Seiska julkaisi Lordin siviilikuvan !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jal8eni
  • Aloitettu Aloitettu
orsilla sanoi:
Niinkö hyviä faneja bändillä on?
Jos Lordi itse sanoo että siviiliminät haittaa imagoa niin kaipa sillä joku vaikutus on vaikkapa uusien fanien hankkimiseen.
orsilla sanoi:
Vai että ihan kansallissankari, hienoa.
Samaa kaliperia kuin jääkiekon maailmanmestarit ja muut suomalaisten hyvänolon kasvattajat. Omia ehdotuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seiskassa hyristään tyytyväisenä. Eiköhän pienen notkahduksen jälkeen tilaukset kasva entisestään. Kuukauden kuluttua kukaan ei muista koko hässäkkää.

Heh on se hieno, että porukka aktivoituu tälläisesta, mutta niihin asioihin, jotka täällä oikeesti ovat perseestä ja voisivat vaikuttaa omaan elämään kukaan ei puutu. Kyllä on porukka jumissa. ei voi muuta sanoa. 180 000 nimeä on saamerin paljon. Tollahan me oltaisi jo saatu porvaripressa :)

Mulla rupee olemaan tästä enemmän juhlafiilistä kuin itse Euroviisu-voitosta. Hienoa nähä, että internetin avulla voidaan vaikuttaa näin voimakkaasti asioihin.

Odu sanoi:
Mulla rupee olemaan tästä enemmän juhlafiilistä kuin itse Euroviisu-voitosta. Hienoa nähä, että internetin avulla voidaan vaikuttaa näin voimakkaasti asioihin.

itelläki tuli jotenki hyvä olo ku sai olla vaikuttamassa edes jossakin :D.

toi oli kyllä paras että katso pyytää anteeksi etukäteen

"pyydämme anteeksi kuvia joita on kohta julkaistavassa lehdessämme, lupaamme ettemme julkaise niitä enää" :D :D :D :D

ja reilu 221000 nimeä boikottiadressissa on aika helvetin paljo

Josef sanoi:
Seiskassa hyristään tyytyväisenä. Eiköhän pienen notkahduksen jälkeen tilaukset kasva entisestään. Kuukauden kuluttua kukaan ei muista koko hässäkkää.

Lordihan esiintyy keikkakalenterin mukaan 6.7.2006 Seinäjoen Tangomarkkinoilla eli toisinsanoen Seiskan Bilepuistossa. ;)

orsilla sanoi:
Kuka keksisi keinon, jolla tämän pyhää vihaa tuntevan ihmisjoukon tarmon saisi kanavoitua jotakin oikeaa yhteiskunnallista epäkohtaa vastaan protestoimiseen? Tosin tuon keksijän kuva julkaistaisiin kuitenkin seiskassa.
Näinpä, lehti/julkaisu esimerkeistä esim tuossa muutama kuukausi sitten kun kaltio lehden päätoimittaja erotettiin ja mainostajat lopettivat sopmuksensa lehden kanssa ko lehden julkaistua erään sarjakuvan niin hiljaista oli meteli tähän niin kovin merkittävään asiaan verrattuna.
Ai niin mutta siinähän olikin kyse niinkin pienestä asiasta kuin sananvapaus ja tässä on kyseessä sentään euroviisuvoittajan pärstän näyttäminen. :rolleyes:

Seiska kuvitteli saavansa etulyöntiaseman, kun kehtas ekana julkasta Lordin kasvot. IS:n ja IL:n ei tarvii enää ees miettiä tota, kun ne voi repiä otsikoita siitä kuika ihmiset on vihasia Seiskalle.

OWNED!

Josef sanoi:
Niin paitsi että Olvi ja muut on peruneet koko kesän mainoskamppanjan. Kyllä toi Seiskan boikotti varmaan ainakin tämän Lordi-huuman ajan kestää.

suortti sanoi:
Seiska kuvitteli saavansa etulyöntiaseman, kun kehtas ekana julkasta Lordin kasvot. IS:n ja IL:n ei tarvii enää ees miettiä tota, kun ne voi repiä otsikoita siitä kuika ihmiset on vihasia Seiskalle.

OWNED!

Todellakin!! :thumbs:

Kävin kantamassa pienen korteni kekoon, ja laitoin olville positiivista palautetta ko. päätöksestä! Markkinatalouden pyörittämässä maailmassa toi on kova päätös! Vitun seiska ja kumppanit!

Purtsi sanoi:
Kävin kantamassa pienen korteni kekoon, ja laitoin olville positiivista palautetta ko. päätöksestä!

Mä kävin myös! Täytyy kyllä sanoa, että mainostajien reaktio ilahduttaa... Toivottavasti on muitakin kuin nämä jo mainitut jotka ovat peruneet mainoksia.

edit: toki laitoin jo aamulla Katso-lehden päätoimittajalle noottia asiasta, kun Seiskakin sai vastaavan, tasapuolinen kohtelu jne ;)

Jos mulla olis firma ja mainostaisin tuolla, olisin perunut kanss ko. mainoksen. Rahan menetys kirpaisee aina, ja oma yritys olisi saanut hyvää moraalista mainosta, ilmaiseksi.

Franco Begbie sanoi:
Lordihan esiintyy keikkakalenterin mukaan 6.7.2006 Seinäjoen Tangomarkkinoilla eli toisinsanoen Seiskan Bilepuistossa. ;)
Eiköhän Lordi ihan markkinoiden päälavalla esiinny. Seiskan Bilepuistohan on paikka erikseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom