Seksirikosepäillyistä 1/3 ulkomaalaisia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
1. nyt se onkin neutraali piirre eikä positiivinen. Positiivista siitä ei saa. Rauhoittaa muslimeita.. eli 10kk räjähdysherkkiä ja 2kk rauhallisia? miksi normaalien ihmisten pitäisi rauhoittua elleivät he normaalisti oli esim. agressiivisia.

2.Kirjoitusasusi oli hiukan harhaanjohtava... Alkoholin vaihtaminen khattiin ei ole kovin järkevä ratkaisu. Ja kuten jo aiemmin totesin, niin ramadasta ei ole mitään hyötyä.

3.Eli koska suomalainen paskasakki perseilee, niin mamuillakin on oikeus perseillä?

4.jepjep.


---->töihin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Islamissa alkoholi, kaikki huumeet on haram, mutta hasiskseta, ja khatista ei haise henki. Tasta johtuen naita islamimaissa vedetaan enemman.
 
Liittyykö khatin käyttö jotenkin isalmiin?

Khatin käyttö liittyy lähinnä somali miehiin, ja heidän työhalukkuuteensa.

Khat: Sweden's forgotten immigrant drug

The socio-economic effects of the drug are tangible in Sweden. According to some experts, the high level of joblessness amongst Somali men can be explained by abuse of Khat.

Mutta se on toisen topicin juttu.
 
Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtääkulttuurieroja. Islamilaisista maista tulleet miehet eivät ole tottuneet näkemään naisia, ainoastaan hattivatteja. Euroopassa riittää katseltavaa. Ja tosimiehet ei r*nkkaa, ympärileikatulle sekin voi olla vaikeaa. Nuorilla miehillä on kovat paineet. Siihen vielä alkoholi ja muut huumeet turhaa ujoutta ja estoja hälventämään...:haart::kuola:

Asiasta toiseen: Islamia sinällään ei kannata syyttää raiskauksista, niitä harrastavat vähemmän hurskaat miehet. Hartaammat muslimit lukevat kotona koraania ja työntävät lastenvaunuja hunnutetun vaimon seurassa.

Maahanmuuttajille ja näiden lapsille, varsinkin nuorille miehille pitäisi opettaa paikallista lakia ja tapoja. Ja opettajaksi hiukan ronskimpi mies, eikä sitä mustaa miestä himoitsevaa tätiä. Ja tuomituille häätö, ennen kuin ehtivät vankilatapaamisissa hankkia lapsen sen kukkahattutädin kanssa.:whip:
 
Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtääkulttuurieroja. Islamilaisista maista tulleet miehet eivät ole tottuneet näkemään naisia, ainoastaan hattivatteja. Euroopassa riittää katseltavaa. Ja tosimiehet ei r*nkkaa, ympärileikatulle sekin voi olla vaikeaa. Nuorilla miehillä on kovat paineet. Siihen vielä alkoholi ja muut huumeet turhaa ujoutta ja estoja hälventämään...:haart::kuola:

Asiasta toiseen: Islamia sinällään ei kannata syyttää raiskauksista, niitä harrastavat vähemmän hurskaat miehet. Hartaammat muslimit lukevat kotona koraania ja työntävät lastenvaunuja hunnutetun vaimon seurassa.

Maahanmuuttajille ja näiden lapsille, varsinkin nuorille miehille pitäisi opettaa paikallista lakia ja tapoja. Ja opettajaksi hiukan ronskimpi mies, eikä sitä mustaa miestä himoitsevaa tätiä. Ja tuomituille häätö, ennen kuin ehtivät vankilatapaamisissa hankkia lapsen sen kukkahattutädin kanssa.:whip:

Tai sitten hartaammat muslimit suunittelevat terrori-iskua.
 
Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtääkulttuurieroja. Islamilaisista maista tulleet miehet eivät ole tottuneet näkemään naisia, ainoastaan hattivatteja. Euroopassa riittää katseltavaa. Ja tosimiehet ei r*nkkaa, ympärileikatulle sekin voi olla vaikeaa. Nuorilla miehillä on kovat paineet. Siihen vielä alkoholi ja muut huumeet turhaa ujoutta ja estoja hälventämään...:haart::kuola:
Off-topicina olisi kiva kuulla tähän ilmeisesti urbaaniin legendaan liittyvä selitys siitä miksi runkkaaminen olisi ympärileikatulle vaikeaa?
 
Off-topicina olisi kiva kuulla tähän ilmeisesti urbaaniin legendaan liittyvä selitys siitä miksi runkkaaminen olisi ympärileikatulle vaikeaa?
kaveri sano:rolleyes: että orgasmi herkkyys on paljon pienenempi johtuen kun "nahka" ei liiku terskan päällä, vaan hipoo pikkaisen terskan alareunaa.
aika huono selittää:jahas:
 
kaveri sano:rolleyes: että orgasmi herkkyys on paljon pienenempi johtuen kun "nahka" ei liiku terskan päällä, vaan hipoo pikkaisen terskan alareunaa.
aika huono selittää:jahas:
Niin no tietenkin ehkä noin voi olla, teoriassa, itse taas olen "kuullut" että kyllä se ihan hyvin ympärileikatuiltakin sujuu;)
 
Jotain tällaista olin itsekin ajatellut.

Ei pida paikkaansa, vetaa sita muutkin. Sita en tieda kuinka paljon somalian miehet sita mutustelevat ?
Viina heille ei ilmeisesti kuitenkaan kauheesti maistu ?
itse asiassa aika harvalle kansalle maistuu niinkuin suomalaisille. Siina mielesssa on kylla aika hankala samaistua.
raiskaaminen ei vaan oon ok.
 
Niin no tietenkin ehkä noin voi olla, teoriassa, itse taas olen "kuullut" että kyllä se ihan hyvin ympärileikatuiltakin sujuu;)
Kokkeile. Toisella handulla vedät nahkaa taakse,
ja toiseen otat rasvaa ja sit lupsuttelet tattia ilman nahan apua.
Eik sen pitäis olla aika lähellä ympärileikatun runkkukokemusta?
 
Siinä on vaan se ero, että suomalaisia ei värinsä tms. puolesta tunnista ulkomaalaisiksi ainakaan suurimmassa osassa Eurooppaa. Afrikassa erotutaan joukosta, mutta siellä tuskin rasismi valkoisia kohtaan on yhtä vahvaa kuin monessa paikassa tummaihoisia kohtaan (ei mitään faktatietoa, olen itse käynyt vain Pohjois-Afrikassa muutaman kerran).



Mielenkiintoinen vertaus :D Muttajoo, periaatteessa toimisi tuolla tavalla. Ongelmaksi muodostuu tällöin tosin se, että millä perusteella niitä ihmisiä valitaan. Aiemman rikosrekisterin/sen puutteen perusteella? Perhetaustan? Koulutuksen? Joukossa on nimittäin varmasti niitäkin, jotka oikeasti haluavat paremman elämän ja tulevaisuuden.



Kyllä.

Tämä on sinänsä henk. koht. mulle aika vaikea aihe, koska tunnen koulun kautta paljon islamin uskoisia, aivan ihania ihmisiä. Toisaalta taas asun ulkomaalaisvoittoisella alueella ja olen mm. saanut juosta 40v ählämimiestä portaita pitkin karkuun, kun seurasi taloon sisälle asti (ei tosin käyttäytynyt fyysisesti uhkailevasti, kyseli vaan että mistä löytäisi tyttöystävän).

Jokunen vuosi takaperin katsoin televisiosta dokumentin jossa kerrottiin Etelä-Afrikkan valkoihoisista(valtiota en muista). Paikalliset mustat kävelivät suurella joukolla eräälle valkoisen omistamalle maatilalle jossa ensiksi hakkasivat isännän henkihieveriin ja sitten polttivat lopuksi. Vaimo raiskattiin ja hakattiin hengiltä. Tämä siis oli vain yksitapauksista, tapauksia oli useita.
Kun sanoit ettei Afrikassa ole rasismi valkoista kohtaan yhtä vahvaa kuin monessa muussa paikassa mustia kohtaan, niin puhut kyllä ihan puuta heinää. Vai väitätkö että tällästä tapahtuisi pohjolassa tai muualla Euroopassa?

Joo ja tiedän ettet ole käynyt P-Afrikkaa pidemmällä, mutta korjasin vain hieman näkemystäsi.
 
Kokkeile. Toisella handulla vedät nahkaa taakse,
ja toiseen otat rasvaa ja sit lupsuttelet tattia ilman nahan apua.
Eik sen pitäis olla aika lähellä ympärileikatun runkkukokemusta?
Usko pois, kyllä mä tiedän miten se ympärileikatulta sujuu.;)
 
Sanoisin että tummaihoiset harrastavat tuota rasismia aika lailla enemmän kuin valkoihoiset mutta tätähän ei tietenkään kutsuta rasismiksi koska vain valkoihoinen voi olla rasisti.
 
Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtääkulttuurieroja. Islamilaisista maista tulleet miehet eivät ole tottuneet näkemään naisia, ainoastaan hattivatteja. Euroopassa riittää katseltavaa. Ja tosimiehet ei r*nkkaa, ympärileikatulle sekin voi olla vaikeaa. Nuorilla miehillä on kovat paineet. Siihen vielä alkoholi ja muut huumeet turhaa ujoutta ja estoja hälventämään...:haart::kuola:

No jes! Kunnioitan eri kulttuureja ja yritän ymmärtää niitä, mutta olen sitä mieltä että ihmisoikeudet menevät kaiken edelle! Tosin toi eka kappale tais olla vitsi;)

Asiasta toiseen: Islamia sinällään ei kannata syyttää raiskauksista, niitä harrastavat vähemmän hurskaat miehet. Hartaammat muslimit lukevat kotona koraania ja työntävät lastenvaunuja hunnutetun vaimon seurassa.

Islamissa taitaa olla ankara rangaistus naisen raiskaamisesta, mutta sen on eri asia kertooko kukaan tästä ja toteuttaako kukaan rangaistusta.


Maahanmuuttajille ja näiden lapsille, varsinkin nuorille miehille pitäisi opettaa paikallista lakia ja tapoja. Ja opettajaksi hiukan ronskimpi mies, eikä sitä mustaa miestä himoitsevaa tätiä. Ja tuomituille häätö, ennen kuin ehtivät vankilatapaamisissa hankkia lapsen sen kukkahattutädin kanssa.:whip:

Täysin samaa mieltä:D


Että näin...
 
Back
Ylös Bottom