Seksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FinMe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun kohalla pitää ainaki paikkansa, että löysä olo tulee jos tekee jotain tollasta rentouttavaa ennen matsia/treenejä (futista pelailen).
(Huippu)futareista mainittakoon Ronaldo, joka on julkisesti paljastanu sen, miks matseissa kulkee aina nii hyvin - Se harrastaa aina ennen matsia omien sanojensa mukaa seksiä jonku naisen kanssa. Yeah right.

Timustaja sanoi:
Mun kohalla pitää ainaki paikkansa, että löysä olo tulee jos tekee jotain tollasta rentouttavaa ennen matsia/treenejä (futista pelailen).
(Huippu)futareista mainittakoon Ronaldo, joka on julkisesti paljastanu sen, miks matseissa kulkee aina nii hyvin - Se harrastaa aina ennen matsia omien sanojensa mukaa seksiä jonku naisen kanssa. Yeah right.
mut sanoi naisen tekevän työt :D

Mike sanoi:
Aika laiskaa seksiä on ravenilla jos siinä 50-60 sykkeellä antaa pönttöön.

Sanopas sitten mistä johtuu, että laukeamisen jälkeen on niin helvetin rentona.. Mutta jos ei päästä laukeamaan ja vaikka nylkyttäisi kuinka ja pulssi koko ajan korkealla , niin ei vaikuta treeniin?
Sillä sykkeellä ei ole ainakaan mulle mitään merkitystä.

Kai tuo seksinkin vaikutus suoritukseen voi olla yksilöllistä. Kaikilla varmaan runkkaus voi vaikuttaa suoritukseen sängyssä, mutta voihan tietysti mm. rankat sessiot akrobaattisissa asennoissa pistää mm. jalat hapoille.

Joissain tarkkuutta vaativissa lajeissa varmaan seksin tuoma mahdollinen raukeus voi olla myös hyödyksi. Päinvastainen vaikutus voisi olla mm. nopeaa reaktiota vaativissa lajeissa. Nämä nyt ovat tällaisia järkeilyjä vaan ja uskon edelleen täysin tuohon ensimmäiseen lauseeseeni.

Brasilian jalkapallomaajoukkuehan on tunnettu tästä selibaatti hommasta. Muistaakseni se oli Pele kuka selitti, ettei se seksi haittaa suoritusta, vaan se, että pitkin yötä ollaan aamutunneille asti etsimässä sitä seksiä.

Raven sanoi:
Sanopas sitten mistä johtuu, että laukeamisen jälkeen on niin helvetin rentona.. Mutta jos ei päästä laukeamaan ja vaikka nylkyttäisi kuinka ja pulssi koko ajan korkealla , niin ei vaikuta treeniin?
Sillä sykkeellä ei ole ainakaan mulle mitään merkitystä.

Jep, kyl se on se lukeeminen mikä pistää rennoks... Laittaa hormooneja liikkeelle. Ihan legendaarista et hommeleiden jälkeen muutama minsa ja ollaan untenmailla.

Heavy-rock sanoi:
Jep, kyl se on se lukeeminen mikä pistää rennoks... Laittaa hormooneja liikkeelle. Ihan legendaarista et hommeleiden jälkeen muutama minsa ja ollaan untenmailla.

Musta tulee aina duracell-pupu jos illalla hommailen tollasta. Ei saa sitte millää unta jos iltasin alan viettää laatuaikaa itteni kanssa. :rolleyes:

Siis aiheuttaako sen rentouden mielestanne ejakulaatio vai orgasmi?Meinaan jos puristaa oikeasta kohtaa lujaa ejakulaation saa estettya,menettamatta orgasmia.Mututuntumalla vaitan etta kun kivekset pysyvat taynna,ne halut tulee nopeasti uudestaan ja se laiska olo ei kesta nain pitkaan.Pysyy hyvat kreatiinit tallessa :rock:

Mistako tiedan ton niksin?luin sen tuhmasta lehdesta :nolo:

Mulla on kanssa sellainen muistikuva että tolla selibaatilla ennen ottelua ei ole fyysisesti mitään vaikutusta. Eri asia on jos saa ihan käsittämätöntä rasiaa, niin saattaa ajatukset olla muualla kuin pelissä ottelun aikana.

:offtopic:
Kyllähän krapulaseksi on kaikkein hurjin fyysinen operaatio joka saattaa kaikessa kauheudessaan viedä sun pulssin pelottavan korkealle. Tajuttomuus uhkaa eikä tietoakaan tulemisesta vaikka nainen jo savuaa alla. Sitten luovutus ja kohta uudestaan kauhee vikinä päällä naisen kimppuun vain huomatakseen ettei tuu vieläkään ja suuta kuivaa niin ettei saa henkeä.

Mike sanoi:
Se on se fyysinen rasitus mikä ne voimat vie, ei se orgasmi itsessään.

Olen kyllä samaa mieltä. Olen lukenut arnoldista, että jossain olympiassa naiset antoivat sille päätä ennen lavalle astumista.

En ole huomannut mitään eroa reenissä verrattuna melko äkkiä seksin jälkeen vai esim. viikon täysselibaatin jälkeen (siis ei edes masturbointia, paskat se mitään selibaattia ole, jos onanoi), joten mun kokemuksien mukaan 100% :anssi:, että selibaatilla olisi mitään myönteisiä tai kielteisiä vaikutuksia reenin sujuvuuteen. Enintään henkisellä puolella voi olla jotain eroa/vaikutusta, fyysisellä tuskin.

Sen sijaan nukkumisella ON vaikutusta ja paljon. Jos otetaan asteikolla 1-10, niin huonosti nukutun yön jälkeen reeni pääsee yleensä enintään tasolle 5 (eli nippanappa siedettävä), kun taas hyvin nukutun yön jälkeen tekaisee tuosta vain semmosen 8-9 (eli hyvä tai erinomainen) tasoisen kunnon reenin. :)

iivili sanoi:
Sen sijaan nukkumisella ON vaikutusta ja paljon. Jos otetaan asteikolla 1-10, niin huonosti nukutun yön jälkeen reeni pääsee yleensä enintään tasolle 5 (eli nippanappa siedettävä), kun taas hyvin nukutun yön jälkeen tekaisee tuosta vain semmosen 8-9 (eli hyvä tai erinomainen) tasoisen kunnon reenin. :)

Joo, ja mulla vaikuttaa myös päiväunet. Jos nukun päikkärit muutamiakin tunteja ennen reeniä niin olo on aivan käsittämättömän laiska. Tämä siis sillon, kun nukkuu pitkät päikkärit, tunnin tai jopa yli. Treenin taso on vähintäänkin yhtä huono, kuin huonosti nukutun yön jälkeisen treenin. Sen sijaan lyhyet päivätorkut eivät vaikuta, ainakaan negatiivisesti. Näin siis mulla.

vaan minä väitän että jos ei saa pesää tarpeeksi niin kärtyseksi vetää... tuntuu että testosteroni pakottaa ja on pakko purkaa agrea jotain kautta. Ja jos joku asia vastustaa niin hermo palaa helpommin.

:wall:

Heavy-rock sanoi:

Jees sama homma täällä. Väsyttää niin perkeleesti noin 5 sek kerman lennätyksen jälkeen. Tartteekin joskus kokeilla enne reeniä sekä aktiivista että vähän passiivisempaa nussiskelua niin selviää tämäkin :lol2:

Ainiin onkos kukaan muu huomannut kun krapulassa paneskelee niin aktin aikana päänsärky häviää täysin ja laukomisen jälkeen päätä alkaa taas jomottaa välittömästi ? Mä olenkin tätä monta kertaa ihmetelly.. Tarttis vissii touhuta koko sunnuntai joka kerta :hyper:

Pyranha sanoi:
Ainiin onkos kukaan muu huomannut kun krapulassa paneskelee niin aktin aikana päänsärky häviää täysin ja laukomisen jälkeen päätä alkaa taas jomottaa välittömästi?

Tantraseksi?

Hieman faktaa:
Miehellä siemensyöksyn jälkeen on ns. refraktaariaika, jolloin useammat miehet torkahtavat sillon hieman. Sen pituus vaihtelee muutamasta minuutista useisiin tunteihin. Tässä ns. "toipumisaikana" penis veltostuu, eikä mies saa toista erektiosta tai orgasmia. Ikä ja seksuaalinen kiinnostus vaikuttaa tämän refraktaariajan pituuteen eli nuorella mieshenkilöllä se voi kestää muutaman minuutin, kun taas esim. yli 60-vuotiaalla saattaa kestää jopa pari päivää.

Orgasmia edeltävä ja orgasmiin liittyvä lihasjännitys voi aiheuttaa lihasarkuutta, koko keho on niin kuin kovan treenin jäljiltä. :D

Eli kaikki vaan vetämään hillittömät treenit ;)

Voi olla kehonrakennuksessa tuo tumputus ihan hyvästäkin. Tekee vaikka supereita hauis-ojennus-tumputus. Varmaan ottaa kunnolle ja kyynärvarsille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom