Seksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FinMe
  • Aloitettu Aloitettu
Vastaus voipi olla yksinkertainen, mutta itse en ole sitä keksinyt.

Miksi ennen kisoja joukkueiden pelaajat joutuvat olemaan selibaatissa?
Vaikuttaako seksi vähentävästi voimiin vai miten ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se oo just niiden voimien kuluttaminen ja keskittyminen olennaiseen! Toisaalta jos on pussit täynnä niin voi ajatuksetkin olla hieman muualla.

Mike sanoi:
Vaikutus voimiin on täysin marginaalinen ellei olematon, enemmän tossa pelataan psyykkausmielessä.

Millätavoin psyykkausmielessä ?
"Hyvä työ palkitaan" -menetelmällä ?

kylla kai sillä täytyy olla jonkinmoinen merkitys kun kaikki tuota selibaattia tuntuvat harjoittavan ainakin ammattitasolla, esimerkiksi jalkapallossa.

Mä oon kuullu ton vaan herjan muodossa.. rakastelkaa ihmiset :love:

Eikös tuo ole vaan virheellinen käsitys siltä ajalta, kun tumputtaminenkin vei näön.

FinMe sanoi:
Vastaus voipi olla yksinkertainen, mutta itse en ole sitä keksinyt.

Miksi ennen kisoja joukkueiden pelaajat joutuvat olemaan selibaatissa?

Joutuvat ja joutuvat. Eiköhän ne kaverit piilota sitä makkaraa ihan kuten muulloinkin. Miten helvetissä tommosta seksibannia valvotaan? Hannu Jortikka yöt makuuhuoneessa kyttäämässä? Vie varmaan seksihalut R. Jeremyltäkin. Toisaalta, olisi ainakin yksi jortikka makkarissa lisää. :jahas:

Jotku perustelee sillä, että miehistä tulee agressiivisempiä selibaatissa. Ja onhan se niinkin, että seksi saattaa viedä ajatukset pois urheilusuorituksista eli haittaa keskittymistä.

Olen itsekin sitä miettinyt, että miten se vaikuttaa hetkellisesti testotasoihin.

Mutta siis kyllä suurin vaikutus on varmaankin ihan psykologinen. Ja uskoo sitä ihmiset paljon hullumpiinkin asioihin.

Muistan lukeneeni jostain kirjasta erään (en muista enää kuka ja mikä laji, mutta joku yleisurheilija) olympiavoittajan kertoneen lievittäneensä paineita just ennen suoritusta jossain pukkarin vessassa, ja voitto tuli kuitenkin.

Tottakai tommonen selibaatissa olo vaikuttaa siihen suoritukseen jos itse siihen uskoo. Muuten sillä ei oo mitään väliä.

Eipä kait enää nykyisin sitä seksiä sinällään pidetä pahana asiana (sanotaan ny vaikka että edellisenä päivänä), paitsi ehkä vanhan koulukunnan parissa. Mutta annas olla jos vaakamamboat koko yön läpeensä ennen kisoja niin voi olla tuloskunto aika heikossa.

Mitään väliä sillä seksin harrastamisella ole suoritustasoon. Mutta uskoisin että tuossa kiellossa on lähdetty siitä että jos ajatellaan sen häiritsevän nukkumista. Jos ollaan suunniteltu nukuttavan vaikka 9h ja sitten joku "duracell pupu" nylkyttää tuosta yöunesta jonkun 3h niin sitten se varmasti vaikuttaa seuraavan päivän suoritustasoon.

Menee OT mutta esim. ammuntaan taas vaikuttaa se että onko täydellä mahalla vai ei? Olen huomannut että missään nimessä ei kannata syödä mahaansa täyteen keskellä ammunta kisoja. Sillä täydellä mahalla tulee liian relax olo ja esim. tuntuu omakohtaisesti että silmätkään ei pysy mukana suorituksessa.

Mike sanoi:
Se on se fyysinen rasitus mikä ne voimat vie, ei se orgasmi itsessään.

Tästä olen vahvasti eri mieltä. Vaikka itse vain olisi ja toinen päällä tai ottaa suihin laukeamiseen asti, niin kyllä on niin löysä olo salilla.

Raven sanoi:
Tästä olen vahvasti eri mieltä. Vaikka itse vain olisi ja toinen päällä tai ottaa suihin laukeamiseen asti, niin kyllä on niin löysä olo salilla.
Löysä joo, näkee jo omasta naamasta, kroppa tuntuu raskaammalta ja heikommalta. Fyysinen rasitus on minimaalinen, ainakin jos sillä tarkoitetaan jonkinsortin nylkytystä.

Raven sanoi:
Pysyykö syke leposykkeen tasolla? ;)

Toi ois muuten laiskojen rasvanpolttokeino. "Katoppas tästä mittarista sykettä ja hidasta sitten jos menee 140 yli. Aikaa puoltoist tuntia. Äläkä häiritse kun katon telkkaria."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom