Seksiä konepellillä

Eipä välttämättä tulisi ensimmäisenä mieleen harrastaa seksiä poliisiauton konepellillä, kun pari poliisia istua autossa.. :rolleyes:

http://www.iltalehti.fi/2005/08/10/kolumnistit/200508103364112_hu.shtml

"HOLLANNIN poliisi on pidättänyt Groningenissa pariskunnan, joka oli harjoittanut sukupuoliyhteyttä poliisiauton konepellillä. Hillittömien himojensa sokaisema pari ei nähnyt, että autossa istui kaksi poliisia. Toinen poliiseista pyysi kohteliaasti paria lopettamaan ähellyksensä ja siirtymään muualle, mutta viettiliikkeidensä villitsemä mies kieltäytyi ja alkoi karjua virkavallalle rivouksia. Poliisin tiedottajan mukaan laki ei kiellä sukupuoliyhteyttä konepellillä, mutta moinen toiminta olisi saattanut hidastaa poliisiauton lähtöä, mikäli se olisi saanut koitoksen jatkuessa hälytyksen."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Extreme-pikapano poliisiauton konepellillä. Kun mikään ei riitä. :)
Ei tulis heti itsellä mieleen (sitä paitsi tykkään enemmän paloautoista).

Eleonoora sanoi:
Toinen poliiseista pyysi kohteliaasti paria lopettamaan ähellyksensä ja siirtymään muualle, mutta viettiliikkeidensä villitsemä mies kieltäytyi ja alkoi karjua virkavallalle rivouksia.
Liekö Rinkku ollut hollanninreissulla? :D

Jäi kalvamaan mieltä kun jutussa ei kerrottu jotta keskeyttivätkö yhdynnän vai odottelivat vieressä kunnes rojut on torvessa. :rolleyes:

En mä nyt usko et suomessakaan polliisit heti laittavat rautoihin ja vievät putkaan, jos kerkee purjoo luolassa käyttää...ehkä..en oo kokeillut.. :rolleyes:

WhiteExorcist sanoi:
En mä nyt usko et suomessakaan polliisit heti laittavat rautoihin ja vievät putkaan, jos kerkee purjoo luolassa käyttää...ehkä..en oo kokeillut.. :rolleyes:

Mä taas uskoisin, että laittavat.. :rolleyes:

:offtopic: Onko suomessa sellainen laki, että jos harrastaa seksiä yleisellä paikalla nii poliisi ei saa tulla häiritsemään vasta kun hommat on hoidettu loppuun?
Kaverit vaan kerto :rolleyes:

typhoon sanoi:
:offtopic: Onko suomessa sellainen laki, että jos harrastaa seksiä yleisellä paikalla nii poliisi ei saa tulla häiritsemään vasta kun hommat on hoidettu loppuun?

Tuo lienee varmaankin urbaanilegenda, joka on syntynyt siitä, että
poliisi ei yksinkertaisesti ehdi reagoimaan niin hätäisesti mitä tuollainen akti keskimäärin kestää :-P

(Ja tähän totean, että tämä ei tietenkään koske minua. :rock: )

Juu tietty, keskellä toria muna/pillusilleen vaan akti päälle niin tietty ei poliisi saa tulla häiritsemään ;) Aika extremeä kyllä vääntää polliisien auton päällä. Kai siitä hyvät kiksit sai.

typhoon sanoi:

Ehdottomasti sellainen laki aikaiseksi.

typhoon sanoi:
Tuleeko useinkin harrastettua seksiä yleisellä paikalla? :D

Minä kyllä harrastaisin, mutta avo ei ole vielä tähän mennessä ole suostunut.
Kerrankin harrastimme seksiä autossa yhden tien varressa (piti olla aika hiljainen tie), niin ensin siihen meidän auton taakse ilmestyi toinen auto, joka onneksemme hetken siinä oltuaan häipyi matkoihinsa. Mutta eipä mennyt pitkään, kun oli joku ukko koputtelemassa ikkunaan. :jahas: Onneksi hommat oli juuri ehditty hoitaa, eikä mtn hirveää ehtinyt tapahtua..

Eleonoora sanoi:
Minä kyllä harrastaisin, mutta avo ei ole vielä tähän mennessä ole suostunut.

Kiire kiire kiire.... ehdinkö ehdinkö ennen kuin muut Pakkiksen pojat....

Minä kyllä harrastaisin seksiä kaikilla julkisilla paikoilla, jos olisit mun nainen. Konepellillä, auton alla, takaloosterissa, turuilla, toreilla ja suihkulähteissä. Vähän niinkuin siinä laulussa että rakastellaan missä vaaaaan!

Itse asiassa minä kyllä mielelläni harrastaisin seksiä missä vaan, jos minulla olisi nainen, siis muutkin käy kuin Eleonoora. Olen siis sinkku. Joko muuten sanoin, että olen sinkku!!! Pakkodeitti!!

Siis hississä, putkassa, muurahaispesässä, lavan takana, vessassa niin kuin muutkin. Kaupassa, kahviautomaatilla. Varrella virran. Jopa aution saaren rannalla, jos olis varma että joku katsoo kiikareilla.

P.S. Olen sinkku. :D

reino sanoi:

Minä kyllä harrastaisin seksiä kaikilla julkisilla paikoilla, jos olisit mun nainen. Konepellillä, auton alla, takaloosterissa, turuilla, toreilla ja suihkulähteissä. Vähän niinkuin siinä laulussa että rakastellaan missä vaaaaan!

Itse asiassa minä kyllä mielelläni harrastaisin seksiä missä vaan, jos minulla olisi nainen, siis muutkin käy kuin Eleonoora. Olen siis sinkku. Joko muuten sanoin, että olen sinkku!!! Pakkodeitti!!

Siis hississä, putkassa, muurahaispesässä, lavan takana, vessassa niin kuin muutkin. Kaupassa, kahviautomaatilla. Varrella virran. Jopa aution saaren rannalla, jos olis varma että joku katsoo kiikareilla.

*REPS* :lol2: Kylläpä piristit tätä päivää. :D Sori, mut en taida suostua. Ehkä se avo vielä suostuu harrastamaan seksiä joskus meidän auton konepellillä! ;) Ellei se sit ala pelätä, et tulee peltivaurioita.. :jahas:

reino sanoi:

Pitäskö sun Reino mennä lukemaan TÄTÄ...?

:D

Anteeksi karkea ilmaisuni, mutta jotenkin on alkanut tuntua parin viimeisen päivän aikana, että Eleonoora on kikkelin tarpeessa. Voi, kun itselläkin olisi noin, että joutuisi jarrutteleemaan rouvan haluja, jäisi monet typerät ajatukset päästä pois.

Mutta ei se mitään Eleonoora, välillä näinkinpäin. Mistähän se löytyisi omallekin rouvalle tuollainen vaihde.

EDIT: Maikki, eikös se jo olisi sen seksi/parisuhdepalstan paikka :love:

Tape sanoi:
Anteeksi karkea ilmaisuni, mutta jotenkin on alkanut tuntua parin viimeisen päivän aikana, että Eleonoora on kikkelin tarpeessa.

:lol2: Ei helvetti. :lol2: En voi kyllä sanoa olevani kikkelin tarpeessa. Sitä saan kyllä aivan tarpeeksi. Mutta kiitos huolenpidosta. :love:

EDIT: steven_seagal: Kiitos, mutta ei kiitos. En ymmärrä, mikä teitä miehiä vaivaa.. :rolleyes: Vakava puutostila ilmeisesti. :D

Hehe. Heti kun joku nainen erehtyy mainitsemaan sanan "seksi" niin on kymmenen pakkislaista muna pystyssä.

Kyllä se siperia vielä sinuakin opettaa.

Tape sanoi:
Kyllä se siperia vielä sinuakin opettaa.

Epäilemättä :D. Mutta onneks voi turvautua aina viralliseen masturbaatio-threadiin :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom