Marsalkka
Banned
Ei ehkä koko ryhmä
Kiitoossshh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ehkä koko ryhmä
Kyllä mä lähtisin etsimään niitä puoli-lukutaidottomia roinaavia natseja salilta :|...että kaikki salilla käyvät ovat puoli-lukutaidottomia roinaavia natseja (vaikka muutamat olisivatkin ^^).
Koko ryhmäkö niitä rikoksia tekee vai osa yksilöistä?
Tietenkin vain osa mutta eikö ryhmästä voi vetää mitään johtopäätöksiä sen yksilöiden käytöksen mukaan?
Ei jumalauta voi kokonaisia kansoja syyllistää.
Mun puolesta voitas ottaa suomeen vaikka 50000 somalia ja kattoo mitä siitä seurais.. menny täysin usko tähän yhteiskuntaan. Mua on sitten täysin turha pyytää mihinkään sotaan jos Suomi joutuu kriisiin.. sotilaspassi on jo poltettu.
Mun puolesta voitas ottaa suomeen vaikka 50000 somalia ja kattoo mitä siitä seurais..
Viime vuonna somalit tekivät 12% Suomen ryöstöistä, joka on väkilukuun suhteutettuna vitun paljon.
Syyllisistä 50 prosenttia edustaa valtaväestöä, 18 prosenttia romaneja, 12 somaleja ja 5 muita maahanmuuttajia. Uhreista 90 prosenttia kuuluu valtaväestöön.
Ei siihen ihan vierasta planeettaa tarvita. ;)
Ei löydy planeettaa tuolle 15 prosentille. Aika jännä...
Tuo puuttuva 15 prosenttia selittynee sillä, että kaikkia ilmoitettuja ryöstöjä ei saada selvitettyä siihen pisteeseen asti, että ryöstäjän alkuperästä saataisiin varmuutta.
Olipa yllättävää että Marsalkka puuttuu uutisessa tuohon, kaikista oleellisimpaan asiaan...