selän venytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riqu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
eli miten venyttelette selän ? oon googlella ettiny mutta ei noi venytykset mitkä sillä löyty ainakaan mulla tunnu missään

ota jostai teräs kaiteesta kii ja koita vetää se irti..jo venyy.. :)
jos se irtoo ni älä sit venyttele.. :D

Mene selälleen lattialle ja "nosta" jalat päätääsi kohti siten, että polvesi ovat pääsi molemmilla puolilla (lattiassa kiinni, jos venyt tarpeeksi). Selkä on tässä vaiheessa melkein pystyasennossa.

Venyttää hyvin alaselkää.

Samaan tapaan venyttelen näköjään kuin toisetkin.

Ei tunnu missään, mutta sehän on vain hyvä. Sitten kun tuntuu, pitääkin jo varata aika hierojalle...

Koitappa sellasta, että meet istumaan tuolille, ja sitten kurottaudut sinne tuolin alle kädet edellä. Voi vaikka vetää niistä tuolinjaloista venytystä lisää. Mulla ainoa selkävenytys joka tuntuu.

Jalat siis ihan tavallisesti, 90 asteen kulmassa.

Semmonen on kans hyvä että istuu lattialla jalat suorana tai vähän koukussa ja ottaa toisella kädellä vastakkaisesta jalkaterästä kiinni. Tuntuu selän sivuilla.

Brynjard sanoi:
Semmonen on kans hyvä että istuu lattialla jalat suorana tai vähän koukussa ja ottaa toisella kädellä vastakkaisesta jalkaterästä kiinni. Tuntuu selän sivuilla.
Tämän voi tehdä myös seisaaltaan, jolloin sormet voi "lukita" ristikkäisen jalan alle.

Yläselälle on hyvä sillein, että istut vaikka tuolilla, ojennat vasemman jalkasi ja otat oikealla kädellä siitä vasemmasn jalkaterän ulkosyrjästä kiinni ja koitat suoristaa jalkaa sekä työntää selkää taaksepäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom