Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Vaikutus voimiin on täysin marginaalinen ellei olematon, enemmän tossa pelataan psyykkausmielessä.
Se on se fyysinen rasitus mikä ne voimat vie, ei se orgasmi itsessään.typhoon sanoi:Harrastappa seksiä ennen salille menoa. On salilla niin löysä olo ettei jaksa tehdä mitään..
FinMe sanoi:Vastaus voipi olla yksinkertainen, mutta itse en ole sitä keksinyt.
Miksi ennen kisoja joukkueiden pelaajat joutuvat olemaan selibaatissa?
Mege sanoi:olympiavoittajan kertoneen lievittäneensä paineita just ennen suoritusta jossain pukkarin vessassa, ja voitto tuli kuitenkin.
Mike sanoi:Se on se fyysinen rasitus mikä ne voimat vie, ei se orgasmi itsessään.
Löysä joo, näkee jo omasta naamasta, kroppa tuntuu raskaammalta ja heikommalta. Fyysinen rasitus on minimaalinen, ainakin jos sillä tarkoitetaan jonkinsortin nylkytystä.Raven sanoi:Tästä olen vahvasti eri mieltä. Vaikka itse vain olisi ja toinen päällä tai ottaa suihin laukeamiseen asti, niin kyllä on niin löysä olo salilla.
Pysyykö syke leposykkeen tasolla? ;)Raven sanoi:Tästä olen vahvasti eri mieltä. Vaikka itse vain olisi ja toinen päällä tai ottaa suihin laukeamiseen asti, niin kyllä on niin löysä olo salilla.