadukkaita? Ei ole hinnalla pilattu isolaattia ainakaan. Pitäis päätös tehä selffin isolaten ja ufs 100% gold wheyn väliltä...
On hyviä IMO. Leusiinia yms. tais olla reippaasti (ja enemmän kuin muissa saman hintaluokan prodeissa).

Minttusuklaa, steviasuklaa ja vanilja on nyt testattu isolaatista ja kaikissa on kyllä ollut maku ihan kohdillaan. Se ja aika hyvä ravinnollinen sisältö tekee tästä halpaan hintaan yhdistettynä mun mielestä tällä hetkellä markkinoiden parhaan proteiinijauhon. Ja mulle ei tosiaan makseta tästä hehkuttamisesta, on vaan omasta mielestä helvetin hyvä kokonaisuus.

Selfin vanilija-päärynä on parhaimman makuista heraa, mitä oon kuunaan maistanut. Siis ihan töykeän hyvää!

Oon kans ollu tyytyväinen selfin tuotteisiin ja hinta-laatu -suhteeseen.

Mansikka menossa ja hyvää on, mutta ihan tajuton turvotus päällä 24/7. Muu ei oo ruokavaliossa muuttunut, kuin että tuo protsku tuli kuvioihin maanantaina. Mahtaiskohan olla aspartaami, joka tämän tekee? Pitäis varmaan tilata stevialla makeutettua... Suklaata on näemmä kehuttu, mutta onko joku testannut vaniljaa?

Jep, aspartaami voi kerätä nestettä kehoon. Googleen "aspartaami turvotus" niin tulee osumia.

Ei nesteturvotus, vaan ihan kunnon pallomaha. Alavatsa on niinku oisin nielassu pienen koiran. Tuntuu, että oon täynnä ilmaa, joka ei tule ulos.

Sori OT. Jatkakaa :) Ja kertokaa, tietävät, tosta stevialla makeutetusta vaniljasta.

Kyllä runsas proteiinin käyttö turvottaa aina vähän vaikka olisi miten puhtaat isolaatit käytössä eikä mitään herkkyyksiä laktooseille.yms (Et tuossa siitä kerrokaan)
Itsellä on yksinkertaisesti niin proteiinivoittoinen ruokavalio että kyllä sillä jo jotain oireita tulee, puhumattakaan massakaudella kun lykitään vielä hiilaria kroppaan paljon niin päivääkään ei ole hyvä olo :D Oikeastaan paras fiilis dieetillä kun maha on littana vaikka sillonkin tosin prodet on korkeella. Hyvää tavaraa tuntuu kyllä olevan tämä Selfin Micro whey banaanisuklaana kuten myös Casein mansikkana makunsa puolesta ja hinta-laatusuhteeltaankin molemmat tuotteet hakkaa monet kilpailijat jotka eivät tarjoa neljää kiloa isolaattia samaan hintaan kun Self.

Loppu selfin minttusuklaat ja ostin paikallisesta s-marketista korvaavan tuotteen (pelkkä suklaa). Aikaisempaan verrattuna maku on jossain perseen ja kuravellin välimaastossa. Tuli taas totuttua liian hyvään :wall:

Tilasin kilon stevia - suklaata ja stevia - vanilijaa. Ei oo vielä päässyt testaamaan, mutta informaatiota tulee jossain vaiheessa. :)

Onko kukaan mitannut paljonko painaa sellanen 1 scoop (0.5dl), joka tulee purkin mukana tota micro wheyn heraisolaattia? Pakkauksessa lukee, että n. 30g, mutta eikö sellanen perushera paina yleensä 30g (1dl). Vai onko isolaatti vaan painavempaa?

Onko kukaan mitannut paljonko painaa sellanen 1 scoop (0.5dl), joka tulee purkin mukana tota micro wheyn heraisolaattia? Pakkauksessa lukee, että n. 30g, mutta eikö sellanen perushera paina yleensä 30g (1dl). Vai onko isolaatti vaan painavempaa?

Mun vaaka näyttää että desi tota painaa 50g tasan, sama massin isowhey.

Itelläki tota vanilja-päärynää ja ihan hyvä makusta se on. Enää ei tuu edes ilmavaivoi heran jälkee, toisin kuin ennen. Ainut miinus on, että toi vaahtoaa niin saakelisti.

Kyllä runsas proteiinin käyttö turvottaa aina vähän vaikka olisi miten puhtaat isolaatit käytössä eikä mitään herkkyyksiä laktooseille.yms (Et tuossa siitä kerrokaan)

Mulla itseasiassa ongelma ratkes, kun sekoitin jauheen veteen. Maito tuppas vaahtoutumaan niin pirusti, että se ilman määrä, minkä pirtelön mukana nielin, teki olon vähän vaikeeks. Nykyään lusikoin vielä siitä valmiin juoman päältä kaikki pikkukuplat veke. :rock:

Näemmä stevialla makeutettua mansikkaakin saa nykyään! UUUUJEA!

Mulla itseasiassa ongelma ratkes, kun sekoitin jauheen veteen. Maito tuppas vaahtoutumaan niin pirusti, että se ilman määrä, minkä pirtelön mukana nielin, teki olon vähän vaikeeks. Nykyään lusikoin vielä siitä valmiin juoman päältä kaikki pikkukuplat veke. :rock:

Näemmä stevialla makeutettua mansikkaakin saa nykyään! UUUUJEA!

En ite maitoa pahemmin tuossa oo käyttänytkään :) Bulkilla olo on aina vähän kamala suuresta ravinnon määrästä johtuen :P

Mun vaaka näyttää että desi tota painaa 50g tasan, sama massin isowhey.

Mulla näytti jonkin verran vähemmän, about 40 g painais desi?? et toi scoop mikä ton purkin mukana tuli ei kyllä mun vaa'alla ainakaan oo kyllä "lähelläkään" 30 g... Pistän tosin ite aina niin paljon kun siihen scoopiin mahtuu :D

Muuten tuote on kyllä toiminu helvetin hyvin, hinta-laatu suhdehan on ihan toista luokkaa kun muilla valmistajilla, ei tartte enää miettiä mitä merkkiä käytetään!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom