SELF Omninutrition lisäravinteet ja ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timze
  • Aloitettu Aloitettu
Terve,

Eli koitan tällä hetkellä saada painoa nousemaan. En yritä saada nyt alkuun vaan lihasmassaa vaan kaikki kilot on tervetulleita koska painoa oli alussa vain noin 55kg+ ja pituus on jotain 175+ (alipainoa siis)
Tavoitteena olis päästä vielä kesäks tohon noin 70kg+ paikkeille. Jos onnistun pääsemään tohon tavoitteeseen, olisi sen jälkeen tarkotus ruveta vasta treenaamaan eli jos nyt ravinnosta vaikka liikaa rasvaa niin tarkotus olis sitten myöhemmin se saada poiskin mahdollisesti.

SELF Omninutrition
Itse tilasin viime torstaina Massanlisääjä SELF SUPER GAINER, 5kg. Hinta tuntuisi olevan kohdallaan nyt kun on tarjouskin menossa. Mauksi otin tosiaan mansikan ja on melko hyvä, voisi olla hieman makeampikin mutta hyvin menee alas ja sekoittuu todella helposti käsin. Kuinka terveellisiä noi sitten on, niin en tiedä ihan tarkalleen... Suositus annos on toi 1 annos päivässä mutta ite oon ottanu 2 kertaa tai 1 1/2. (aamuin ja illoin)

Ravinto (tavoite about 3000kcal)
Aamulla:
- Kaurapuuroa
- Banaani
- Jogurtti
- Maitoa/mehua
- SELF SUPER GAINER

Lounas ja päivällinen:
- Jauhelihaa/kanaa/lihaa
- Pastaa/nuudeleita/makarooneja
- Maitoa

Iltapala:
- Kaurapuuroa
- Banaani
- Jogurtti
- Maitoa/mehua
- SELF SUPER GAINER

Lisäksi sitten vielä töissä syön ruoan ja tauoilla leipää + mehua. Pyrin ottamaan aina enemmän kasviksia töissä, koska kotona ei tuu niinkään syötyy, mutta riippuu aina vähän että mitä siellä on tarjolla.

Mitä mieltä ootte nyt tosta mun ravinnosta?
Tavoitteena siis ihan vaan massanlisäys.
Aloitin 14.3 perjantaina ja nyt keskiviikkona tullut jo about 2kg lisään eli ollaan about 57,5kg.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaa,että lihotat puhdasta läskiä ensin 15 kiloa ja sitten salille? taida olla melkoisen sekaisin,se ei ole oikeanlainen massakausi :D

syöt perhepizzan joka päivä muun päälle niin saat 15 kiloa läskiä kuukaudessa. jos kerran tarkoitus on saada puhdasta läskiä niin sehän on ihan sama mitä syöt,kunhn syöt kuin sika,kuten kunnon läskit :D lihaksiahan sä et saa mitenkään kun et treenaa mitään... juo kilotolkulla maltoa ja ryyppää rypsiöljyä tynnyristä ,niin paino nousee

Hienoa, kun heti kun liittyy uudelle foorumille, porukat on heti niin mukavia. :face:

Piti tohon aikaisempaan postiin jo lisätä (mutta ei edit nappia?) että työ on melko rasittavaa ja käy kyllä kevyestä sali treenistä varmastikin. Ja kotona tulee tietenkin päivittäin vedettyä vähintään kerran päivässä pienet treenit (ei varmastikaan paljoa hyötyä, mutta edes jotain)
Itse en näe että miksi toi kaikki muka tulisi pelkkänä läskinä!? Varmastikin paljolti tulee, mutta olen jo nyt huomannut että voin ja jaksan töissä paljon paremmin, joten onko se pelkän läskin ansiota sitten!?

Jos saisi vastaisuudessa hiukan rakentavampia vastauksia tulemaan niin olisi ihan hienoa.

Huono trolli. :face:

Tai sit ei. Perinteinen alipainonen kaveri kuka ei kehtaa mennä salille ennen kun on saanu painoa nostettua. Kyllä, jotkut haluaa sitä läskiä ku ikänsä ollu todella laihoja. Ymmärtäis vaan että kaikki on joskus ollu täysiä tikkuja ja jostain nekin on alottanu, ei siel salilla kukaan ala nauramaan sulle. Tai sit menee niihin aikoihin ku ei ole paljon porukkaa. Se läski tulee olee kuitenkin riesana jossain vaiheessa, nyt alotat bulkkaamaan ja käymään salilla niin tuloksia rupee tulee tosi nopeesti.

Tsemppiä!

Hienoa, kun heti kun liittyy uudelle foorumille, porukat on heti niin mukavia. :face:

Piti tohon aikaisempaan postiin jo lisätä (mutta ei edit nappia?) että työ on melko rasittavaa ja käy kyllä kevyestä sali treenistä varmastikin. Ja kotona tulee tietenkin päivittäin vedettyä vähintään kerran päivässä pienet treenit (ei varmastikaan paljoa hyötyä, mutta edes jotain)
Itse en näe että miksi toi kaikki muka tulisi pelkkänä läskinä!? Varmastikin paljolti tulee, mutta olen jo nyt huomannut että voin ja jaksan töissä paljon paremmin, joten onko se pelkän läskin ansiota sitten!?

Jos saisi vastaisuudessa hiukan rakentavampia vastauksia tulemaan niin olisi ihan hienoa.

Voi äiti sentään. Ethän sä oikeasti saa lihasta kasvatettua ilman kunnon treeniä. Salikortin hommaisin ihan ekana. Ja mitä tulee tohon lähtötilanteeseen niin parempaa et voi toivoa. Hiton alhasista rasvoista on hyvä lähteä kasvattaan lihasta kun ei ekana tarvii olla dieetillä. Nyt vaan ruokaa naamaan ja TREENIÄ niin kesälle 2015 tulee jo hyvä kroppa. Ens kesäks turha odottaa kovin kummosia tuloksia. Ja jos siis nyt ilman treeniä rupeet ittees lihottaan niin kadut kyllä ja pitkään.

Itse tilasin viime torstaina Massanlisääjä SELF SUPER GAINER, 5kg. Hinta tuntuisi olevan kohdallaan nyt kun on tarjouskin menossa. Mauksi otin tosiaan mansikan ja on melko hyvä, voisi olla hieman makeampikin mutta hyvin menee alas ja sekoittuu todella helposti käsin. Kuinka terveellisiä noi sitten on, niin en tiedä ihan tarkalleen... Suositus annos on toi 1 annos päivässä mutta ite oon ottanu 2 kertaa tai 1 1/2. (aamuin ja illoin)

Jos et kerta oikeaa ruokaa syömällä saa tarpeeksi kaloreita niin silloin voi olla ihan paikallaankin nuo massanlisääjät. Heitä vaikka lisää sokeria sinne sekaan; enemmän kaloreita, enemmän makeutta. Sanoisin että yksi tuollainen setti riittää päivää kohden. Koitat sitä oikeeta ruokaa ruveta syömään pikku hiljaa enemmän.

Oo vaan tyytyväinen et sun ideas ammuttiin alas näin aikases vaihees, kiität vuoden päästä.

Nyt sinne salille ja rupee syömään jotain proteiiniakin, ainakin noi sun aamu ja iltapalat näyttää ihan hirveeltä hiilarimätöltä eikä siin paljoo lämmitä gaineri jossa on kahden tai kolmen tms suhde yhteen maltoa..

Ensinnäkin kannattaa totutella siihen syömiseen, koska 3000 kcal puhtaasta ruoastakaan ei ole kovin iso määrä. Jos tuntuu vaikealta niin jaa useampaan osaan. Toisekseen olen itsekkin joskus tehnyt raskasta työtä (nostelua useamman tonnin edestä päivässä), eikä sen avulla kyllä lihas kasvanut. Ei itsellä, eikä kyllä yhdelläkään työkaverilla :D Ota hyöty irti siitä, ettei sitä ylimääräistä ole. Alkuun haet oman kulutuksen punnitsemalla ruoat ja laskemalla tarkasti, niin että paino alkaa pysymään tasaisena. Tässä kohdin muutama sata kcal lisää ja jos se tavoiteltu rauhallinen painon nouseminen loppuu, niin hiukan lisää ruokaa. Tietenkin siis salitreenit on mukana kokoajan... Jos mietit, että mitä sä tästä kostut, niin et lihota ittees läskiksi turhaan vaan suhteessa lihaskasvuun rasvamassan kasvu on vähäisempää ja rasvanpolttoa ei tarvitse miettiä pitkiin pitkiin aikoihin.

Uutta yritystä!

Eli nyt on sitten käyty noin 2 viikkoa salilla 3 krt. viikossa (ma ke pe) (iltavuoro viikkoina ei aina kerkee kuin vaan 2 krt viikkossa)
Työn puolesta pääsen käymään ilmaiseksi salilla ma-pe. Ei kaikkein uusin paikka/välineet mutta kaikki tarpeellinen löytyy.

Tosiaan 2 viikkoa käyty ja oon tehny yleisesti yläkropalle tarkoitettuja liikkeitä. Paino tällä hetkellä noin 60kg. 70-80kg siis tavoite.
Kysyisin nyt kuitenkin että millasta treeniä kannattaisi tehdä jotta tuloksia rupeaisi tulemaan nopeammin.
Ei tarvitse tulla vastaamaan jos on vastauksena vaan että "käytä etsi nappulaa yms."
Parasta ois jos joku viitsisi tehdä ihan oikean treeni listan...

Ja kiitokset nyt sitten vielä teille jotka potkitte sinne salille päin. Ei se nyt tosiaankaan niin paha paikka ole. :D

Miksi aloittelijat ei mene suoraan lukemaan aloittelijoiden osiota mihin on koottu oleellinen tieto siitä lihasten kasvatuksesta? Ei se lihas kasva sen nopeampaa vaikka täältä hakisit vastauksia. Oikotietä ei ole ja lihas kasvaa vaan treenamalla kovaa. Lyökää nyt joku lukkoon tällaset turhanpäiväset threadit joiden otsikko ei edes vastaa asiaa.

Eli nyt on sitten käyty noin 2 viikkoa salilla 3 krt. viikossa (ma ke pe) (iltavuoro viikkoina ei aina kerkee kuin vaan 2 krt viikkossa)
Työn puolesta pääsen käymään ilmaiseksi salilla ma-pe. Ei kaikkein uusin paikka/välineet mutta kaikki tarpeellinen löytyy.

Tosiaan 2 viikkoa käyty ja oon tehny yleisesti yläkropalle tarkoitettuja liikkeitä. Paino tällä hetkellä noin 60kg. 70-80kg siis tavoite.
Kysyisin nyt kuitenkin että millasta treeniä kannattaisi tehdä jotta tuloksia rupeaisi tulemaan nopeammin.
Ei tarvitse tulla vastaamaan jos on vastauksena vaan että "käytä etsi nappulaa yms."

Ja kiitokset nyt sitten vielä teille jotka potkitte sinne salille päin. Ei se nyt tosiaankaan niin paha paikka ole. :D

Jaa, miten jalat? Reenaaks niitä ollenkaan?

Puolivillaselta touhulta kuulostaa heti alkuun. Koko ajanko jonku pitäs olla työntämässä selästä ja patistamassa salille? Ite ei jakseta edes pakkista selata, vaan kaikki pitää ojentaa valmiina käteen.

Ota ittees niskasta kiinni ja eti ite sitä tietoa. Sen jälkeen kysy tarkempaa tietoa.

Starting Strength ja alottelijoiden osion lukemista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom