Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
googlella tulee tämä ekana http://www.reger24.de/prozesse/SERVIC~1.EXE.php luultavasti joku taustaskannaus päällä mikä ottaa noi pop upit pois ja nostaa suoritinkätön 100%Mike sanoi:Olisko mitään yhteyttä sille, että löysin koneelta SERVIC~1.EXE prosessin mikä syö 100% prossutehoa? Mikä tuo on ja mitä se tekee?
Mike sanoi:Olisko mitään yhteyttä sille, että löysin koneelta SERVIC~1.EXE prosessin mikä syö 100% prossutehoa? Mikä tuo on ja mitä se tekee?
setae sanoi:Koita jotain toista spyware-skanneria, jostain brittilehdestä juuri luin noiden arvostelua, niin tuntui että melkein jokainen jätti 10+% löytämättä.. pahus kun en muista sen ainoan nimeä, joka löysi jokaisen.. SpyAgent? jotain tuon tapaista kuitenkin
Ei se ainakaan mun Firefoxista mitään valittanut.jarhu sanoi:Kannattaa sitten olla varovainen sen Mikkisoftan antispyware -ohjelman kanssa. Sekun haluaisi tuhota kaikki ohjelmat, jotka ovat vaihtoehto-ohjelmia mikkisoftan omille kuten mm. Firefox.
Hellion sanoi:Ei se ainakaan mun Firefoxista mitään valittanut.
ei ole mulla herjannut mitään eikä ole aiheuttanut mitään ongelmia koneen käytössä. en tiedä onko merkitystä sillä että onko xp:n home vai pro versiojarhu sanoi:No en itse ole kokeillut, mutta kaikilla tuntemillani ihmisillä, jotka ovat sitä ohjelmaa kokeilleet on se väittänyt firefoxia 4/5 pykälällä suurena riskinä. Tosin defaulttina on ignore, mutta on aika epäilyttävää että juuri microsoftin ohjelma ilmaisee muiden valmistamia ohjelmia tietoturvariskeiksi ja omia ei.
Edit&Offtopic: ja tietämättömämpi käyttäjä voi poistaa selaimensa tämän takia. Microsoftin taktiikka on muuttumassa entistäkin aggressiivisemmaksi. Maksavia käyttäjiä patistetaan muiden vaihtoehtojen luo. Esimerkkinä uusi tempaus että aktivoinnin takia joutuu soittamaan asiakaspalveluun saadakseen koneensa toimimaan. Varsinkin Suomessa Microsoftin asiakaspalvelua kokeilleena voin sanoa että pitää osata englantia jos haluaa palvelua eli puhelu ohjautuu meren tuolle puolen. Paska lafka.
jarhu sanoi:aika epäilyttävää että juuri microsoftin ohjelma ilmaisee muiden valmistamia ohjelmia tietoturvariskeiksi ja omia ei.