Selaimet jumittaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisi kuvitella jotain proxy/dns/tms ongelmaa, jos kaikilla selaimilla sama homma, eikä matoja tai muita vihulaisia koneelta löydy.

Mike sanoi:
Olisko mitään yhteyttä sille, että löysin koneelta SERVIC~1.EXE prosessin mikä syö 100% prossutehoa? Mikä tuo on ja mitä se tekee?

Todennäköisesti sinulla on f-securen tuotteita koneellasi,onko virustarkistus menossa?F-secure ottaa prossusta kaikki tehot virustarkistuseen.Ihmettelen jos tuo servic~1.exe syö kaikki prossutehot.

Koita jotain toista spyware-skanneria, jostain brittilehdestä juuri luin noiden arvostelua, niin tuntui että melkein jokainen jätti 10+% löytämättä.. pahus kun en muista sen ainoan nimeä, joka löysi jokaisen.. SpyAgent? jotain tuon tapaista kuitenkin

Jos haluaa tietää missä kunnossa koneen tietoturva on, niin kannattaa käydä www.grc.com. Tuolla voi skannata oman koneen avoimet portit ja millaista tietoa kone lähettää ulospäin, etc. Suosittelen kaikille tällaista pikatarkistusta. Palvelu on täysin ilmainen.

Mulla tuo sama ongelma, virustarkistukset ym. tehty ja kaikki ok.
Liittymä on Soneralta ja syyttävä sormi alkaa osoittamaan sinne.

Kannattaa soittaa ko. nettiliittymän asiakaspalveluun. Niillä on aika rautainen tietotaito oman yrityksen tuotteiden ongelmista.

Kannattaa sitten olla varovainen sen Mikkisoftan antispyware -ohjelman kanssa. Sekun haluaisi tuhota kaikki ohjelmat, jotka ovat vaihtoehto-ohjelmia mikkisoftan omille kuten mm. Firefox.

jarhu sanoi:
Kannattaa sitten olla varovainen sen Mikkisoftan antispyware -ohjelman kanssa. Sekun haluaisi tuhota kaikki ohjelmat, jotka ovat vaihtoehto-ohjelmia mikkisoftan omille kuten mm. Firefox.
Ei se ainakaan mun Firefoxista mitään valittanut.

Hellion sanoi:
Ei se ainakaan mun Firefoxista mitään valittanut.

No en itse ole kokeillut, mutta kaikilla tuntemillani ihmisillä, jotka ovat sitä ohjelmaa kokeilleet on se väittänyt firefoxia 4/5 pykälällä suurena riskinä. Tosin defaulttina on ignore, mutta on aika epäilyttävää että juuri microsoftin ohjelma ilmaisee muiden valmistamia ohjelmia tietoturvariskeiksi ja omia ei.

Edit&Offtopic: ja tietämättömämpi käyttäjä voi poistaa selaimensa tämän takia. Microsoftin taktiikka on muuttumassa entistäkin aggressiivisemmaksi. Maksavia käyttäjiä patistetaan muiden vaihtoehtojen luo. Esimerkkinä uusi tempaus että aktivoinnin takia joutuu soittamaan asiakaspalveluun saadakseen koneensa toimimaan. Varsinkin Suomessa Microsoftin asiakaspalvelua kokeilleena voin sanoa että pitää osata englantia jos haluaa palvelua eli puhelu ohjautuu meren tuolle puolen. Paska lafka.

jarhu sanoi:
No en itse ole kokeillut, mutta kaikilla tuntemillani ihmisillä, jotka ovat sitä ohjelmaa kokeilleet on se väittänyt firefoxia 4/5 pykälällä suurena riskinä. Tosin defaulttina on ignore, mutta on aika epäilyttävää että juuri microsoftin ohjelma ilmaisee muiden valmistamia ohjelmia tietoturvariskeiksi ja omia ei.

Edit&Offtopic: ja tietämättömämpi käyttäjä voi poistaa selaimensa tämän takia. Microsoftin taktiikka on muuttumassa entistäkin aggressiivisemmaksi. Maksavia käyttäjiä patistetaan muiden vaihtoehtojen luo. Esimerkkinä uusi tempaus että aktivoinnin takia joutuu soittamaan asiakaspalveluun saadakseen koneensa toimimaan. Varsinkin Suomessa Microsoftin asiakaspalvelua kokeilleena voin sanoa että pitää osata englantia jos haluaa palvelua eli puhelu ohjautuu meren tuolle puolen. Paska lafka.
ei ole mulla herjannut mitään eikä ole aiheuttanut mitään ongelmia koneen käytössä. en tiedä onko merkitystä sillä että onko xp:n home vai pro versio

jarhu sanoi:
aika epäilyttävää että juuri microsoftin ohjelma ilmaisee muiden valmistamia ohjelmia tietoturvariskeiksi ja omia ei.

Itseasiassa tämä _ei_ ole mikkisoftan tuotoksia tämä softa. MS vain osti itselleen isolla rahalla toimivan skannerin, ei sillä itsellään intoa tällaisen tekemiseen välttämättä ole.

Kuriositeettinä mainittakoon että softa pitää MSN Messengeriä suuren luokan uhkana, sekä suosittelee palvelun sammuttamista. Hauskaa sinänsä kun kyseessä on MS:n oma softa.

Totta. Ärsyttää vain microsoftin maksavien asiakkaiden sorsiminen. Ne warettajat kyllä asentaa jatkossakin winukkansa ilman soittoa mikkisoftan palveluun ilman sen ihmeempiä ongelmia. Tosin en tiedä oliko se vain puhetta, mutta näin ovat uutisoineet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom